Hali !remélem javitható de ehhez már nálam sokal okossabb ember kell meg nem is tudom le venni a kuplung közepén levö csavart mert kell egy célszerszám .
Segítss legyszi! Hány minméternek kell lennie az össz kuplung betéteknek?
Ugyan is antihupping kuplungom elkeszdet csúszni és "nem kicsit nagyon ".
A gyári lamella készletem az 7db. külső fogzású ferodolus-ból áll, az ebay-on vásárolt lamelláim meg 8db. külsö fogazásos carbon. A belső fogasásu vas lamellák a carbonosnál egy el több , értele szerüén.
A gyári készlett összesen 39 mm.
A carbonos összesen 37 mm.
Talán még annyit tavaj raktuk össze az antih. és mindössze 150km mentem vele tegnap meg a 50km után elkezdet csuszni de azért még egy 300 el metem vele ovatosba és csak 5000 ford. felett éreztem, hogy megcsuszik.
a lamellákon nem látszk semmi külőnös, van rajtuk reteg nincsenek eldeformálodva nincs berágási nyom sem.
tudom nem egyszerü a esetem , segitséged elöre is köszi!
üdv.
Szerintem valami ilyesmi okok lehetnek:
- irreális díjak ( a nyugati híres vásárközpontok olcsóbbak )
- mini méretű magyar motorpiac - a vásár marketingértéke minimális a költségekhez képest. A költségek csökkenthetők, ha van értékesítés, viszont egy igazi kiállításon nincs értékesítés, főleg nem piaci stílusban, listaár alatt. Azt ugyanis rossz néven veszik ( jogosan ) a viszonteladók.
Nagyon kevés ember vesz meg termékeket a normál piaci árukon. Mindenki leárazot, kifutó modellt vesz itthon/külföldön. Esetleg áfát csal, USA import mintaszállítmány USA áfa, magyar vám és áfa nélkül és hasonlók. Ez Európában nem így megy. A forgalom 90% - a listaáras és a 10% akció. Mások a dimenziók.
Ha egyszer az átlag magyar bérből élő polgárnak is lesz pénze és nem csak a jó beosztásban dolgozók / sikeres vállalkozók / küföldi munkavállalók / a motorozásért mindenről lemondók / legkülönbözőbb manőverekkel, okoskodással pénzt szerzők / magukat hülyéredolgozóknak, akkor elkezdődik valami. De most nem ebbe az irányba megyünk.
Mit csinálunk a nagy húsvéti ünnepben? Lesz-e a turából valami?
Ez az állatfaj is ki halt! Latin nemve: Ducatista sapiens
na ná hagy nem alamelláim nmentek tönkre, hanem az antihupping eset szét
7 kopótárcsa ( beépítési méret 3mm, határérték 2,3mm ) 9 acéltárcsa ( 2mm ) a 9- ből 1 tárcsa tányér alakú, az 1,5mm.
Ciao!
A.
Segítss legyszi! Hány minméternek kell lennie az össz kuplung betéteknek?
Ugyan is antihupping kuplungom elkeszdet csúszni és "nem kicsit nagyon ".
A gyári lamella készletem az 7db. külső fogzású ferodolus-ból áll, az ebay-on vásárolt lamelláim meg 8db. külsö fogazásos carbon. A belső fogasásu vas lamellák a carbonosnál egy el több , értele szerüén.
A gyári készlett összesen 39 mm.
A carbonos összesen 37 mm.
Talán még annyit tavaj raktuk össze az antih. és mindössze 150km mentem vele tegnap meg a 50km után elkezdet csuszni de azért még egy 300 el metem vele ovatosba és csak 5000 ford. felett éreztem, hogy megcsuszik.
a lamellákon nem látszk semmi külőnös, van rajtuk reteg nincsenek eldeformálodva nincs berágási nyom sem.
tudom nem egyszerü a esetem , segitséged elöre is köszi!
üdv.
Nagyon király volt a mai nap!
Ne ídegeskedj én az úton szerencsétkelkedtem. De azért jót motoroztunk
Sehol senki?
Teljes mértékig igazad van !
Pontosan én is így láttom csak nem mertem magamnak sem meg fogalmazi. Mert a jövő kép gyászos.
üdv.
Nem csak a béreink sz@rok. Az új motorok árai is brutálisak, a sok f@szság miatt ami csak nálunk kerül
az árba! Vagy rosszul látom?
Majd elfelejtettem, mára ígértem a krumplis tésztát.
Íme.
De van más is.
Szasztok.
tóthpeti.
Szerintem valami ilyesmi okok lehetnek:
- irreális díjak ( a nyugati híres vásárközpontok olcsóbbak )
- mini méretű magyar motorpiac - a vásár marketingértéke minimális a költségekhez képest. A költségek csökkenthetők, ha van értékesítés, viszont egy igazi kiállításon nincs értékesítés, főleg nem piaci stílusban, listaár alatt. Azt ugyanis rossz néven veszik ( jogosan ) a viszonteladók.
Nagyon kevés ember vesz meg termékeket a normál piaci árukon. Mindenki leárazot, kifutó modellt vesz itthon/külföldön. Esetleg áfát csal, USA import mintaszállítmány USA áfa, magyar vám és áfa nélkül és hasonlók. Ez Európában nem így megy. A forgalom 90% - a listaáras és a 10% akció. Mások a dimenziók.
Ha egyszer az átlag magyar bérből élő polgárnak is lesz pénze és nem csak a jó beosztásban dolgozók / sikeres vállalkozók / küföldi munkavállalók / a motorozásért mindenről lemondók / legkülönbözőbb manőverekkel, okoskodással pénzt szerzők / magukat hülyéredolgozóknak, akkor elkezdődik valami. De most nem ebbe az irányba megyünk.
Üdv!
Cavalli