Hát kb. ennyi érdekesség volt kin és én már jöttem is hazza!
Ez a kiállítás egy nagy szégyen ahelyet hogy fejlődne egyre gyatrábbak.
De mi lehet az oka! Talán ahelybérletti dij vagy a kevés eledott motor ki tudja ?
üdv
Köszönöm szépen, hogy válaszoltál.
A fékeket megnéztük közben, van még rajta.
Ádámékkal majd jövő héten átnézzük tüzetesebben.
Ha kell valamit vennem, kereslek.
Ciao.
Azért ne túlozz. 500km nem egyenlő 5000-rel. A japánok is 6000 - et adnak meg, nem véletlenül. A 10000 azért született, mert a sajtó mindig a magas szervízköltségei miatt támadja a Ducatit. A gyár ezért kitolta a periódusokat, ami egy levegős blokknál nem szerencsés döntés. De a gyárban jól tudják, hogy a tulajok 90% - a nem megy 5000- et sem / év évente pedig úgyis van egy kötelező szervíz. Annak a 10% - nak aki meg többet megy annak pedig a szervíz megsúgja, nem jár rosszul, ha lecseréli 5000 - ként...a maradék statisztikai veszteség. Benne hagyhatod persze 20000 - en át, mivel azonban csak egy mozdulat az egész....
Mellesleg bizony nem hülyeség a rövid olajcsere, még a Motor Revüben is olvashattad, hogy a gyár a versenykitnél 2000 km - es olajcseeperiódust ír elő, de ha 1000 - re rövidíted, duplázod a kit élettartamát....
Persze ezt nem javasolhatja a gyár utcai motoroknál, mert kapna a környzetvédőktől és a sajtótól is.
"A motor a városban a pirosnál néha leáll csak úgy indulásnál vagy néha csak úgy álló helyzetben, ez mi okozhatja?" Az én M 800 is ezt csinálta meg kell emelni az alapjáratott és színkronizálni kelle a két hengert
A másik hiba amit le írsz, oka szerintem : Az is beállítási probléma, de a prüszkülés és a dadogás mindig meg fog maradni, csak mondjuk 3000-res fordulatra leköltözik. Nekem még olyan érzésem is volt, mikor prüszkőlt egyet a gép, akkor a gázkar ki nyított volna szabályossan húzás irányba meg mozdította a kezem.
Szerintem egy tuti beállítás és semmi baj nem lesz ez ilyen
üdv.
persze, lehet 500kmenként olajat is cserélni ha valakinek ez a hobbija...
A gépkönyvben levő instrukciókat írtam le, a gyártó javaslata azért általában nem hülyeség. Olajcsereperiódus gyár szerint 10e km, tehát 20e kmenként elég kiszedni. Személyes tapasztalatom szerint: egyik ST2esemnél sem volt benne soha semmi kosz. A nyomatékkulcsot sem viccből írtam, elég gyenge a menet, a legprofibb szerelőnek is megszaladhat a keze
Ducati 549 R