Standarnak igaza van . a cross más tészta mint egy xt... xt az picsa egy ilynehez képest.. bár az xt is meg lehet csinálni erősre.... csak le kell cserélni a kipuffrendszert és határozottan jobban megy
persze ebből 45 volt a munkadíj... amit én is meg tudtam volna lazán csinálni,, de a barátom ragaszkodott a szerelőhöz... nesze neked 72 vol a végösszeg
hát figy amikor megvettük élbőr szar lett, mert letört az 1. lánckerék, felújítottuk teljesen... bár a blokkal nem volt smmi gond az hibátlan vot csak a tömítéseket cseréltük... és azóta meg.. most a gyújtótrafó lett zárlatos (pech) de az holnap jön.. de nagyon jó ki gép... és tartós... sokat bír... heti 1x minimum hajtom így télen... d hosszabbak a nappalok már uhogy asszem az üzemórák is hosszabbak lesznek
ádám, neked a cr meddig birja szerviz nélkül? milyen rendszerességgel hajtod? mert tavasszal mindenképpen akarok venni egy 125öst, csak jo lenne tudni h meddig nem kell benyulni a belső zsebbe
hétvégén motorozni vagy hétvégén a motorkiállistása?