Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

utolsó kijelentésedet nem merem vitatni!
nem, biztos nem a gyertya pipa, inkább vmi olyasmi mint amit Dávid mond, hogy nem kap elég naftát....
sztápi:D
nekem igy se áll le...
na most mek , majd jövök, addig tartsátok a frontot!
nem, és igen
az mz-s vidiket nézd meg
de lehet hogy erősen rakja le a hhátulját, és akkor kilazul majd ismét helyre áll

///hülyevok
a gyertyapipának nem szabad olyat csinálnia... rá kell cuppannia és nem mozog csak ha szarul van rajta
jó de ők 600assal nyomják és csak 1et vált vissza szerintem...
én meg rugjak lefelé 5öt
akkor a legkisebb kátyunál is leállna
télelg hülye ötlet
nézd meg angyal zoli stoppiejeit, ottis folyton visszavált, vagy akárki más
tuti orraesnél
ez hülye ötlet:
nem lehet, hogy amikor leérkezik a kerék, akkor a gyertyapipa kilazul,és pár mp ig nem érintkezik a gyertyával?aztán enyi elég neki hogy megáljon. de aztán meg viszaáliitodik, és akkor be is tod rugni
a mester.... BK engem sem érdekel
hmm...azért érdekes lett volna hogy miközben stopizok...6osból visszateszem üresbe
nekem is ez a gyanúm
akkor csináld azt, hogy leérkezés előtt huzol kis gázt.
vagy amikor stopiezol , akkor berakod menet közben üresben, és akkor a kuplungot nem kell huznod
lehet hogy amikor elsőkerékre áll nem kapp elég benyát....
csak ez jut hirtelen eszembe
tud
Nyilván kuplungolok. Nem azért áll le.
Akkor? Akkor most mi van Faisst? Azt tudom, hogy nagyon alacsony az alapjáratom. De olyan szép csendes (volt). Min kellene/kellet volna állítani.