Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amúgy gratulálok szecsu a gépedhez...jól néz ki...meg gondolom jó is bár én nem szeretem a cr-eket
Max tiz rugó lehet a külömbség
mentél már 250 4t crossal?
szerintem elég erős gép...de sajna alám egy kicsit gyenge..pedig ha karcsúbb lennék azt vennék
megint nem egy kategóriát hasonlítgatunk
Az egyik 40 a másik meg 60, azért van különbség
nyugi....rövid idön belül a mümájerek sehol sem lesznek
amugy pl egy szelep állitás mennyi idös munka????
én nem értem ezt a szeleps témát amugy....
most mondok egy számot pl 50 ü.oránként cserélni kell a szelepeket és pl 15 ü-oránként meg szelephézagot állitani.... akkor letelikk a 15üzemora és lehet állitgatni,meg olajazni stb...
nem vagyok amugy egy nagy koponya..
Teljesitménye? Mire nem elég szerinted?
Itt vagyok helyette, de én nem vagyok agresszív(vagy mégis )
kb ra se tudod?
lehetséges hogy a duplája mint a 250esnek?
remélem nem...
hova lett mr2t látom elvagytok..nem baj csak irogassatok rendesen legyen mit olvasni
kerkyra a kxf-et mennyi idöközénként szoktad generálozni?és mennyiben van egy ilyen müvelet?
Sajna nem tudom.
igen, de sajna a teljesítménye is
60rugó...az nem is sok...azthittem hogy sokkal több....
nemtudod véletlenül hogy a 450be mennyi lehet?
Rmz 250 4t -be a négy szelep 60rugó és a fogyasztása a fele egy 250 2t -nél.
az durva cucc
Vagy vegyél egy "KENWAJT 200as 4T -t
az kijön 3 kilóból
én azért el fogadnék egy olyan"vacak traktort" mondjuk nekem teljesen mindgey hány ütem....
de addig mig nem vagyok állando keresö képes ember(csak ilyen nyári melo)addig 2t lesz,aztán ha majd nagyobb leszek és lesz melom,hogy fent tudjak tartani egy 4t akkor meg 4t-ém lesz
DR 800 BIG?? bocs fáradok
nekem kell
Kell a francnak vacak traktor
én 176ért csináltattam a 2t met...
csak 20ropi a szelep????
szerintem azért több...
de én télelg csak motocrossra használnám a gépemet..enduró szinte semmi...
egy szezont bőven elmegyek egy felujítással..
Jó de te a 250 2T-hez hasonlítod....
amikor rmz250 el edzettem,ráadásul ketten felváltva...alattam rendesen sírt a motor..mert ugye nem vok egy karcsú legény meg azért a "kis" 250est lenyeleztem rendesen és még is kibírta 1 tankal 11től délután 3 ig kb...a fogyxasztása minimális...de persze meglehet etetni őket ha akarod..
Hát azért ez nem teljesen igaz. Benyából 1-2 literrel kér kevesebbet egy 4t crossgép egy 2t-nél (a teljesítményt csak benzinből lehet előállítani), a váltóba meg igencsak sűrűn kell új olaj, és kb annyit kevergetek bele benyába mint amit egy 4t-nél váltóba cserélgetsz. Magyarul 33l benyába tolok 1 l olajat és 33liter igen sok üzemóráig kitart...
Természetesen a 2t fogyasztása és olajköltsége magasabb, de nem annyival hogy ellensúlyozza a titánszelepek 20e HUF-os árát...Lejár az üzemidő, kell új dugószett 30ért és kész is, 4tnél ez azért drágább.