Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1. én nem vontam kétségbe a motoros tudásod, ugyhogy te se az enyémet léccives.
2. minden tiszteletem evertsé és a többi motorosé, töbek között a te is mert volt egy pár motoro és gondolom nem csak disznek használtad.
3. a robogo nagyából 1 honapig volt meg mert nem birta az enduros közlekedési stilusom.
4.nem az a tipus vagyok aki városban agizik a az emberek előtt, ha az lennék akkor 750 es gixxerem lenne, nyitott rendzserrel. ( talán egy kicsit el is itlem őket)
5. a baleset az egy más tényező, biztos nekd is voltak már rosz napjaid, sajnos aznap nem kellet volna motorra ülnöm. ez van, beszoptam, kivárom az eltiltást, addig is gyüjtögetek és ráülök egy jó mocira, ami valszeg ktm lesz( nem azért mert gyülölöm a japánokat, crf et is szivesen vennék) de mivel ktm ben dolgozok ezért ahoz olcsobban hozzá tok jutni, és a szervizelését is olcsoban meg tom csinálni.

de felőlem ezt a svéd vs. japán vitát zárjuk le.
Köszönöm a segítséget! Persze nem mondhatnám, hogy minden tiszta, de máris többet tudok. A drz-400E a megbízhatóságáról közismert, nekem (előírásszerű szervíz, plusz csapágyak rendszeres zsírozása ellenére) sikerült egy év kéthónap alatt megfektetni az újonnan vett gép hajtókarcsapágyát az Euroringen. (persze nem kis öröm volt benne, látnotok kellett volna a hatszázas szupersportokon ülő arcok hervadt képét, amikor kikerültem őket a kanyarban! ). Szóval ezért gondolkodom valami máson, ami bírja a terhelést, de az elhangzottakból úgy vélem, az alapkoncepcióval van a gond nálam: ha keményen használni akarom, akkor fizetni kell érte .

Teno
kishapsi:Nem próbálkozom lemérni,én tudom mit vettem! ha 200kg akkor sem érdekel mert bármikor a rajtrácshoz állok megugrálom a legnagyobb asztalt /ha egyáltalán tudod,hogy mit beszélek/és befejezem a versenyt!Te próbáltál már ilyesmit a vassal? Mellesleg a világbajnok Everts is yamahán ül nem svéd paripán! De ő is hülye meg mindenki aki nem a katalógusból motorozik!De te biztos nagy szakértője vagy a sportágnak csak nem értem az erdőben hol találkoztál a ignissel? vagy lehet,hogy csak a betonon vagiztál vele a faluban?Mindegy leszarom! Nincs miről beszélni!te robogózól én versenyzek! irogass tovább te itt vagy/szerinted/valaki én meg a pályákon az eredmények szerint!Jó robogózást!
Húú, erről jut eszembe:
Egyszer a haverom TE 610-ével mentem Kunmadarasra, meg vissza.
Olyan volt, mintha egy bazi kalapáccsal ütötték volna a talpamat végig. De ez nem az a kellemes rázkódás volt, hanem abszolut kellemetlen érzés. Amikor hazaértem, nem tudtam rendesen lábraállni, annyira el volt zsibbadva mind a két lábam végig. Brrrrr. rossz visszagondolni, nagyon szar volt.
a legjobb az volt mikor az ember bejött egy fékkar cserére és megkérdezte hogy egyébként olajat mikor kell cserélttni benne.(640 lc4 prestige) azt mikor mondtam hoyg az első 1000 nél a második 5000 nél akkor pofára esett mert ő már 7300 nál jár de még nem lett cserélve benne. ( semmi baja nem volt a gépnek).
igazad van. egyetértek veled, ebben kormányrázós dologba is. de többnyire az vesz ilyen motor aki leszarja ezeket mert az élveztre megy. mentem yzf el crf el, de egyik se nyujtott olyat mint mondjuk az fc550 vagy a te 610. az 520 sx ről ne is beszéljünk. engem kurvára nem érdekelt hogy a nap végén nem éreztem a kezem meg a lábam, de tudtam hoyg olyat motorozam mitn az állat.

sajnos eljött az a világ a hogy az emberek divatból vesznek ktm -et, mert az a jó ha látják. nem egy olyan ktm et raktam össze 3 hét alatt ami utánna ment a szalonba eladó sorba, metr a tulaj huzott egy nagy gázt hanyadtbaszta magát és megilyedt és eladta inkább.

Megmérem én is a kirándulómotort, csak előtte le kéne mosni, mert most van vagy kétszáz kiló

Erre a kamusúly dologra mostmár baszottkíváncsi vagyok, de azt tényleg nem tudom elhinni, hogy egy kilencvenesévekbeli endúró könnyebb legyen egy 21.-századi crossmocitól.
boccs!Elmondtam a pályákról szerzett véleményem,nem az újságcikkekből!Én inkább ott gyűjtöm be nem az íróasztalnál olvasgatom amit a hozzá nagyon értő riporter írogat 2 vitorlázás közt!Lásd: motorinfo rmz teszt!Gondoltam segítek ha már itt vagyok!Káár vitázni ki kell menni a jó levegőre mondjuk egy motocross pályára és ott látható a gyakorlat!Be lehet sétálni a depóba nézelődni ,nem muszály versenyzőnek lenni!Ott kell nézelődni,kérdezősködni és levonni a véleményt!A bátrabbak ki is próbálhatják a testnapokon!Jah KTM teszt nyáregynáza:még az új gépnek is leesett a berugója,folyott a telója letekeredett a markolata...nap végén generál! Csak eszembejutott! Meg kell fogni egy yamaha kormányát menetközben és egy ktmét!Az utóbbin elzsibbad a kezed úgy rázza a 4t!Ez csak az én személyes tapasztalatom!Boccs ha bánt valakit nem volt szándékomban én így tapasztaltam!Az a véleményem,hogy nagy a ktm rekláma és ezért sokan csak elvesznek a szlogenekben!A kawasakinak is óriási reklám volt a kawasaki bajnokság,mindenki kawát akart venni De aztán lecsengett a dolog!Jó szelet!
theo
és a 2000 évjáratban már volt olajpumpa öninditó, müszerfal, meg ilyen felesleges holmik és ugy volt 118 kilo.
az enyémről ezek mind hiányoztak.
de lehet hogy mx most probálkozik föltenni a mérlegre a yamahát.
nekem dolgozik ismerösöm yamahában suzukiban. és ők is mondták hogy olyan lehetetlen adatokat ad meg gyárilag a cég. hogy ha leszedi a gumikat, olajat hütővizet benzint, még akkor se birja elérni a katalogus szerinti suly datot. enyit a ferdeszemüekről.
jó reggelt engem mért hagytatok ki a 10.000ből
ti galádok
alig tudtam visszaolvasni azt a sok(hülye, értelmetlen)hozzászólást
ez igyavn roekjozsi,énsem,de addig ktm4ever,helyett marad simson 4ever
na ezaz! én sem akarom elhinni hogyha rendesen vannak szervizelve a ktm-ek akkoris széthullanának meg csörögnének meg mittomén... nem akarok kiábrándulni a ktm-ből.........
!!!!KTM4EVER!!!!
Jajj de jóóóóó! Kisahapsi egész nyáron nem írtál ennyit, igen,igeeen. Csak vitát kell nyitni!
Hurrrrá!

Ja, ez 2000-es
lünyő
erre rácáfolnék. én szervizeltem mind a 11 junior supermotos 125sx et. és a váltoolaj cserén láncállitás, fékkar kuplungkar cserén nem kellet rajtuk semit csinálni. 1db nak hullot szét a sebesség rögzitő csapágya, e azt elismerte a gyár hogy anyaghibás volt.
te kezdted én csak folytattam.

te fikáztad egyből hogy mit istenitjuk a svéd gépeket. ha körbenézel eléggé az élmezőnybn van a 3-ből 2 márka.
a husky 115 kilo.
és tedd föl mérlegre a yamahat és rájössz hogy az ösze jappán cég azzal hivja föl magára a figyelmet hogy olyan lehetettlen adatkat add meg mint az örül. teljesitménybe tuloz sulyban pedig alábecsüli.
egyedül a husaberg ktm és husqvarna adja meg pontosan az adatokat. és ez tény, az ujságban is benne volt. de szeptemberben az lesz az első hogy a ktm ben az 525 öt fölteszem egy mérlegre és megnézem mit ir a katalogus.
De engem nem igazán izgat,hogy ki milyen mocit vesz!Mindenki a saját bőrén tanul én is!Kérdeszték a véleményt én segítőszándékkal elmondtam az ÉN VÉLEMÉNYEM! Amúgy aki akar felújított csodamocit vesz 350000ftért aki akar az meg újat 1890000ftért!ki-ki döntse el!De azért ne essünk át a ló tuloldalára az ár érték arány azért vmit selytet! Ne fikázzuk a másét pláne ha fogalmunk sincs róla,hogy egyáltalán mi is az!
Vagy 130
szerintem avgy 123kg,
Ja alacool!
kishapsi: Az yz450f 99.8kg! A husqvarna te 610? Na Ne butáskodj! Gondolkozz
Hűűűű, érzem hatalmas vita kezd kibontakozni...
ha valakinek sok ideje van és szeret bütykölgetni akkor az vegyen KTM-et. nem fog csalódni
Az lehet de ez 450-es! Az biztos,hogy a ktmnek gyárilag jobb a futóműve! Az is tény hogy erős gépek ezek,ha éppen nem a műhelyben bütykölik,amíg a japsikkal motoroznak!Én motocrossról beszéltem ott meg a tény az hogy a 450 esek között ITTHON engedik az 525,540 es ktm eket és mint mondtam Kornélnak csak a baja volt vele,meg a Cuni Lacinak is!Pedig azt rendesen szervízelték!Nem pedig otthon felújitotta a mz szerelő mekmester!Ki az a hülye aki felújítja a motort egy valag pénzért aztán egyből eladja? !Ahogy írtam az ilyet is meg kell hogy vegye valaki Inkább occsóért összelapátolják és piac!Szerintem Te hányszór bütykölgetted a mocid és mennyit használtad?
én mentem az 570 es sx ével, ami jelenleg eladó a Zsembery ben. csoda egy gép de...
ha már választani lehetne akkor a 2007-es sx250F et venném, az is egy kis ördög.