Hy!Nekem is könnyitett lendkerekem van de én azt tapasztaltam hogy kb 2800-3000-töl már használható a teljesitmény.Nem rángat.A széria lendkerékkel 3500-tol lehetett rángatásmentesen megindulni.És igen,sokkal könnyebben pörög fel a blokk éppen ezért kapott egy sportlégszürőt is.
Én ezt a nyomatékvesztést nem éreztem sosem! Ha halálpontosan szinkronizálsz szinte észre sem veszed azt, hogy rángatósabb lesz. Ca 500 fordulattal tolódik feljebb a használható tartomány.
Viszont a berakást CSAK szakemberre bíznám. Már a fedelet sem tudod szerszám nélkül leszedni. Gondolom generátor megfogód sincs. És 180Nm - re meghúzni sem olyan egyszerű nyomatékkulcs nélkül.
Szia csicseri!
azt hallottam negatívumot,hogy elveszti a nyomatékosságát alacsonyabb fordulaton( pont ezt imádom benne). Valószínűleg Te is ezt érzed. Ezt egy bécsi kereskedéstől hallottam.Te cserélted le vagy szerelőhöz vitted?Célszerszám szükséges hozzá vagy meg lehet oldani valamilyen agylehúzóval?
Hali!
Az enyében fél éves kora óta könyített lendkerél van. Sokkal könyebben pörőg fel, érezhetően jobb lesz a motor tölle. A hátránya talán csak annyi 3000-3500 alatt rángat mint a veszedelem és gyakraban képes a spontán leállásra, de ezzekben a tartományokban ritkán haználja az ember fia.
Milyen negativumot hallotál róla? Ez nagyon érdekel.
üdv.
Én már fogdostam Őket és azóta csak a lábtartóról álmodok .
Egy "pálya dologban" én is benne lennék, bár bevallom még sosem volt alkalmam kipróbálni.
996SPS szép lett a moci!
Godolkodom egy könyített lendkereken, hallok róla jót és rosszat.Ide kérem a véleményeket.
Ha esetleg valakit érdekel akkor, lehet ,hogy innen rendelek és akkor lehetne többet is. http://cgi.ebay.de/Aluminium-S...
Minden szárazkupplung ugyanaz. Minden jó mindenhova. Annyi volt, hogy 2003 - ban áttértek alukosár - alulamella párosra. Hamarosan lesz ( újra ) nálunk is a versenyváltozat (4 rugós). 220eFt bruttó számlás ár. De hozhatunk gyári Ducatiperformance - ot is, de az drágább. Az új üzletben még több cucc lesz mint a jelenlegiben, lesz egy külön Ducati szekció, ha gondoljátok csekkoljátok le majd, mindent meg lehet fogdosni élőben.
Szevasztok csörömpölö kuplungosok.A kuplung amiket hozok mind rendelésre kérték és jo monsterre meg 748 749 996 998 999 re.Nekem is tetszik az sps mocija.Én láttam elöször hehe .Ha végre nekilátok a saját gépemnek nagyot néztek remélem. ÜDV Desmodoki.
Ez borzalmasan szép lett barátom!
A végén még átnyergelek monsterre!
A Janó barátomnak is egy S4r-je van. Na most el tudjátok képzelni azt a hangzavart, amit mi csapnánk, ha ez a sok nyitott kuplungos, hangos dörrenős egyszerre elindulna.
Menjünk már!
Bár azt hiszem "gizi"-nek igaza van és ebből csak a jövő hétem lesz valami.
Már a Hungaroringi nyíltnapot sem biztos, hogy megtartják, ma mondta az Ádám.
Ja. Hirtelen összeszámolhatnánk, hogy hányan lennénk!
Szép kerek szám lenne!
Azért holnap este még beszéljünk, én míg élek remélek.
Sziasztok.
Ez igy is GYÖNYÖRŰ!
Minden Monster Szép!
Csak "duci szaki" tudja ki cserélni célszerszám kell valóban!
Viszont a berakást CSAK szakemberre bíznám. Már a fedelet sem tudod szerszám nélkül leszedni. Gondolom generátor megfogód sincs. És 180Nm - re meghúzni sem olyan egyszerű nyomatékkulcs nélkül.
azt hallottam negatívumot,hogy elveszti a nyomatékosságát alacsonyabb fordulaton( pont ezt imádom benne). Valószínűleg Te is ezt érzed. Ezt egy bécsi kereskedéstől hallottam.Te cserélted le vagy szerelőhöz vitted?Célszerszám szükséges hozzá vagy meg lehet oldani valamilyen agylehúzóval?
Az enyében fél éves kora óta könyített lendkerél van. Sokkal könyebben pörőg fel, érezhetően jobb lesz a motor tölle. A hátránya talán csak annyi 3000-3500 alatt rángat mint a veszedelem és gyakraban képes a spontán leállásra, de ezzekben a tartományokban ritkán haználja az ember fia.
Milyen negativumot hallotál róla? Ez nagyon érdekel.
üdv.
Egy "pálya dologban" én is benne lennék, bár bevallom még sosem volt alkalmam kipróbálni.
996SPS szép lett a moci!
Godolkodom egy könyített lendkereken, hallok róla jót és rosszat.Ide kérem a véleményeket.
Ha esetleg valakit érdekel akkor, lehet ,hogy innen rendelek és akkor lehetne többet is.
http://cgi.ebay.de/Aluminium-S...
Minden szárazkupplung ugyanaz. Minden jó mindenhova. Annyi volt, hogy 2003 - ban áttértek alukosár - alulamella párosra. Hamarosan lesz ( újra ) nálunk is a versenyváltozat (4 rugós). 220eFt bruttó számlás ár. De hozhatunk gyári Ducatiperformance - ot is, de az drágább. Az új üzletben még több cucc lesz mint a jelenlegiben, lesz egy külön Ducati szekció, ha gondoljátok csekkoljátok le majd, mindent meg lehet fogdosni élőben.
Üdv!
Cavalli
Jol ertem, hogy mocikat is hozol be? Esetleg konkret tipust, kb arat tudsz mondani? Egyelore olcsobb (1.5-2m) kategoria erdkelne :)
Koszi!
Ringes motorozás?Én részt vennék!
Ciao
Saca, én már kérdeztem 20000- a sárvédő. Monsteré, nem tudom jó e 748-hoz.
Köszönöm a dícséretet!
Ez borzalmasan szép lett barátom!
A végén még átnyergelek monsterre!
A Janó barátomnak is egy S4r-je van. Na most el tudjátok képzelni azt a hangzavart, amit mi csapnánk, ha ez a sok nyitott kuplungos, hangos dörrenős egyszerre elindulna.
Menjünk már!
Bár azt hiszem "gizi"-nek igaza van és ebből csak a jövő hétem lesz valami.
Már a Hungaroringi nyíltnapot sem biztos, hogy megtartják, ma mondta az Ádám.
Ja. Hirtelen összeszámolhatnánk, hogy hányan lennénk!
Szép kerek szám lenne!
Azért holnap este még beszéljünk, én míg élek remélek.
Sziasztok.
Milyen csúszókuplungot hozol?
Csak monsterhez?
Mennyi lenne a karbon sárvédő? Az jó a 748-ra?
Meg oldodott a kuplung történétem. A fém lemez tört el amely tartja az antihuppinga 6db kis golyót.