Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csicska vagy te bazmeg ennyi idősen iyet játszol? nem volt gyerekszobád meg GIJOE-d? ez a szinvonalad hüye vízfejű... szánalmas, 19 éves...
neten mindenkinek nagy a pofája... gyere ide itt anyázzál.... meg kérdezd meg azt a tagot aki legutóbb az édesanyámat szidta csak úgy... kórház lett a vége
mit izmozol bencus?
nem én csinálom.... meg tudod kinek anyázzál kis faszkalap...... csicska
ki ez a hüye faszkalap? miért itt játszik? ádibácsi te is eltakarodhatnál anyádba...
picit kommenthunt szagu
9600...................éccaka szétbaxxuk őket!
Nah szóval egy ETZ után ülnl terepmotorra...
Terepen a lóerők máshogy vannak. Itt 60lóerő már a világ vége, olyasmi élmény, mint amikor pályázol egy 1000re gixxerrel.
Szerintem egy terepmotorozásra alkalmas gép, 3kiló alatt csak zvájtakt lehet. Én inkább hajlanék az enduró felé, főleg hogy nem akarsz pályázni. mert egy gyári krosz gépet etetni kell, sokat ápolni, és sok alkatrészt is kér sűrűn.
Az a kdx amit néztél meg is valósíthatja elképzelésed, de nagyon körültekintően kell vásárolni. hiába 2 ütem, ami ugye egyszerűbb működést, kevesebb alkatrészt igényel, de akkor is bele lehet csorbulni, lsd faisst példáját aki egy 2t jézé-jére egy és háromnegyed százast adott ki, mint javítási költség.
sajnos ez régebbi gépeknél nagyon is benne van a pakliban.
most mennem kell ,majd este leszek, addig is ha kérdésed van irj
mármint miből???
bazdmegolást majd éjjel... a amotor kész... most készüla stat csk rinyáltak többen hogy csak éjjel basszuk szét a fórumot
JÓ A KOCSI
Enyi volt vagy még lesz?
még kéP??
automatizálás mükszik
méég???
nemképzeled hogy újra leírom
ha már itt vagyunk
nemképzeled hogy visszalapozok egybe írjatok sokat