Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha csakugyan acéllamelláid vannak ( a gyári lamellák ugyanis tudomásom szerint 2003-tól alumíniumból vannak és a kosár is ) össze ne rakd vele! Úgy megeszi az alu kosarat, hogy öröm nézni. Alu lamella - alu kosár, acél lamella - acél kosár. Ne keverd. A csavarok lehúzásánál figyelj!

Ciao!
Üdv Ducati tulajok!
Már régóta szemezek egy 998-al, és most végre eljött az idő hogy vásároljak egyet. Mesélne valaki a gépről? Hogy megy leginkább az érdekelne na meg persze hogy mire figyeljek vásárláskor. Bár nem egyedül leszek - több szem többet lát.
Olvastam hogy van eladó monster kipuff 900rol, a barátomnak 600asa van. Rámenne?
Bocsánat az esetleg buta kérdésekért de nem vagyok járatos az olaszmotor témában.
Szia Desmosoki!

Egy szemtelen kérdésem volna mivel én Budapesti lennék, megkérhetnélek arra, hogy
és persze nem ingyen mennyi plusszért jönnél ugymond "házhoz" olajatcserélni?
Ha lehetne ez érdekelne engem!

Köszi
Péter
Az amit kinéztél az a durvaszurö zárokupakja van . A leeresztö csavar legalul.És van olajam gyári szuröm. az olaj castrol power 1 racing 10-50es. UDV DESMODOKI
Sziasztok

Tudnátok segiteni abban, hogy olajat szeretnék cserélni az S2R 800-as monsteren!
A blokk alján van egy nagy méretü imbusz nyilású csvar azon lehet leengedni az olajat?
Van e rajta alátét amit ki kell cserélni vagy sem?
Mennyi és milyen olajt kellene beletölteni?Mit ajánlotok olajra ill. hol lehetne vásárolni?
A szüröt hol lehetne venne gyárit szeretnék!

Köszi az infokat!
Csáko csicseri.Mond meg a haversrácnak hivjon fel telefonon es megadom a számot.Nem minden tipusra jo mert mas pl a 900m meg az s2r 800 tarto konzola.209170442 udv DESMODOKI
Hali!

Az első ősszerakás óta csiálja. A lamellál aulminimok és carbon koporétegüek az ebay-en vettem. Tehát a kuplung belseje nem gyári a kosár meg aza szerkezet a belsejében totál új volt a rugó össze nyomó alátétek is újak. Az, hogy eredeti vagy után gyártott meg nem tudom mondani de totál uj volt.
Megprobálom majd össze rakni a gyári acél lamellákal hát ha lesz változás, még meg fogadom amit mondtál és cserélgetem a lamellákat.
Köszi
üdv.
Sziasztok,

Latom ezen a forumon is megy a frocsoges :)

Koszi azert az infokat!

Elkapkodni nem akarom a dolgot mert nem olcso mulatsag es tudom milyen konnyu rafazni egy ilyen vasarlassal. Ismerosom fonoke (volt duc szervizes) se ajanlja mert kenyelmetlen, regi technika, etc... Viszont ha az ember beleszeret egy tipusba, akkor nehezen adja fel :) Kicsit hulyen hangzik de en nem palyazni veszem a motort es "allatkodni" se szeretnek vele, hanem csak motorozni, kisebb turakra menni... most jon az, hogy akkor miert ilyet akarok venni, miert nem egy turamotort? Valasz az elozo mondatan :)
Persze alom lenne egy 848 (ezt ajanlgattak 748 heleyett) de a 4.1M kicsit eros nekem, talan majd par ev mulva :)

A tapasztalatokat, tanacsokat tovabbra is varom es ha veletlenul tudtok garazst Zugloban, akkor azt is jelezzetek mert egyelore nem talaltam a kornyeken :) Szoval van meg mit elintezni a vasarlas elott :)

Udv,

stafford
Berezonál! Én is tapasztaltam már. Nem attól van, hogy csúszó vagy nem csúszó az tuti. Én leginkább gyártási pontatlanságra gyanakszom. Egyébként a gyári is csinálja néha, amikor megég a kupplung...az új alu kupplungok méggyakrabban csinálják. Az is el tudom képzelni, hogy a kosarad a hőtől vagy eséstől eldefromálódott kicsit és amikor nagy fordulaton engeded rá az erőt a rendszerre, akkor berezeg. Ez k.b. 99%, hogy ettől van. Hogy honnan ered a 8 - as a rendszerben és miben is van ( lamellák?, kosár?, agy?, tengely, nyomólap? ) azt ki kellene mérni nagyon pontosan. Az tuti, hogy egy esésmentes új kuppung is bír ilyet csinálni ( újabban ) párszáz km után, szóval inkább hőterhelés és/vagy gyártási pontatlanság lehet.

Próbáld ki a következőt: cserélgesd fel a lapmellákat ( a sorrendre vigyázz és a tányérlamellára is ) a legjobban meglilult acél lamellákat cseréld le nem meglilultakra ( a legbelső és a legkülső acél lamella nem szokott meglilulni, mert nem érintkezik a szinters lamellákkal ) rakd össze és húzd le 5Nm re a csavarokat ( ez nem lényegtelen mozzanat ). Ha így is csinálja, akkor szar a szerkezet. Milyen gyártmány a szerkezet?
Meg nehezebb is pár kilóval!
Valaki csak ért hozzá4
Mehetnénk együtt!
Már mint a 848-hoz a száraz kuplung.
Hali
A superbiken nyitva van a boxutca lehet sétálni
Hali!
Gizzy meg én tervezük Brünot a superbike ésa GP motoral!
A motoromba összel raktunk Antihupping kuplungot, pályán még nem sikerült azota ki probálnim. A köuton probálgatam és azt vettem észre, hogy ha keményen akarok rajtolni és magasabb fordulaton rakom rá a kuplingit olyan mit ha kicsit megcsúszna és van egy érdekes hangja is a lamelláknak. Az a baj nem tudom hogy ennek igy kell-e mükodnie és mér mástol is hallotam,
üdv,
Gondolom rendes felárral.
848-at lehet szárazkuplunggal is rendelni.Vannak már kísérleti jelleggel szuper energiatakarékos olajok,de az olajos kuplungok csúsznak tőle,ez minket nem érint.konkrétumot nem tudok.
Csá!
Júliusban Brno!Élőben az igazi! 5 futam!Jó lenne bemenni a boxutcába.
Ami ezt a (z örök) kupplungtémát illeti, nekem az a tapasztalatom, hogy ez is egy amolyan ostoba híresztelés, hogy így a Ducati kupplung meg úgy. Ha jól van összerakva akkor elmegy 30ekm - t zárva is, nyitva pedig 45 - 60ekm - t bír. Nem érzem a száraz kupplungot gondozásigényesnek. Teljesen igénytelen. Nem kell vele semmit csinálni.

A Ducati jó fogós szinterfém kupplungot használ. Talán finom indulásnál kevésbé adagolható mint egy japán motor olajos kivitele, de amikor adod neki, keményen ráteszed az erőt a hátsóra, akkor már kijön a szinter értelme. Nagy tempónál, dinamikus motorozásnál működik jól. A Ducati egy sportmotor. Nem sportos motor, hanem igazi sportmotor. Nem szereti a töketlenkedést.

Azt is kevesen tudják tapasztalataim szerint hogy miért jó a száraz kupplung. A legfontosabb, hogy nem kell küzdenie az olaj ellenállásával, így könnyebben jár vele a motor. Jobban harap és kevesebb a hajtási veszteség. De a hőt se az olajba adja le és a mocskot se. oda nyomja. Egyébként pedig könnyen szerelhető is a látványról - hangról nem is beszélve. Persze jobban melegszik és ezáltal jobban kopik. Valamit valamiért. A Ducati egyik védjegye. Kár, hogy a 848 - on nem száraz van. Nagy kár. Az még sosem sült el jól a történelemben amikor egy gyár letért a jól bevált útról ( lásd BMW ahonnan most rúgták ki a pár éve istenített csodatervezőt, ugyanis a kezdeti + eladások hamar elapadtak a régi bmwsek pedig leléptek más márkához ).

Na, nem okoskodok. Verseny brutál volt. Brünn élőben? Vagy esetleg Misano ( az motorral is érdekes ).

A.
Neten is lehet nézni!
Az tuti, de legalább félisten ha nem is tiszta árja. Le a kalappal Fabrizió előtt, nekem lehet
nem lett volna kedvem felülni sem, nem hogy ilyet csatázni.
Hali !

Nagyon jó volt mind a két futam. Biaggi a kavics ágyon átfotmálta a 1098-ast, remélem nem lett nagyobb baja.
BAYLISS az isten !
üdv.
Nekem meg elvitte a szél az antennámat....
Hy!Én meg pont fordítva!
Hali!
SBK zsírkutya! Az első futam baromi volt! A másodikat elaludtam.