Az enduróban nem az a szép hogy szép lájtosan motoroztok és közben gyönyörködtök a tájban ? Utálom mikor endurózunk hogy van mindig egx kettö emberke aki huzza neki mint a barom és porol aki hátul megy nem lát semmit a tájból meg az utból .
Nálam is kevésbé kell ütni a WR-t, nagyobb sebességhez, mint pl a DRZ-t, tehát egy 250 4t még jobban pörög adott sebességnél. Persze ez áttételfüggő,de ha leáttételezed a 250 4t-t akkor könnyen lesűlyesztheted egy MZ szintjére. Viszont ha csak pályáznék akkor 250 4t-t vennék azfix.
hát nem akarok észt osztani mert kevés van nekem is ....
szerintem jó mind a kettő fajta sőt mindkettőnek van előnye a másik kárára ...
mentem sokat mindegyikkel van a csapatban mindenféle moci tudnék mesélni tapasztalatokat...
de inkább endurós szemmel .......pályán például a 4t 250 jobb mert a kezdők is tudnak vele jó időket menni és nem fárasztó mint a 2t...viszont ha rendesen bírsz 2t vel menni akkor kiérződik a 250 4t erőbeli hibája ...de hozzáteszem nem egy a kategória amit elkezdtetek hasonlítani
ami biztos hogy ha endúróban egymás mellett megyek az rmz-vel ő áll meg hamarabb tankolni mert mikor ő a végét járja tempóban az nekem kényelmes
na ja, az rmz 250 egy 125-ös 2t vel van pariba. Nekem személy szerint bejön a 250 4t, pályán tökéletes, de endurozgatni már kicsit kevés. A nagy tempós etapokon kidöglik, mert nagyon kell forgatni...
80 óra...az kurvasok...
mondjuk 450 nél gondolom nem 80 óra...de én is amatőrben versenyeznék vele...és hetente 2szer edzenék vele kb..biztos sokáig elmenne egy szelep meg dugó szett el...
10ropi különbség..az egész jó..én azthittem hogy 100fölött van jóval...
Egyszer kellett csinálni szelep meg dugó csere volt plussz pár apróság 130000ft volt és kb amatör szinten 80üzemóra a szerelöm szerint ö csinálja a Borka meg a Grill gépét is
akkor már rég elkezdődött a szezon
első verseny 4.08 nyáregyháza
Meék" aludni.
ps. mindenki azt vesz amit akar, és amire pénze van. Mindegyik jó valamire, különben nem gyártanák párhuzamosan őket...
nekem elég lenne
szerintem jó mind a kettő fajta sőt mindkettőnek van előnye a másik kárára ...
mentem sokat mindegyikkel van a csapatban mindenféle moci tudnék mesélni tapasztalatokat...
de inkább endurós szemmel .......pályán például a 4t 250 jobb mert a kezdők is tudnak vele jó időket menni és nem fárasztó mint a 2t...viszont ha rendesen bírsz 2t vel menni akkor kiérződik a 250 4t erőbeli hibája ...de hozzáteszem nem egy a kategória amit elkezdtetek hasonlítani
ami biztos hogy ha endúróban egymás mellett megyek az rmz-vel ő áll meg hamarabb tankolni mert mikor ő a végét járja tempóban az nekem kényelmes
mondjuk 450 nél gondolom nem 80 óra...de én is amatőrben versenyeznék vele...és hetente 2szer edzenék vele kb..biztos sokáig elmenne egy szelep meg dugó szett el...
10ropi különbség..az egész jó..én azthittem hogy 100fölött van jóval...
cserélni nemtudom hogy milyen időközönként kell
nagy kedvem nincs hozzá