ezzel nem nagyon lehet mit csinálni... mármint a szétrepedt blokkal..... esetleg egy aluminíumhegesztő szakival megcsináltatni.... a váltóját még bevállalnám de nem tudom hol találok ilyen szakit... majd megkérdezema karosszérialakatos haverom
azért felesleges a kupplung mert egy fordulatszámon forognak a fogaskerekek és mindig kapcsolatban vannak egymással a fogazatuk és oldalán vannak kapcsolókörmök azokal kapcsoljuk őket össze egymással vagy a tengelyhez ami szintén forgog ......amik ugyanúgy kapcsolnak kupluggal mint anélkül csak te tudod a motoron hogy kuplungoltál ők nem ezért mindegy is nekik ......
na most elindulásnál jó ha kuplungolsz de enélkül is megy a dolog csak kicsit megtolod magad , hogy forogjon a kerék és láss csodát beveszi simán ...hazajöhetsz kuplung nélkül is ....de indulásnál mindenki kuplungol mert leginkább erre van ......ha féltartommányban váltassz nem húzatod ki teljesen akkor picit engedsz a gázon hogy ne feszítse az erő és átmegy a sebesség simán.....de ha teljesen kipörgeted akkor elég főleg huszonötnél ez a trend beakasztják a csizma orrát és húzzák felfelé végig a váltót és ha kipörög a motor céig akkor csökken az erő a felsőfordulaton és magának átengedi a gangot ....azért egy jó huszonötösön alig hallani sőt van hogy nem is hogy váltott ötöt .......huszonötön teljesen másért van a kuplung de erről holnap ....
bazz tegnap kaptam egy mailt. azzal kapcsolatban hogy pár helyre kiírtam hogy vállalom 2t motork javítását.
na a következőt írta a srác:
Csáó!
Nekem egy kérdésem lenne a sportmotoron láttam hogy vállalsz
szerelést és azt kérdeznám meg hogy nekem van egy aprilia rx 80
asom és mentem vele belementem egy nagy hookba 3.ba és miutn
kijöttem a homokból 3. sebességbe elkezdet kattogni de csak 3.ba
nem foglalkoztam vele mentem kb meg 100 km et és eccer csak folyt
azt olaj a blokkból mondom megnézem erre látom hogy kinyílt a blokk
alja a pont a váltó alatt lehet hogy eltört a fogaskerék és kiiütötte?????
Válaszodat előre is köszönöm üdv Józsi
mekem eddig mindenki azt javasolta hogy repsol vagy castrol 4t motorolajat tegyek bele ls faya lesz... igaszuk volt.... de a többiről nincs véleményem még nem próbáltam. de ez nem azt jelenti hogy szar
na ha már kuplung váltás stb....
menyire ártok azzal a gépnek, hogyha pl jövök ki egy viszaforditóból 1es az nagyon sok neki, 2esbe meg nem huz rendesen azona fordulaton, és kicsit belecsipek a kuplungba, vagyis csusztatom kicsit.... vagy pl megyünk fel az emelkedön, viszaváltásnak nem látom értelmét, de viszont esik a fordulat kicsit, tehát kicsit behuzom a kuplungot pörög és már megy is abba a fokozatba...
na 1szó mint 100, menyivel gyorsabban kopik így a lamella, menyit ártok így neki?
Hát ha majd 1szer nyugi lesz (értsd: SZÜNET) és valahogy megoldom hogy a moci eljusson a startig (aszfalton lábon nem szeressük koptatni a gumit ) akkor mindenképpen.
na most elindulásnál jó ha kuplungolsz de enélkül is megy a dolog csak kicsit megtolod magad , hogy forogjon a kerék és láss csodát beveszi simán ...hazajöhetsz kuplung nélkül is ....de indulásnál mindenki kuplungol mert leginkább erre van ......ha féltartommányban váltassz nem húzatod ki teljesen akkor picit engedsz a gázon hogy ne feszítse az erő és átmegy a sebesség simán.....de ha teljesen kipörgeted akkor elég főleg huszonötnél ez a trend beakasztják a csizma orrát és húzzák felfelé végig a váltót és ha kipörög a motor céig akkor csökken az erő a felsőfordulaton és magának átengedi a gangot ....azért egy jó huszonötösön alig hallani sőt van hogy nem is hogy váltott ötöt .......huszonötön teljesen másért van a kuplung de erről holnap ....
na a következőt írta a srác:
Csáó!
Nekem egy kérdésem lenne a sportmotoron láttam hogy vállalsz
szerelést és azt kérdeznám meg hogy nekem van egy aprilia rx 80
asom és mentem vele belementem egy nagy hookba 3.ba és miutn
kijöttem a homokból 3. sebességbe elkezdet kattogni de csak 3.ba
nem foglalkoztam vele mentem kb meg 100 km et és eccer csak folyt
azt olaj a blokkból mondom megnézem erre látom hogy kinyílt a blokk
alja a pont a váltó alatt lehet hogy eltört a fogaskerék és kiiütötte?????
Válaszodat előre is köszönöm üdv Józsi
mielőtt bárki felszívná magát
és tökéletes hidegben is
kurvára megérte bemennem
menyire ártok azzal a gépnek, hogyha pl jövök ki egy viszaforditóból 1es az nagyon sok neki, 2esbe meg nem huz rendesen azona fordulaton, és kicsit belecsipek a kuplungba, vagyis csusztatom kicsit.... vagy pl megyünk fel az emelkedön, viszaváltásnak nem látom értelmét, de viszont esik a fordulat kicsit, tehát kicsit behuzom a kuplungot pörög és már megy is abba a fokozatba...
na 1szó mint 100, menyivel gyorsabban kopik így a lamella, menyit ártok így neki?
Jó8 emberek!
huhh már megin van bennem minden
de télleg..ha valakinek kéne lakás az szóljon...10 millás irányár...a spangliszag már biztos beivódott a falakba..de az csak jó
de vágom szedtem már szét váltót.... de vki kuplungol vki nem,.. ebből nem fogok forradalmat csinálni