Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gratula SZECSUMX-nek a 2t táborba sikeresen belépett!!!!!!!!!!!!!!!!!
A kis"ÁLMENŐ",most már nincs esélyem,, az XR ellen lett volna talán!!!!
ÁLLAT a BRINGA!!!!!!
Azért nem egészen.
4T crossba igen sűrűn illik olajat cserélni (pontos adatot nemtok me nem érdekel), + az is eszik rendesen ha az ember tépi neki.....
Lehet hogy kis megtakarítás vana 2T-hez képest iylen szempontból de nagyon minimális....
próbáljátok ki a motorokat 100as benzinnel...érezhető lesz a különbség..hétvégén 100assal mentem...amugy is durván megy...de igy mégdurvább volt
erről van szó
Nyakat!

De üzembentartásnál nem csak az alkatrésszükségletet érdemes nézni, hanem a 2x annyi benzint, és hogy 8x annyi olajat kell öntened egy 2t-be, ami nem olcsó. Ráadásul a 4t-ből meg leengeded, és "hoppá energia nem vész el csak átalakul" már töltheted is bele a zöldségesmercibe.
örülök hogy nem hoztam el edzőmtől a gépemet...mert nem baszom szét a hegyekben....


te tudod mire kell neked....én is váltanék 4t-re, de nekem inkább enduro kell, azok meg drágábbak még a crossál is. Egy jó CRF-X, WR, EXC 400/525 nem áll meg 1M alatt annyit meg nem akarok beleölni. ár lehet hogy mégis sikerül egyszer, csak az asszony is nyúz a kocsi miatt, szóval idén fix hogy nem lesz új gép
ami egy rmz-n 4 darab
jó persze igaz...nem vagyunk ugy elengedve lével ahogy szeretnénk..de mostanába hál" istennek beindult a szekér...
rmz-t meg olyan helyről venném ahol tudom hogy milyen állapotban van..és persze mindenképpen felujitottat vennék hogy ne szarozzak vele már az elején...de én csak versenyzésre használnám a gépet...attól meg annyira nem amortizálódik.
hetente egyszer edzek most is...
versenyen meg kb 1 órát megy összesen a motor...
amíg egy új 4t üzembentartása lényegesen drágább egy 2tnél (és nem a benzinre gondolok) addig hobbira a 2t is bőven megfelel. Bár ha tele vagy lével akkor persze a 4t a nyerő, de ha a versenyek nevezési díjai miatt is az ősöket kell levenned akkor nem a legokosabb döntés. Gondolj bele a kötelező szelepcserékbe, az egy yamin 5db...
naja...de azért nem csak a hangja miatt van előnye a 4tnek
szerintem meg igen
Jaja

Azt 1 tuningos 2T "visítása" se űbereli
mármint a 4t nek a hangja?
Nem oylan biztos az.
Kis japcsik vagy az osztrákok összedugják a fejüket és lehet 5 év múlva újra a 2T lesz a menő

4T is rohadt jó de számomra az igazi vonzereje a: HANG!
Nagyon brutálisan szólnak
Viszont az 50 és 65cc még nem esett el
én is 2t párti vagyok(voltam)
szeretem a 2t-t...mondjuk már nem annyira...próbálom mielőbb lecserélni egy rmz re a yamimat...
2t nek kezd lejárni az ideje...
Márt itt sincsenek többé motorok
ja erről a kupasorozatról multkor beszélt edzőm...ez mind pénz kérdése...hogy mikor hol indulok...
de csolnokra valamikor mindenféleképpen el akarok menni motorozni
Na mára húzok.Szasztok.
http://motorinfo.hu/img/news/napi/n2/P1160421.MOV
kibaszott jó hangja van ahhoz képes hogy "csak" 150 es
Nem. Én csak hobbizom,és versenyt rendezek nektek.Bár idén nálunk(Csolnokon) csak akkor áll módodban rajthoz állni,ha az OB vel egy sorozaton belül futó"amatőr" kupasorozatban nevezel.Ott is mint a Tömegsportban "C" licencel lehet indulni,és tudomásom szerint (szakágvezetői határozat)csak ennek az "amatőr"kupasorozatnak lesz az év végén díjkiosztó.De ha nem motorral,akkor sportbaráti látogatóként is szívesen látlak augustus 5.-én Csolnokon az MX pályán.
Szevasztok!
Ma gecijó idő volt !
http://motorinfo.hu/news_new.php?nid=5762&cat=
eljön az az idő amikor már 85 ben is mindenki 4t vel fog menni...
köszike
te versenyzel?