Jövöhéten szerdán megyek olaszba alkatrészekért.Valakinek valami vagy motor?Hozok 1098 at meg egy s4rs t.A 1098 0 km rendelésre jo áron.Már várja a gazdája.Az s4rs meg csuszott egy kicsit .Gizi 3db csuszokuplungot hozok mindegyik más szinu,kék ,arany,piros .Hivlak majd és hivjatok.Udv DESMODOKI 209170442
A fejidom nagyon király! A vissza pillantó nagyon állat tán nem-e rizoma, és is olyan kormány grippet akarók! Szép a sárkány tetszik most már élőben is látnom kell.
üdv
Jók a képek csicseri barátom! Monsigneur SPS - remélem ön is készen lesz. Gizi, jössz te is? És a többiek ? Mehetünk akkor 22.-én?
Elvileg már nekem is olyan gumim lesz, amivel ezzel a járművel kanyarodni is lehet. Most egy bizonyos Pirelli Dragon EVO nevű óborzalom van rajta, ami talán egy közepes utcai túra motorra jó, de erre nem.
Nos reménykedjünk benne, hogy jó idő lesz és belehúzhatunk.
Mi lenne, ha péntek este még kommunikálnánk és akkor már talán tudni fogjuk az opciókat.
Rossz idő esetén vasárnap nézzünk ki a ringre - arra a napra jó időt mondanak - a liszenceseknek van nyílt napja, tegnap szólt egy barátom.
Fel nem mehetünk, de kibickedni is jó néha. Avagy, ha minden kötél szakad, áttesszük a következő hétre.
Akkor péntek este uraim!
Jó éjt.
A leömlö I' hand job ! de már arrow az is csak akkoriba nem volt rá akarat.
HA van a kipuff.-ban Ebetű és benne van a hangtompitó és úgy kap el a rendőr, még akkor is be kaphatja ha CO mérne mert zöldkárty nem kell semien országba a motorra. A kis index meg Europa szabványos mert különben nem hozbató forgalomba. Meg aztán benne is ott van az E betű. A rendszám tábla meg nem a tulajdonos tulajdona, hanem a BMé úgy,hogy takarítsák ök.
Az olaszoknál még a rodogo is hangossabb 87Db nél. nálunk De tök mindegy mert ha jol tudom a galamb ha felrepüléskor 75DB produkál . Tehát mindenki megbukik akki nagyobbat tüszent a motorja mellet és még be sem inditotta. Ha meg még is be kell inditani akkor valószinű, hogy helyszíni fejbe jövésre itélnek
üdvf
Most találtam!
Szigorúan véve a dolgot a járművel úgy lehet a közúti forgalomban részt venni, ha a jármű teljes egészében megfelel a homologizációs okmányainak, a gyártó által kiadott COC (Certificate of Conformity) megfelelőségi nyilatkozatnak. Mivel ez a nyilatkozat tartalmaz zaj- és károsanyag-emisszióra vonatkozó adatokat, a jármű ennek csak gyári állapotban, katalizátorral felel meg, következésképpen ha ezeket az adatokat nem teljesíti akkor a közúti forgalomban nem vehet részt.
A helyzet azért nem ennyire gázos, mert az osztrák rendőrség is csak ritkán ellenőriz ilyeneket az országút szélén, azonban a hangos kipufogóra és a kopott gumiabroncsra harapna, azonnal észreveszik és szigorúan járnak el, ahogy nagyon szigorúan járnak el a módosított világító és jelzőberendezésekkel (kis index, xenonlámpa), továbbá a nem megfelelően (ferdén, „koszosan”) felszerelt rendszám esetében is.
Ha esetleg mégis mérésre kerülne a sor és a motor nem megfelelő, akkor az osztrák hatóságok az ottani szabályok szerint fognak eljárni, rossz esetben akár azonnali forgalomból kivonással.
Van egy eladó Ducati ST4, hátha valakit érdekel.
link: http://www.hasznaltauto.hu/1905839_ducati_st_2000
Üdv
,
Doki