Persze hogy érdekel még mindig jobb mint hogy 150ért vegyek.Teszek fel egy képet hogy tudd mégis miről van szó!Nem nagy a sérülés de azért engem kurvára idegesit! HAJRÁ TALMA!
Szia!
Van egy ismim, aki kipukat csinál. Nagyon szépen és jól dolgozik. Neki is volt Ducija és arra is csinált komplett rendszert. Esteleg ha gondolod palástot is cserél rajta. Azt olcsóbban megúszod.
A skac motorokat épít. Igaz inkább choppereket, de nagyon sok kiput csinált és még nem hallottam panaszt a munkájára.
Hello mindenkinek!Pár napja irtam Nektek hogy kellene az st2es vasamra jobb oldali gyári dob.Sajna a bátyám megfektette a gépet és sérült még a tükör és az oldal idom is de ezek annyira nem vészesek. Kaptam is egy tel.számot egy bontóét de azt mondták reménytelen.Egy Olasz cimbim utánna nézett Olaszban mennyibe is kerülne.Az ár hallatán sokkot kaptam 150ezer Ft(ez vadi uj gyári).Viszont tud ugyanennyiért 1pár Marving sport dobot.Attól félek hogy ezektől a sport doboktól a mocim elveszti az eredeti gyönyörü gyári Ducati hangját.Vagy az is lehet hogy még szebb hangja lesz töle?Tényleg nem tudom mit csináljak.Légyszi adjatok tanácsot mert tiszta depressziós lettem a bátyámat meg megtudnám ölni!
szia saca748!
A poggynál próbáltad már a fogaskereket?Egyszer egy komplett lánckittet adtak raktárról ( amikor senkinek nem volt csak 3 héten belül), egyszer pedig fogaskereket 2 napon belül.
Valaki tud vmit az ugynevezett "durvaszürőről"?
Ha olajat akarok cserélni ezt mindig ki kell szedni és ki kell tisztitani?
Ezt mondják nekem!
Egyáltalán hol van ez a motoromban S2R 800?
HY!
Gratula a géphez!
Termignoni,ügyben fordulj valamelyik ducati kereskedéshez,vagy azthiszem budán a motor-line árúl termignonit.Kis "e" betűs jelzés van rajta?Amúgy egy pár papírfecni a bizonylat szerintem valakiéről meg lehet csinálni.
Motorleállás,segíthet egy kis alapjáratemelés,a nyitott rendszer és átálított elektronika miatt van mint ahogy a 4-5 ezer közti tüsszentés is.
A pénteki nap folyamán 6 hónap után lezárult a balesetemmel kapcsolatban minden, hazahoztam a szervízből a motort készen.
Végre kész lett a motor, a szervíz nagyon jól dolgozott és nagyon hamar megcsináltak mindent, de tudom ez a gyártól is függ, hogy mennyi idő alatt küldik le az alkatrészeket.
Még a Rizoma kormányvégsúly hiányzik a gépről és teljesen tökéletes lesz.
Nagyon gyilkos lett a gép, a kuplungja meseszép és szerintem szebb letta motor összképe mint a balesetem előtt.
(Képet sajnos még nem tudtam készíteni, de majd fogok és teszek fel)
A szervízben megtudtam egys-mást a gépünkről, és ezek között van jó és rossz is sajnos.
Jó:
A motorban a 999-es elektronika miatt a 749-esünk nem szabályoz le (mivel a 999-es 140Le körül van, a 749 meg 110, így bőven beleesik a maximális erő tartományba), így a motor erősebb mint agy termignoni elektronikával.
Rossz:
Mivel a motoron Termi rendszer van és nincs meg a bizonylat róla , Olaszországba már nem lehet vele menni, mivel ott egyből lekapják a rendszámot.(én ezt most tudtam meg, és remélem más országokba nem vezetik be ezt)
Lenne pár kérdésem, amire szeretném hogy ha valaki válaszolna, nagyon megköszönném:
(úgy vettem észre , hogy ez a fórum nagyon jó írányba halad és nagyon sok a Dukihoz értő ember itt,
szóval nagyon jó a társaság )
--- A Termignoni dobbal kapcsolatos bizonylatot valahogy lejhetne pótolni?
(a motorunk 2004-ben lett vásárolba az akkori Ducati Budapestnél, szóval magyarországi, és már a dobbal lett lerendelve a gép)
--- Amikor hoztam haza, a motor a városban a pirosnál néha leállt csak úgy indulásnál, ez mi okozhatja?
(nem lefulladt a motor, meg semmi ilyesmi, de ez már régebben is tapasztaltuk a régi elektronikával is)
--- A motor egyes vagy kettes fokozatban (ezekben észleltem) olyan 4-5 ezres fordulaton kattan egyet, majd időnként többet is ha ezen a fordulatszámon megyek, mi lehet a gond?
Lehet, hogy a gyújtáson kellene állítítani, vagy abenzin mennyiségen?
(néha olyan kattanás hangja van, de néha olyan prüszkölős, és sajnos gyakran abban a fordulat tartományban, a motoron ülve úgy észleltem, mindha a kupufogó felöl jönne, de ez egyáltalán nem biztos)
(hozzáteszem, hogy a motorban csak 5000km van, az eksija gyengélkedi és egy gyere már tervben van, az olaj és olajszűrő nem régen lett cserélve (Castrol) )
(de egyébbként nagyon tökéletes lett a gép, és nagyon élvezetes menni vele (nem vennék mást mint a duki), csak szeretném tudni , hogy ezek az apró gondok mi miatt vannak)
Előre is köszönöm a segítségeteket és tanácsotokat!
U.I: Egy kicsit érdekes volt ez a MotoGP 2. edzés, de sztem nagyon jó lesz az idény és izgalmas lesz
Forza Ducati!
Na végre...ma már én is megfuttatam a kicsikét...bő 5 hónap után. a téli projekteket is lassan befejezem, már csak a depretto tükröket várom angliából.
Vagy erősebb lett tényleg, vagy a K&N szűrő ordítása téveszt meg, vagy az 5 hónap, hogy nem motoroztam.Már csak a szinkronizálás van hátra.
Guruk! Kell-e a karbi keverék csavarása között különbséget tenni?Mert gyárilag negyed vagy fél fordulat a két henger között,viszont a dynojet szerint egyforma.
HAJRÁ TALMA!
(ha ilyen futamok lesznek, sztem Brno-ba most is kötelező lesz a visit )
Rácz Gyula-30-3834694
Akkor senki sem hallott arrol, hogy hol is van a durvaszürő a motoromban?
Azért köszi az infokat!
Raptor dob tel.:30/391-9830. Hívd fel, rendes srác. Nem durva árakkal.
Van egy ismim, aki kipukat csinál. Nagyon szépen és jól dolgozik. Neki is volt Ducija és arra is csinált komplett rendszert. Esteleg ha gondolod palástot is cserél rajta. Azt olcsóbban megúszod.
A skac motorokat épít. Igaz inkább choppereket, de nagyon sok kiput csinált és még nem hallottam panaszt a munkájára.
SPORTDOB!És visszanyeri az igazi ducati hangot,amit a szabályok miatt lebutítottak!
Tudsz nekem egy címet írni? Ki az a Poggy?
Előre is köszi, szia
A poggynál próbáltad már a fogaskereket?Egyszer egy komplett lánckittet adtak raktárról ( amikor senkinek nem volt csak 3 héten belül), egyszer pedig fogaskereket 2 napon belül.
Valaki tud vmit az ugynevezett "durvaszürőről"?
Ha olajat akarok cserélni ezt mindig ki kell szedni és ki kell tisztitani?
Ezt mondják nekem!
Egyáltalán hol van ez a motoromban S2R 800?
Köszi az infokat ha tudtok segiteni!
Üdv
Péter
Gratula a géphez!
Termignoni,ügyben fordulj valamelyik ducati kereskedéshez,vagy azthiszem budán a motor-line árúl termignonit.Kis "e" betűs jelzés van rajta?Amúgy egy pár papírfecni a bizonylat szerintem valakiéről meg lehet csinálni.
Motorleállás,segíthet egy kis alapjáratemelés,a nyitott rendszer és átálított elektronika miatt van mint ahogy a 4-5 ezer közti tüsszentés is.
A pénteki nap folyamán 6 hónap után lezárult a balesetemmel kapcsolatban minden, hazahoztam a szervízből a motort készen.
Végre kész lett a motor, a szervíz nagyon jól dolgozott és nagyon hamar megcsináltak mindent, de tudom ez a gyártól is függ, hogy mennyi idő alatt küldik le az alkatrészeket.
Még a Rizoma kormányvégsúly hiányzik a gépről és teljesen tökéletes lesz.
Nagyon gyilkos lett a gép, a kuplungja meseszép és szerintem szebb letta motor összképe mint a balesetem előtt.
(Képet sajnos még nem tudtam készíteni, de majd fogok és teszek fel)
A szervízben megtudtam egys-mást a gépünkről, és ezek között van jó és rossz is sajnos.
Jó:
A motorban a 999-es elektronika miatt a 749-esünk nem szabályoz le (mivel a 999-es 140Le körül van, a 749 meg 110, így bőven beleesik a maximális erő tartományba), így a motor erősebb mint agy termignoni elektronikával.
Rossz:
Mivel a motoron Termi rendszer van és nincs meg a bizonylat róla , Olaszországba már nem lehet vele menni, mivel ott egyből lekapják a rendszámot.(én ezt most tudtam meg, és remélem más országokba nem vezetik be ezt)
Lenne pár kérdésem, amire szeretném hogy ha valaki válaszolna, nagyon megköszönném:
(úgy vettem észre , hogy ez a fórum nagyon jó írányba halad és nagyon sok a Dukihoz értő ember itt,
szóval nagyon jó a társaság )
--- A Termignoni dobbal kapcsolatos bizonylatot valahogy lejhetne pótolni?
(a motorunk 2004-ben lett vásárolba az akkori Ducati Budapestnél, szóval magyarországi, és már a dobbal lett lerendelve a gép)
--- Amikor hoztam haza, a motor a városban a pirosnál néha leállt csak úgy indulásnál, ez mi okozhatja?
(nem lefulladt a motor, meg semmi ilyesmi, de ez már régebben is tapasztaltuk a régi elektronikával is)
--- A motor egyes vagy kettes fokozatban (ezekben észleltem) olyan 4-5 ezres fordulaton kattan egyet, majd időnként többet is ha ezen a fordulatszámon megyek, mi lehet a gond?
Lehet, hogy a gyújtáson kellene állítítani, vagy abenzin mennyiségen?
(néha olyan kattanás hangja van, de néha olyan prüszkölős, és sajnos gyakran abban a fordulat tartományban, a motoron ülve úgy észleltem, mindha a kupufogó felöl jönne, de ez egyáltalán nem biztos)
(hozzáteszem, hogy a motorban csak 5000km van, az eksija gyengélkedi és egy gyere már tervben van, az olaj és olajszűrő nem régen lett cserélve (Castrol) )
(de egyébbként nagyon tökéletes lett a gép, és nagyon élvezetes menni vele (nem vennék mást mint a duki), csak szeretném tudni , hogy ezek az apró gondok mi miatt vannak)
Előre is köszönöm a segítségeteket és tanácsotokat!
U.I: Egy kicsit érdekes volt ez a MotoGP 2. edzés, de sztem nagyon jó lesz az idény és izgalmas lesz
Forza Ducati!
Vagy erősebb lett tényleg, vagy a K&N szűrő ordítása téveszt meg, vagy az 5 hónap, hogy nem motoroztam.Már csak a szinkronizálás van hátra.
Guruk! Kell-e a karbi keverék csavarása között különbséget tenni?Mert gyárilag negyed vagy fél fordulat a két henger között,viszont a dynojet szerint egyforma.