Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

majd jövőre... idén még edzek keményen
nektek nem baszakszik valami a sportmotoroldallal ...mert nekem minden más műxik...csak ez szopat 2 perc mire bead egy oldalt
Az enduróban nem az a szép hogy szép lájtosan motoroztok és közben gyönyörködtök a tájban ? Utálom mikor endurózunk hogy van mindig egx kettö emberke aki huzza neki mint a barom és porol aki hátul megy nem lát semmit a tájból meg az utból .
romettem nekem is volt
miért utána?
akkor már rég elkezdődött a szezon
első verseny 4.08 nyáregyháza
nekem amatőrködni jó a 125 2t. MÉÉG 1 évig én is tervezem az amatőrben indulást érettségi után
romett az kell pályára is meg endurozni is,az jo mindenhova
csőgáz
Na én nem osztom tovább az észt, mert nekem nem marad.
Meék" aludni.

ps. mindenki azt vesz amit akar, és amire pénze van. Mindegyik jó valamire, különben nem gyártanák párhuzamosan őket...
mentél már mind2 vel?
Nálam is kevésbé kell ütni a WR-t, nagyobb sebességhez, mint pl a DRZ-t, tehát egy 250 4t még jobban pörög adott sebességnél. Persze ez áttételfüggő,de ha leáttételezed a 250 4t-t akkor könnyen lesűlyesztheted egy MZ szintjére. Viszont ha csak pályáznék akkor 250 4t-t vennék azfix.
Nana, azért vannak pici nyomatékbeli különbségek
kx250f
nekem elég lenne
ha egy drz vel lehet endurózni...akkor egy rmz250 el is lehet..mert ugye az rmz megeszi a drz-t
hát nem akarok észt osztani mert kevés van nekem is ....
szerintem jó mind a kettő fajta sőt mindkettőnek van előnye a másik kárára ...
mentem sokat mindegyikkel van a csapatban mindenféle moci tudnék mesélni tapasztalatokat...
de inkább endurós szemmel .......pályán például a 4t 250 jobb mert a kezdők is tudnak vele jó időket menni és nem fárasztó mint a 2t...viszont ha rendesen bírsz 2t vel menni akkor kiérződik a 250 4t erőbeli hibája ...de hozzáteszem nem egy a kategória amit elkezdtetek hasonlítani
ami biztos hogy ha endúróban egymás mellett megyek az rmz-vel ő áll meg hamarabb tankolni mert mikor ő a végét járja tempóban az nekem kényelmes
na ja, az rmz 250 egy 125-ös 2t vel van pariba. Nekem személy szerint bejön a 250 4t, pályán tökéletes, de endurozgatni már kicsit kevés. A nagy tempós etapokon kidöglik, mert nagyon kell forgatni...
80 óra...az kurvasok...
mondjuk 450 nél gondolom nem 80 óra...de én is amatőrben versenyeznék vele...és hetente 2szer edzenék vele kb..biztos sokáig elmenne egy szelep meg dugó szett el...
10ropi különbség..az egész jó..én azthittem hogy 100fölött van jóval...
vágom.....
Egyszer kellett csinálni szelep meg dugó csere volt plussz pár apróság 130000ft volt és kb amatör szinten 80üzemóra a szerelöm szerint ö csinálja a Borka meg a Grill gépét is
jó az észrevétel de a kipuszelep szerintem ua.
szelephézadot rmznél 20 óránként kell állítani..ez gyártónként változik..asszem
cserélni nemtudom hogy milyen időközönként kell
amugy jo sok amugy eltt a rizsámban
Norbi kazi benyom azt had égjen a zsír
Zéé akkor vedd a kezedbe az irányítást, és osszd az észt a 4T mellett
Lekapod szelepfedelet oszt beállítod, nem hinném hogy nagy munka lenne, crossba még nem csináltam, de
nagy kedvem nincs hozzá