BAYLISS TRIPLÁZOTT!
Fabrizio először a dobogón...
A Superbike világbajnokság második, Ausztráliai futamán a hazai Troy Bayliss a Superpole megszerzése után, mind a két futamon győzni tudott.
Az első futamon, rögtön a rajtrácson ragadt a DUCATI Xerox Team másik pilótája Michael Fabrizio. Sajnos a mezőny hátulja, gyakorlatilag, lesöpörte a pálya közepén "veszteglő" Ducatit, a versenyzővel együtt.
A megismételt rajt után Bayliss rögtön az élre állt és el is szakadt az üldözőktől, rajt-cél győzelmet aratva ezzel. A többi dobogós helyért, ádáz csata dúlt, végig. Sajnos, a jó ritmusban felzárkózó Max Biaggi a második helyről esett ki, ezzel utat nyitva a Corser-Fabrizio-Xaus triónak, akik sok adok-kapok után, így értek célba!
Gratulálunk Fabrizio-nak, aki sérült lábbal, de nagy elszántsággal száguldott fel a dobogó harmadik fokára!
A második futam rajtja viszont nem sikerült jól a Ducati 84-es rajtszámú versenyzőjének. Kiugrása miatt, büntetést kapott, mi után csak a mezőny üldözésére volt lehetősége, így a 19-ik helyen zárt.
Bayliss kissebb csatákat vívott a szintén "Dingo-földi" Corser-al, de a befutó és a dobogó legfelső foka ismét a 1098 F08 pilótáé lett!
Bayliss, Nieto előtt, a DUCATI pedig a Suzuki előtt növelte összetettben az előnyét!
Hali!
Szerintem nem fogsz benne csalodni . Mindent meg bocsátó tipus.
Én is egy M800-sal kezdtem a ducatis pályafuitásom nagyon meg szerettem. Sokat túráztam és meg pályáztam is vele. Nagyon sok jó emlékem kötödik hozzá.
üdv
Köszönöm az infokat a kuplungról!
Nemrég vettem egy s2r monstert és még ismerkedek a tipussal.
Sok olyan dolog van rajta ami más motoron nincs azért van ez a tudatlanság.
Nekem volt M 800-om ami úgyan az a blokk mint s2r nekem soha semmi bajom nem volt a kuplungal, talán csak egy , nem csörgött.
Az , hogy mennyire tartós a kezedtől függ. Gondolom ki lehet végezni pillanatik alatt.
üdv.
Szeva srácok.Van egy jo hirem a monster mocisoknak.Egy ismerösöm 900as motorja kidörgöjét és a kormány gátlot eladná a gépéröl, persze kedvezö áron.Ha valakit érdekell irjon és megadom a srác számát.A kipufot felrakom és gépel hozzá lövöm ingyé.NONCSE PAGARE KAPISI.Remélem ez segitség nektek.JO MOTOROZÁST DE VIGYI MÉG CSUSZIK A FLASZTER. VLF
Sziasztok! Vettem egy Ducati ST4-et, s a bal oldalán az ülés alatt találtam vmi csatit, ami hasonló egy szivargyújtó töltőhöz(aminek örülnék), csak vhogy kisebb. Van vkinek ilyen gépe, aki tudja, mi ez? Előre is köszi.
A villaszöget azért próbáld ki! Mielőtt eladod. Még én sem vettem a fáradságod soha :((. Pedig ca. 10 perc.
A Ducati is csinál furcsa dolgokat néha. Gyakran a gyár sem tudja mibe mit rakott...ezt az olaszoknál hallottam, gyárihoz közeli forrásból. A vázszám azért nagyon mérvadó kell legyen. Esetleg USA modell?
Lehet, hogy blokkcserés. Hm. Ki tudja. Pár óra alatt megvan a blokkcsere + a teló + a 2 kerék. Ezekkel a nagyértékű cuccokkal annyit variálnak, hogy néha én is megdöbbenek.
Titán-nitrid(TIN) bevonat tényleg nincs az enyémen. A deknik feketék...
Az alvázszáma (ZDMH300AA1B010731) a Service Manual szerint 2001-es.
A hátsó rugóstag Showa és a villaszög is állítható...szóval nem igazán értem hogy most mi van ...de öszintén már nem is érdekel...mert villaszöget nem állítgattam, valszeg a TIN bevonatot sem vettem volna nagyon észre .
Azért köszi az infókat! Üdv!
fred
Sajnos nem ilyen egyszerű. Nem tudod honnan jön. Mindenhonnan jöhet kivéve a hajtókarcsapágyról, mert az a fém nem mágnesezhető. Lehet a keménykróm réteg a vezértengelyekről, himbákról, főtengelycsapágyakról ( és bármilyen egyéb golyóscsapágyról ) szabadonfutóról, stb. Az viszont biztos, hogy csak rosszat jelent. Pár szál oké, de a süni bajt jelent. Valami elszállt. 100%. Tudom, mondja ilyenkor pár szerelő, hogy nem komoly, de az én tapasztalatom azt mutatja, hogy de, komoly.
2001-ben már megkapta az 5 küllős felnit. És a TIN bevonatos telót is. A tiéd minden bizonnyal 2000- es. A deknik milyen színűek a blokkon? 2001 - től világos szürke, előtte sötét, majdnem fekete. Nagyon gyakran trükköznek az S - sel és az évjárattal.
A legegyszerűbb úgy megközelíteni a témát, hogy az S mindenben egyezik a 996 - tal, csak a blokkban nem. Amúgy az első lebutított változat 2000 - ben jelent meg. Előtte minden 748 teljesen megegyezett a nagytesókkal a blokk kivételével. Kivéve persze az SP és SPS verzókat. Nehéz átlátni, sokan vissza is élnek ezzel.
"( pl. a srác által kinézett db nem is "S" pedig -úgy hirdetik )"
én is láttam ezt a hírdetést...igazából az egy mito csak fel van matricázva
A 748 a 748S és a 748R között az alábbiak a különbségek:
748
- teljessen állítható, elől Showa, hátul Boge gyártmányú futómű
- 196kg félszárazon
- 97 LE / 11000 1/min-en
748S
- teljessen állítható elől-hátul Showa futómű
- villaszög állítható (a vázon van egy külön szem a kormánygátlónak ha a villaszög állításra kerül akkor a kormánygátlót is ennek megfelelően lehet átállítani)
- 196kg félszárazon
- 97 LE / 11000 1/min-en
748R
- elől-hátul teljes Öhlins futómű
- 192kg félszárazon
- 106 LE / 11500 1/min-en
2002-ben a 748S 5 küllös könnyű Marchesini kerekeket kapott.
(Az enyém forgalmi szerint 2003-as de utánanéztam az alvázszám alapján 2001-es modell, ezért 3 küllös még a felni. Tehát 748S-es...csak a teljesség kedvéért.)
Amúgy miután megvettem, desmodokit kértem meg hogy cserélje ki a vezérműszíjat mert őróla hallottam a legtöbb jó kritikát itt a fórumon és ducatis körökben...és nem is csalódtam.
Bocs a hosszért...
Üdv!
fred
Olvasgatom a hozzászólásaidat és eddíg úgy néz ki, hogy kened vágod a Ducati témát.
Csak egy kérdésem lenne. Mitől lesz, süni a leengedő csavar? Tudom, hogy fémforgács, de honnan jön, jöhet?
Előre is köszi, szia
1,1 körül van az ára, valami elektromos baja van. 2 carbon termignoni, meg egyedi krómozott órák. Pofás, de pl. az eleje kőkemény, a hátulja meg libikóka egy személlyel is. Debrecenben árultak még egy hónapja egy sárga 748-at új első futóművel, új idomokkal. 1,4 MFt. Kereskedés mikepércsi út.
Az R6R-t nem ismerem -nem is utcai motor, csak rendszámos- a régebbiekkel van tapasztalatom, azok jók.
A helyedben én is aggódnék http://www.ducatitech.com/2v/m...
A nyilak a meghibásodási lehetőségeket mutatják
Sok japán motoros cimbim van,de tiszteletben tartjuk egymás motorját,pedig már hoztunk haza új r6r-t buszban kűlfőldi túráról,rá is ragasztottuk a GO? matricát.Pont ő "aggódott" a legjobban,hogy kibírják e a ducatik.Mindig a japánmotorosok aggodnak legjobban a ducatik miatt.Ez azért rendes tőletek!
Egyébként nem megy jobban az R6 mint a 748 csak az R6 - on jó az áttétel gyárilag a 748 - on pedig nem. Egyébként jó kis gép az R6 csak épp más mint egy 748. Csak ismételni tudom, próbálj ki egyet.
Persze nem könnyű jó 748 - at venni, különösen idehaza nem, de hát meg kell nézetni. Szépen elgurulni szerelőhöz, megmértetni a kompressziót, jól megmelegíteni a blokkot és figyelni nem csapágyas e a kicsi ( csak melegen jön ki ). Vásárlás után azonnal olajat cserélni, hátha sündisznó a leengedőcsavar, akkor persze vissza az egész.
Ugyanaz mint egy japán motornál. A haverod biztosan ügyes gyerek csak nem ért a Ducatihoz. Teljesen más filozófia szerint készül. A vezérlés állítható, a szelepek kényszervezérlésűek, egy japán motor SOKKAL egyszerűbb. Összerakod és kész. Mit ronthatsz el? A vezérlést? Vagy jó vagy nem. A szelephézagot? Lehetetlen. Összeraksz egy Ducatit kicsit elfokolva és be se indul. Célszerszám nélkül be se fog. Ennyi. Mindenki csinálja azt amihez ért.
A helyzet nem könnyű, könnyű barkácsolt motorba futni ( pl. a srác által kinézett db nem is "S" pedig úgy hirdetik ), ezért kell elmenni egy igazi Ducati szerelőhöz. Aki minden nap azt szerel. Nem "megcsinálom én azt is" palihoz.
Fabrizio először a dobogón...
A Superbike világbajnokság második, Ausztráliai futamán a hazai Troy Bayliss a Superpole megszerzése után, mind a két futamon győzni tudott.
Az első futamon, rögtön a rajtrácson ragadt a DUCATI Xerox Team másik pilótája Michael Fabrizio. Sajnos a mezőny hátulja, gyakorlatilag, lesöpörte a pálya közepén "veszteglő" Ducatit, a versenyzővel együtt.
A megismételt rajt után Bayliss rögtön az élre állt és el is szakadt az üldözőktől, rajt-cél győzelmet aratva ezzel. A többi dobogós helyért, ádáz csata dúlt, végig. Sajnos, a jó ritmusban felzárkózó Max Biaggi a második helyről esett ki, ezzel utat nyitva a Corser-Fabrizio-Xaus triónak, akik sok adok-kapok után, így értek célba!
Gratulálunk Fabrizio-nak, aki sérült lábbal, de nagy elszántsággal száguldott fel a dobogó harmadik fokára!
A második futam rajtja viszont nem sikerült jól a Ducati 84-es rajtszámú versenyzőjének. Kiugrása miatt, büntetést kapott, mi után csak a mezőny üldözésére volt lehetősége, így a 19-ik helyen zárt.
Bayliss kissebb csatákat vívott a szintén "Dingo-földi" Corser-al, de a befutó és a dobogó legfelső foka ismét a 1098 F08 pilótáé lett!
Bayliss, Nieto előtt, a DUCATI pedig a Suzuki előtt növelte összetettben az előnyét!
(cikk:Dibosco)