Jól látod a helyzetem, nem sok közöm van még a motorozáshoz, de ami késik nem múlik. Amit én szerintem bevállalok az kb 40Le, de lehet hogy még ez is sok. Régen még egy simsonnal kezdtem, utánna ETZ 150 és itt meg is álltam. És kb 5 év már nem is ültem motoron. Csak most vennem kell egy vasat. csak terep motorozásra használnám, és nem cross pályán. És lóvéba kb 300 ezret szánok rá egyenlőre.
Ádi!
lécci nem most crackelj már, mert teljesen szétba....a a fórumot. Nem lehetne ,hogy este 11 után állnál rá és egész éjszaka katapultálnál a hipertérbe, a műműjer mennyországba
Figyelj,amint látom nem igazán sok közöd van a témához, jó helyen jársz.Sok segítőkész ember találkozik itt a fórumon, remélem hasznos tanácsokat tudunk majd adni.
Szóval: az hogy behatárolod a köbcentit, nem igazán teszed jól. Inkább teljesítményben határold meg ,hogy mi az amit bevállalsz. Azt se tudjuk miről ülnél át enduróra, mert egy szimszon netán egy bicikli után egy "kis" 250es 2t biztos belépő a 300forintos vizitdijjal megtoldott baleseti sebészetre, röntgenszobába!
Mennyit szeretnél költeni rá? Szóval nem tudjuk mennyire vagy tisztába magad képseségeivel . ezt értem ,hogy mennyire vagy ügyes illetve hogy mennyire van tele a bukszád, és mennyit fröccsölsz a témába.
Ez egy olyan hobbi, hogy a pénzt ugy szívja mint a porszívó a port, szóval jól gondold át!egyet tudok: nekünk megéri!
Jól látod a helyzetem, nem sok közöm van még a motorozáshoz, de ami késik nem múlik. Amit én szerintem bevállalok az kb 40Le, de lehet hogy még ez is sok. Régen még egy simsonnal kezdtem, utánna ETZ 150 és itt meg is álltam. És kb 5 év már nem is ültem motoron. Csak most vennem kell egy vasat. csak terep motorozásra használnám, és nem cross pályán. És lóvéba kb 300 ezret szánok rá egyenlőre.
írjatok pár értelmes sort hogy milyne szöveget nyomjon éjjel.
kéne min 10 darab
este meg kicserélem a bowdent
lécci nem most crackelj már, mert teljesen szétba....a a fórumot. Nem lehetne ,hogy este 11 után állnál rá és egész éjszaka katapultálnál a hipertérbe, a műműjer mennyországba
Figyelj,amint látom nem igazán sok közöd van a témához, jó helyen jársz.Sok segítőkész ember találkozik itt a fórumon, remélem hasznos tanácsokat tudunk majd adni.
Szóval: az hogy behatárolod a köbcentit, nem igazán teszed jól. Inkább teljesítményben határold meg ,hogy mi az amit bevállalsz. Azt se tudjuk miről ülnél át enduróra, mert egy szimszon netán egy bicikli után egy "kis" 250es 2t biztos belépő a 300forintos vizitdijjal megtoldott baleseti sebészetre, röntgenszobába!
Mennyit szeretnél költeni rá? Szóval nem tudjuk mennyire vagy tisztába magad képseségeivel . ezt értem ,hogy mennyire vagy ügyes illetve hogy mennyire van tele a bukszád, és mennyit fröccsölsz a témába.
Ez egy olyan hobbi, hogy a pénzt ugy szívja mint a porszívó a port, szóval jól gondold át!egyet tudok: nekünk megéri!
meg: Gyuri motorja egy papapááááály
írjatok pár értelnmes motoros mondatott.... pl az én cr em 50 lovas
meg ilyneket
ezeket mingyá beírom
és akkor lehet kapaskodni