Ha a fékek zizegnek az normális! Mindegyik csinálja. Hogy mennyire zizeg az persze relatív. A legegyszerűbb megnézni a betéteket nem kopott e le a szinterréteg! Nézz be a tárcsa mellett. A betét a 4 betétes féknyeregbe 26.500,-/oldal...az utángyártott betétek néha megeszik a tárcsát én ezzel biztosan nem kísérleteznék.
Az olaj 10W - 40 szintetikus. A mi tapasztalataink a Shellel nagyon jók, de igazából mindegy csak vmi jó márka legyen és fullszintetikus. Olaszországban a 15W- 50 - et használják....a meleg nyarakra tekintettel én is ezt ajánlanám, ha van türelmed egy kicsit többet melegíteni a motort és később elkezdeni adni neki az iramot ( lassabban folyósodik ez az olaj ).
Fékolaj DOT 4 vagy jobb. Nekünk a Shell 5.1 bejött. Lassabban színeződik el a kupplungtartályban...
Olajszűrő 2400,-.
Más kérdés nem volt jól emlékszem?
Üdv!
Cavalli
(köszi 996sps a segítséged lehet, hogy az a baj a géppel amit te mondtál)
BOCSÁNAT!, hogy megint ezzel jövök, de nagyon izgat, hogy mi lehet a baj és szeretném kideríteni
Aki tud még segíteni, attól nagyon megköszönném, mert nem szeretném ha nagy baj történne megint
Kérdések:
--- A motor a városban a pirosnál néha leáll csak úgy indulásnál vagy néha csak úgy álló helyzetben, ez mi okozhatja?
(nem lefulladt a motor, meg semmi ilyesmi, de ez már régebben is tapasztaltuk a régi elektronikával is)
--- A motor egyes vagy kettes fokozatban (ezekben észleltem) olyan 4-5 ezres fordulaton kattan egyet, majd időnként többet is ha ezen a fordulatszámon megyek, mi lehet a gond?
Lehet, hogy a gyújtáson kellene állítítani, vagy abenzin mennyiségen?
(néha olyan kattanás hangja van, de néha olyan prüszkölős, és sajnos gyakran abban a fordulat tartományban, a motoron ülve úgy észleltem, mindha a kupufogó felöl jönne, de ez egyáltalán nem biztos)
(hozzáteszem, hogy a motorban csak 5000km van, az aksija gyengélkedi és egy gyere már tervben van, az olaj és olajszűrő nem régen lett cserélve (Castrol) )
Köszönöm szépen a segítséget előre is!
A Termignoni kupufogón az E betűt hol kell keresni?
(én hoztam fel, hogy hallota a szervízben h január óta olaszban leveszik a rendszámot arról a motorról, amellyen sport kipuf van és NINCS BIZONYLATA (ez függ össze az E betűvel a dobon))
A régi Ducati Budapest kereskedés mai neve mi lett? tudtommal más lett a neve
Szeva tpa!
Valószinüsithetőleg,én gyártatok majd valakivel,valamikor egy kis "szűkitőt",vagy mi a nyavaját,hogy csenedesebb legyen a cucc!Ennyi,azt hiszem!
Ciao
Egy picit, hangsúlyozom, egy egészen picit irigyelni foglak benneteket.
Jóformán kizárt, hogy meg tudjam oldani az elmenetelemet.
Csak egy kérdés.
A múltkor valaki a fórumon azt írta, hogy az olaszok nem túl toleránsak a hangos kidörrenők tekintetében.
Mit csináltok? Felteszitek a gyári cuccot vagy rizikóztok. Csak azért kérdezem, mert nekem megvan a gyári rendszer is és ha valami csoda folytán el tudnék menni, mit kellene tennem!? Termignoni le, gyári fel?
Azért remélem addig még személyesen is találkozik eme díszes társulat és lehet ezeket a témákat feszegetni.
Üdv.
tóthpeti.
Lehetne néhány kérdésem?
Megnéztem a honlapotokat.
2003-as évjáratú 999s-hez fékbetét elképzelhető? Árban mit jelent?
Olajszűrő? Fékfolyadék lehet bármilyen?
Milyen olajat javasolnak hozzá? Gyárilag mindenhol a Shell Advance Ultra van megemlítve.
Valaki Castrolt mond, másvalaki pedig a Motul-ra esküszik.
Most lesz olajcsere rajta a szezon előtt és a fékek nekem nem stimmelnek, valami furcsa sistergő-zúgó hangot adnak fékezésnél, függetlenül attól, hogy hideg e vagy már felmelegedett a tárcsa. Fogni fognak, de mégis zavar.
Rossz minőségű a betét avagy másvalami lehet?
Köszönöm, ha válaszolsz.
Üdv.
tóthpeti.
Ciao!
Természetesen nem sikerült tökéletesen feltennem!Szóval, a számok a napi megtett kilómétereket jelzik!További felvilágositás Ducati dibosco-nál:
Telefon: 06 (1) 248-03-36 / 248-03-37
Mobil: 06 20 462-88-99
Ha a leggazdaságosabb megoldás a cél, akkor mindenképpen rámennék! Bár nem ST2 hanem ST4, de azért működni fog vele. Ha hang + teljesítmény akkor nyilván vmi márkás dob a megoldás.
A durvaszűrőt minden második olajcserénél kell kitisztítani ha jól tudom.
Ha szétszedted, cseréld ki alatta a tömítőalátétet és nyomatékkulccsal húzd meg! fejből nemtom hány nyúltonna méterrel
szerintem az Ebay - en azért akad ilyen ST2 dob! Keress rá!
A gyári hangja is szép egy Ducatinak, no de azért egy nyitott dobhoz hasonlítani az reménytelen. Én mindig úgy gondoltam, hogy egy Ducati vásárlásában nagyon komolyan benne van a Ducati egyedien vérpezsdítő hangja...ezekszerint nem mindenkinél. Sebaj. Az, hogy kinek mi a szép az nagyon különböző, de szerintem vagyunk itt páran akik szerint egy nyitott dobos Ducati hangjánál nem sok szebb hang van a földön...
Mi Marving, Spark, Sil Moto dobokat tudunk neked hozni 155 - 170eFt áron. Ezek a dobok direkt az ST 2 - re keszültek és a hangélmény mellett teljesítménynövekedést is hoznak. Hátrányuk a magyar kisipari dobokkal szemben ( melyek a mester szíve szerint készülnek, nem pedig mérések alapján - meg kell említenem, ha a mesternek szerencséje van akkor bizony jó is lehet egy ilyen dob ) a magasabb áruk. Bár ahogy mostanában hallom, már nem annyira alacsony ezeknek a Finster, Raptor, Ergus, etc. dobok ára. Nézz körül, talán így már könnyebb döntened.
Ha a fékek zizegnek az normális! Mindegyik csinálja. Hogy mennyire zizeg az persze relatív. A legegyszerűbb megnézni a betéteket nem kopott e le a szinterréteg! Nézz be a tárcsa mellett. A betét a 4 betétes féknyeregbe 26.500,-/oldal...az utángyártott betétek néha megeszik a tárcsát én ezzel biztosan nem kísérleteznék.
Az olaj 10W - 40 szintetikus. A mi tapasztalataink a Shellel nagyon jók, de igazából mindegy csak vmi jó márka legyen és fullszintetikus. Olaszországban a 15W- 50 - et használják....a meleg nyarakra tekintettel én is ezt ajánlanám, ha van türelmed egy kicsit többet melegíteni a motort és később elkezdeni adni neki az iramot ( lassabban folyósodik ez az olaj ).
Fékolaj DOT 4 vagy jobb. Nekünk a Shell 5.1 bejött. Lassabban színeződik el a kupplungtartályban...
Olajszűrő 2400,-.
Más kérdés nem volt jól emlékszem?
Üdv!
Cavalli