Nagyon jó motorszerelő barátom azt mondta, ha nem lennének olasz motorok (éppen volt nála 748 és monster haccáz is) éhen hallna a japán motorok javításából. Másik barátomnál minden motor életre kel, de a 900-as monster -pedig külsőre nekem is tetszett- évek óta áll, megveheted. Igazad van, nem úgy megy, mint az R6, mert sokkal lassabb. Az én yamahám nem esett szét, sőt utána az fz6s sem. A haverom 03-as R6-osának olyan a hangja, mint egy újnak, szerelőt még messziről sem látott. Most is japán motorom van, és az is lesz. Ennek az oka: tartós, jól megy, és jól is fogyaszt. Mutass nekem légy szíves egy olyan olasz motort, ami ezt tudja, közben tedd a kezed a szívedre. Amikor meghallok egy ducati hangot mindig a motorfelújítás szó ugrik be elsőként. Van persze kivétel: http://www.sportmotor.hu/motor...
A "japán motorosok"-nál is több a japán motor, mint az olasz, mert ők is racionálisan gondolkodnak. Ne vigyétek félre a szerencsétlen motorvásárlót. 1,55 milláért lehet fiatal, megkímélt japán sor4-et is kapni. Akár új 600-ast is. Csak ezért írtam.
Hát pont nem úgy megy mint egy R6. Nagyon máshogy megy. A japánosok ( akik nem rühellik a V2 - t ) altalában imádják. A váza, futóműve 2x jobb. A blokk alulról húz. Kis befektetéssel akár 853 - as is lehet. De belemegy a 916 996 blokk is.
A cimborámnak az R6 - ja 40e km - nél megadta magát. 2 henger hosszában megrepedt. Olaszországba kellett blokkért menni ( ugye a henger és blokk 1ben van tehát KUKA, nem úgy mint a 748 - on amin 2 óra a csere ) ugyanis idehaza nem volt és kint is csak nagyon nehezen. Vajon miért, hisz egy tömegmotor. Igen, de MIND besz@rik, így a bontott blokk nagy kincs!
Ennyit a Yamaháról. Imádom az ilyen tapasztalt palikat. Egyáltalán minek olvasgatsz Ducati fórumot? Azért egy kicsit érdekel és néha benézel? Vajon miért? Próbálj ki egyet, talán megtetszik. Én is rühelltem a BMW - ket régen aztán vezettem egyet...mondjuk nem irogattam fórumokon, hogy milyen ócskák ( persze akkor nem is létezett internet : ), csak nem tetszett.
Persze nem szent a Ducati, neki is megvannak a nyűgjei, de ennél egy kicsit árnyaltabbak a gondok, mint "többet fogod szereltetni" meg hasonló dememgóg baromságok.
Ja, majd" elfelejtettem. Találd ki milyen gépe van most az R6 - os cimborámnak :)))))
Állítható kupplungkar van. Nem állítható is de alu színű. Fékkar most nincs, most csinálom a rendelést ( úgy látszik kifogytunk ) jövő héten itt van minden, felkészülünk a szezonra.
A Monster az enyém. Ca 1 hónap és elnyeri végleges formáját.
Szia Cavalli!
Azt írtad van fék- ill. kuplung kar nálatok. Nekem vagy egy sima gyári fekete brembo kuplung vagy egy ducati állítható fékkar kellene ( nem tudom meghatározmi a színét halványbarna talán).Mert felemás és nagyon csúnya.
Tied az a 944-es Monster?
Par napja irtam, hogy egy 748-ast szemeltem ki magamnak. Irnatok par sort, hogy mire erdemes figyelni mielott megveszem? Bar elvileg (ha a tulaj is beleegyezik) szervizben is at lesz nezetve a motor de ha nem jonne ossze, akkor erdekelne, hogy mik azok a tipikus hibak/gyengesegek, amikre oda kell figyelni ilyenkor.
Lassan megérjük,hogy nem úgy néznek ránk a kereskedők,mint vonatrablók a pénzeskocsira.Sokan a lehúzások miatt vetik el egy ducati megvásárlását.Ezt a rosszhírűséget nehéz lesz megfordítani.
Az összes hivatalos magyarországi Ducati kereskedés elérhetőségét itt megtaláljátok: www.ducati.hu , kattints az elérhetőségek fülre.
A központ a Motogroup Holding Kft, szombaton és vasárnap is tudnak segíteni és természetesen az alkatrészeket is elküldik utánvéttel is. De a többi hivatalos Ducati kereskedés is segíteni tud!
A Ducati EU ajánlott fogyasztói árai a következők ( nyilván az árfolyamok változtatnak az árakon, de akkor arányosan minden termék ára változik... ).
Szíj 97 - 01 - ig - 4.590,- Ft ( nem 7.000valamennyi )
Szíj 2001 után - 9.300,- Ft ( nem 11.000valamennyi )
Légszűrő - 3.900,- Ft
Olajszűrő - 2.400,- Ft
Gyertya - 1.460,- Ft
Fenti árakban nincsen benne az a kedvezmény amit ígértünk.
A "japán motorosok"-nál is több a japán motor, mint az olasz, mert ők is racionálisan gondolkodnak. Ne vigyétek félre a szerencsétlen motorvásárlót. 1,55 milláért lehet fiatal, megkímélt japán sor4-et is kapni. Akár új 600-ast is. Csak ezért írtam.
Hát pont nem úgy megy mint egy R6. Nagyon máshogy megy. A japánosok ( akik nem rühellik a V2 - t ) altalában imádják. A váza, futóműve 2x jobb. A blokk alulról húz. Kis befektetéssel akár 853 - as is lehet. De belemegy a 916 996 blokk is.
A cimborámnak az R6 - ja 40e km - nél megadta magát. 2 henger hosszában megrepedt. Olaszországba kellett blokkért menni ( ugye a henger és blokk 1ben van tehát KUKA, nem úgy mint a 748 - on amin 2 óra a csere ) ugyanis idehaza nem volt és kint is csak nagyon nehezen. Vajon miért, hisz egy tömegmotor. Igen, de MIND besz@rik, így a bontott blokk nagy kincs!
Ennyit a Yamaháról. Imádom az ilyen tapasztalt palikat. Egyáltalán minek olvasgatsz Ducati fórumot? Azért egy kicsit érdekel és néha benézel? Vajon miért? Próbálj ki egyet, talán megtetszik. Én is rühelltem a BMW - ket régen aztán vezettem egyet...mondjuk nem irogattam fórumokon, hogy milyen ócskák ( persze akkor nem is létezett internet : ), csak nem tetszett.
Persze nem szent a Ducati, neki is megvannak a nyűgjei, de ennél egy kicsit árnyaltabbak a gondok, mint "többet fogod szereltetni" meg hasonló dememgóg baromságok.
Ja, majd" elfelejtettem. Találd ki milyen gépe van most az R6 - os cimborámnak :)))))
Állítható kupplungkar van. Nem állítható is de alu színű. Fékkar most nincs, most csinálom a rendelést ( úgy látszik kifogytunk ) jövő héten itt van minden, felkészülünk a szezonra.
A Monster az enyém. Ca 1 hónap és elnyeri végleges formáját.
Üdv!
Cavalli
Azt írtad van fék- ill. kuplung kar nálatok. Nekem vagy egy sima gyári fekete brembo kuplung vagy egy ducati állítható fékkar kellene ( nem tudom meghatározmi a színét halványbarna talán).Mert felemás és nagyon csúnya.
Tied az a 944-es Monster?
748-as ügyben én is tudok segíteni. 70/3815926.
Esetleg megvalaki? :)
Én szivesen elmondom az tapasztalataimat neked. Tavaly vettem márciusban.
Ha gondolod hívj fel. 70-3105563
Üdv.
Par napja irtam, hogy egy 748-ast szemeltem ki magamnak. Irnatok par sort, hogy mire erdemes figyelni mielott megveszem? Bar elvileg (ha a tulaj is beleegyezik) szervizben is at lesz nezetve a motor de ha nem jonne ossze, akkor erdekelne, hogy mik azok a tipikus hibak/gyengesegek, amikre oda kell figyelni ilyenkor.
A szoban forgo motor KLIKK!
Elore is koszi!
stafford
Az összes hivatalos magyarországi Ducati kereskedés elérhetőségét itt megtaláljátok:
www.ducati.hu , kattints az elérhetőségek fülre.
A központ a Motogroup Holding Kft, szombaton és vasárnap is tudnak segíteni és természetesen az alkatrészeket is elküldik utánvéttel is. De a többi hivatalos Ducati kereskedés is segíteni tud!
A Ducati EU ajánlott fogyasztói árai a következők ( nyilván az árfolyamok változtatnak az árakon, de akkor arányosan minden termék ára változik... ).
Szíj 97 - 01 - ig - 4.590,- Ft ( nem 7.000valamennyi )
Szíj 2001 után - 9.300,- Ft ( nem 11.000valamennyi )
Légszűrő - 3.900,- Ft
Olajszűrő - 2.400,- Ft
Gyertya - 1.460,- Ft
Fenti árakban nincsen benne az a kedvezmény amit ígértünk.
Üdvözlettel:
Cavalli
grande pistole
Ezentúl így meggy a 999-es a japán piacra.
Kösz a felvilágositást,sajnos most nem esedékes de a nyáron mindenképpen visszatérünk a témára!Mégegyszer kösz!
Ciao
van antiwhooping gyári kuplungszettem bucchi 200000 Ft-ért
ha érdekel hivj
wolf
Nagyon köszönöm, ha te intézkedtél értem végre nem szerencsétlenkedek itt egy szíjért!
Jövök neked eggyel!