Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha tényleg lesz 549 R vagy csak simán 549, az nagyon szép lesz, tetszik
Ducati 549 R
Hy!
Vagy az 1%-os GDP
Hali !

Hát kb. ennyi érdekesség volt kin és én már jöttem is hazza!
Ez a kiállítás egy nagy szégyen ahelyet hogy fejlődne egyre gyatrábbak.
De mi lehet az oka! Talán ahelybérletti dij vagy a kevés eledott motor ki tudja ?
üdv
Ducati stand a BNV-n.
Helló mi!?
Gondoltam hátha igy világosabb lesz az egész!

Bologna Motoros túra 2008 április 26-május 1.

Indulás ápr.26.szombat 12 óra Napi km.

1 Etap: Bp.-Nagykanizsa-Letenye-Horvátország 239
Letenye-Cakovec-Ormoz (Szlovénia) 84
Ptuj-Slovenska Bistrica-tepanje-A1-Celje 63
386
ápr.27.vasárnap
2 Etap: Celje-A1-Ljubjana-A2,A1-H4-Gorizia 186
Gorizia(Olaszország)-Case dell Eremita-Villesse 20
A4-Venezia-Padova-A13-Ferrara-Bologna 257
463
ápr.28.hétfő
3 Etap: Bologna 10
15:30 DUCATI gyár és múzeum látogatás 10
20
ápr.29.kedd
4 Etap: Bologna-Maranello FERRARI 63
Maranello-Bologna 63
126
ápr.30.szerda
5 Etap: Bologna-Ferrara-A13-Padova-Venezia-A4 257
Villesse-Case dell ERmita-Gorizia 20
Gorizia-H4-A1,A2-Ljubjana-A1-Celje 186
463
máj.1.csütörtök
6 Etap: Celje-Ptuj 63
Ormoz-Letenye 84
Letenye-Budapest 239
386
Összesen:1844
Akit még érdekel sikitson!
Remélem addig a piroska fel lesz ébresztve a mesterséges kómából azt mennék én is!
Aha!
Hali !
dumáljuk meg oszt guruljunk együtt
na ná

Itt a nagy faluban lesz gondolom remmek ünneplés mi meg gurulunk
holnap meg beszéljük.
Szeva!

Mi Csiccsel tervezünk egy szombati tekergést!Hüüüm?
Ha minden igaz napokon belűl összeál a sárkány azt mehetnénk végre egyet.
Igen de csak péntek délután addig work.
Helló mi!?

Nem,csak kiugrunk a Motorkiállitásra!
Te,mész ki

Ciao
Szia Cavalli!

Köszönöm szépen, hogy válaszoltál.
A fékeket megnéztük közben, van még rajta.
Ádámékkal majd jövő héten átnézzük tüzetesebben.
Ha kell valamit vennem, kereslek.
Ciao.
Köszönöm csicseri a válaszod és megnyugodtam kicsit már

Mi is rendeltünk Rizoma kormányvégsúlyt, és ahogy hallom megjöttek, remélem én is megkapom már.
Csak nem ti is rizomáért mentek?
hali Gizzy!
holap tiz ne feledd!
Ok!
Én meg vissza!
Ciao 996sps!
Valóban,én gondolni sem mertem ilyen frappáns cimre!
Irtam! (Uff)
Üdv!
Cső gizi!
E-mail : ducati@datawlan.hu Míly meglepő emílcím.
Azért ne túlozz. 500km nem egyenlő 5000-rel. A japánok is 6000 - et adnak meg, nem véletlenül. A 10000 azért született, mert a sajtó mindig a magas szervízköltségei miatt támadja a Ducatit. A gyár ezért kitolta a periódusokat, ami egy levegős blokknál nem szerencsés döntés. De a gyárban jól tudják, hogy a tulajok 90% - a nem megy 5000- et sem / év évente pedig úgyis van egy kötelező szervíz. Annak a 10% - nak aki meg többet megy annak pedig a szervíz megsúgja, nem jár rosszul, ha lecseréli 5000 - ként...a maradék statisztikai veszteség. Benne hagyhatod persze 20000 - en át, mivel azonban csak egy mozdulat az egész....

Mellesleg bizony nem hülyeség a rövid olajcsere, még a Motor Revüben is olvashattad, hogy a gyár a versenykitnél 2000 km - es olajcseeperiódust ír elő, de ha 1000 - re rövidíted, duplázod a kit élettartamát....

Persze ezt nem javasolhatja a gyár utcai motoroknál, mert kapna a környzetvédőktől és a sajtótól is.

Azt hiszem ezt kiveséztem.
Hali d. csabi!

"A motor a városban a pirosnál néha leáll csak úgy indulásnál vagy néha csak úgy álló helyzetben, ez mi okozhatja?" Az én M 800 is ezt csinálta meg kell emelni az alapjáratott és színkronizálni kelle a két hengert
A másik hiba amit le írsz, oka szerintem : Az is beállítási probléma, de a prüszkülés és a dadogás mindig meg fog maradni, csak mondjuk 3000-res fordulatra leköltözik. Nekem még olyan érzésem is volt, mikor prüszkőlt egyet a gép, akkor a gázkar ki nyított volna szabályossan húzás irányba meg mozdította a kezem.
Szerintem egy tuti beállítás és semmi baj nem lesz ez ilyen
üdv.
persze, lehet 500kmenként olajat is cserélni ha valakinek ez a hobbija...
A gépkönyvben levő instrukciókat írtam le, a gyártó javaslata azért általában nem hülyeség. Olajcsereperiódus gyár szerint 10e km, tehát 20e kmenként elég kiszedni. Személyes tapasztalatom szerint: egyik ST2esemnél sem volt benne soha semmi kosz. A nyomatékkulcsot sem viccből írtam, elég gyenge a menet, a legprofibb szerelőnek is megszaladhat a keze