Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ÚÚÚhhhhh ez nekem kezdő motorosnak aki nemsokat ért hozzá is fájt...
Nem 3,5 , a 3 után pont van, csak simán 5 litert
szia zoozee
inkább vegyetek drz-t nem rosszabb az ettől hiába mondja a hapsi
meg olcsóbb egy csomóval
Frankó az új gép!
Kicsit jobban tép mint a PW nem?

Különben láttam a profilodban a képeket. 1-2 spanod nem a Piliscsabai suliba jár? - csak mert olyan ismerősek... (pl.: Gődér)
szia csanaki !milyen az új moci ?
vasárnap voltam bajóton kb.10 óra és 11 óra között !
Jónapot embörök!!!!
ember!!!!!!!! 300ért viheted az én rendszámos rxemet is...
Bele sem merek gondolni, hogy nekem mikor lesz ..

Szerintetek megéri, vagy sok érte???(rendszám az fontos)

Yamaha DT 125

ÁLTALÁNOS ADATOK
1992. 8.hó, fekete, vizsga: lejárt, 30.500 km,

MŰSZAKI ADATOK
124 ccm, 1 hengeres motor, 12 Le vízhűtés, 6 sebességes váltó, tárcsafék elöl, tárcsafék hátul, 119 kg,

LEÍRÁS
Eladó egy Yamaha dt 125. Törzskönyves, forgalmis lejárt müszakival. Korához képest nagyon jó állapotú, Megbízható erős motorral. Műszakira teljesen felkészítve, másik motor vásárlása miatt eladó!Az ár írány ár:260000ft
nem ilyet mi újat veszünk !2006-ost/ és az endúró adataival/
persze ha Isten is úgy akarja!!!
ilyet szeretnénk
szeva!
igen mindenképpen TE 510-es lesz 114kg 59 LE!

az eladó motorok: 2db honda cr 250 1997 -es 97kg 58 le cross
1db husqvarna wr 250 1996-os versenyendúró 50 le /nincs rendszám/
1db honda cbr 400 rr utcai
VALAAAAAAAAAAAAAAAKIIIIIIIIIIIIII VEGYE MEG A 125ös RXemet....300 a vége,94es...kell a pénz kéééérlek,utána lenne TMem és ááááá kell a pénz
Húúúú, végre kész a gépem:
na én közbe nézek egy meccset
de 510-es lesz ugye ha jól emlékszem ? ojat halottam h a 510es még könyebb majdnem 10kg val mint a 450-es de még nem néztem meg
és ti mien motort árultok??
"...és még a meglévő 4 motort..."
Amiket én nézegettem azok 88 - 94-esek voltak, és ezek kb. 180-280ezer között mozognak.
Persze szinvem szerint Husky vagy Husaberget vennék, de olyat ennyiért nem kapni.

Majd talán jövő nyárra összejön annyi zseton....
zozi,

szerintem mind2 jó választás lehet, de a Hondának szerintem jobb a rugózása, mert igaz hogy régi futómű az is, de azokba már akkor Showa cuccot raktak ha jol tudom (XL250 "84-be tuti az van).
Rugozason pedig marha sok minden függ ugyebár.
Persze azért állapot kérdése is a dolog.
Jaaa, 250-es?
Akkor a 3,5 hihető.
Persze a 3,5 majdnem kétszerese a 2-nek...
Pedig nem írtam el, legyen max 3. 5 litert egy 250-es (kettőötvenes) eszik.
A numerikus billentyűzeten a 2-es igen közel van az 5-öshöz...


Engem ennél a mocinál mindig megilyeszt az a hátsó felfüggesztés...

De ami a kérdés volt:
Hogyan rakható be utólag az 5. és 6. sebesség?
Szép napot mindenkinek!

Honda XL 600 , Yamaha XT 600 .........vélemény ??
Viccelsz?
5,2 amikor küldöm száz kilóméterenként.
Jaja, nekem az van, 100-on eszik 2 litert. Persze, hogy valamit valamiért de egy túra ne kerüljön 50 000 ft ba bele. 610 es négyütemű, mert igy képről nehéz elképzelni, hogy elfér abban a pöcöknyi hengerben a vezérműtengely + lánc?