Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

OK.
Nem akarlak rábeszélni, csak elmondtam a véleményemet. De ha tényleg veszel nekem is egyet, akkor csakazért is rábeszéllek
Ha nem veszel egy héten belül egy Japán mocit meghalsz! Ez elég hatásos érv volt?
Légyszíves engem beszélj rá egy japán motorra!Ha sikerűl,veszek nekedis egyet ajándékba!
Nagyon jó motorszerelő barátom azt mondta, ha nem lennének olasz motorok (éppen volt nála 748 és monster haccáz is) éhen hallna a japán motorok javításából. Másik barátomnál minden motor életre kel, de a 900-as monster -pedig külsőre nekem is tetszett- évek óta áll, megveheted. Igazad van, nem úgy megy, mint az R6, mert sokkal lassabb. Az én yamahám nem esett szét, sőt utána az fz6s sem. A haverom 03-as R6-osának olyan a hangja, mint egy újnak, szerelőt még messziről sem látott. Most is japán motorom van, és az is lesz. Ennek az oka: tartós, jól megy, és jól is fogyaszt. Mutass nekem légy szíves egy olyan olasz motort, ami ezt tudja, közben tedd a kezed a szívedre. Amikor meghallok egy ducati hangot mindig a motorfelújítás szó ugrik be elsőként. Van persze kivétel: http://www.sportmotor.hu/motor...
A "japán motorosok"-nál is több a japán motor, mint az olasz, mert ők is racionálisan gondolkodnak. Ne vigyétek félre a szerencsétlen motorvásárlót. 1,55 milláért lehet fiatal, megkímélt japán sor4-et is kapni. Akár új 600-ast is. Csak ezért írtam.
Légyszi ugorj már át az R1-es topicba egy kicsit. Fegyelmezd meg a nagyképű yamakkásokat!
Fogalmad sincs milyen egy 748 - as innen látszik.

Hát pont nem úgy megy mint egy R6. Nagyon máshogy megy. A japánosok ( akik nem rühellik a V2 - t ) altalában imádják. A váza, futóműve 2x jobb. A blokk alulról húz. Kis befektetéssel akár 853 - as is lehet. De belemegy a 916 996 blokk is.

A cimborámnak az R6 - ja 40e km - nél megadta magát. 2 henger hosszában megrepedt. Olaszországba kellett blokkért menni ( ugye a henger és blokk 1ben van tehát KUKA, nem úgy mint a 748 - on amin 2 óra a csere ) ugyanis idehaza nem volt és kint is csak nagyon nehezen. Vajon miért, hisz egy tömegmotor. Igen, de MIND besz@rik, így a bontott blokk nagy kincs!

Ennyit a Yamaháról. Imádom az ilyen tapasztalt palikat. Egyáltalán minek olvasgatsz Ducati fórumot? Azért egy kicsit érdekel és néha benézel? Vajon miért? Próbálj ki egyet, talán megtetszik. Én is rühelltem a BMW - ket régen aztán vezettem egyet...mondjuk nem irogattam fórumokon, hogy milyen ócskák ( persze akkor nem is létezett internet : ), csak nem tetszett.

Persze nem szent a Ducati, neki is megvannak a nyűgjei, de ennél egy kicsit árnyaltabbak a gondok, mint "többet fogod szereltetni" meg hasonló dememgóg baromságok.

Ja, majd" elfelejtettem. Találd ki milyen gépe van most az R6 - os cimborámnak :)))))
Öreg japán csoppert kell venni,amit aztán nem használsz!Olcsó,kényelmes,nem romlik el soha!
Úgy megy, mint egy vele egyidős R6, csak 1,5x annyi az ára, meg többet fogod szerelni/javíttatni is. Még kényelmetlen is...
Szia Sárkány!

Állítható kupplungkar van. Nem állítható is de alu színű. Fékkar most nincs, most csinálom a rendelést ( úgy látszik kifogytunk ) jövő héten itt van minden, felkészülünk a szezonra.
A Monster az enyém. Ca 1 hónap és elnyeri végleges formáját.

Üdv!

Cavalli
Szia Cavalli!
Azt írtad van fék- ill. kuplung kar nálatok. Nekem vagy egy sima gyári fekete brembo kuplung vagy egy ducati állítható fékkar kellene ( nem tudom meghatározmi a színét halványbarna talán).Mert felemás és nagyon csúnya.
Tied az a 944-es Monster?
Szevasztok!
748-as ügyben én is tudok segíteni. 70/3815926.
Koszi! Holnap hivlak!

Esetleg megvalaki? :)
Szia.
Én szivesen elmondom az tapasztalataimat neked. Tavaly vettem márciusban.
Ha gondolod hívj fel. 70-3105563
Üdv.
Sziasztok,

Par napja irtam, hogy egy 748-ast szemeltem ki magamnak. Irnatok par sort, hogy mire erdemes figyelni mielott megveszem? Bar elvileg (ha a tulaj is beleegyezik) szervizben is at lesz nezetve a motor de ha nem jonne ossze, akkor erdekelne, hogy mik azok a tipikus hibak/gyengesegek, amikre oda kell figyelni ilyenkor.

A szoban forgo motor KLIKK!

Elore is koszi!

stafford
Lassan megérjük,hogy nem úgy néznek ránk a kereskedők,mint vonatrablók a pénzeskocsira.Sokan a lehúzások miatt vetik el egy ducati megvásárlását.Ezt a rosszhírűséget nehéz lesz megfordítani.
Sziasztok!

Az összes hivatalos magyarországi Ducati kereskedés elérhetőségét itt megtaláljátok:
www.ducati.hu , kattints az elérhetőségek fülre.
A központ a Motogroup Holding Kft, szombaton és vasárnap is tudnak segíteni és természetesen az alkatrészeket is elküldik utánvéttel is. De a többi hivatalos Ducati kereskedés is segíteni tud!
Ne bolondozz :)
Sziasztok!

A Ducati EU ajánlott fogyasztói árai a következők ( nyilván az árfolyamok változtatnak az árakon, de akkor arányosan minden termék ára változik... ).

Szíj 97 - 01 - ig - 4.590,- Ft ( nem 7.000valamennyi )
Szíj 2001 után - 9.300,- Ft ( nem 11.000valamennyi )
Légszűrő - 3.900,- Ft
Olajszűrő - 2.400,- Ft
Gyertya - 1.460,- Ft

Fenti árakban nincsen benne az a kedvezmény amit ígértünk.

Üdvözlettel:

Cavalli
ok!
grande pistole
Hali !
Ezentúl így meggy a 999-es a japán piacra.
Szeva!

Kösz a felvilágositást,sajnos most nem esedékes de a nyáron mindenképpen visszatérünk a témára!Mégegyszer kösz!
Ciao
Szia Gizi!
van antiwhooping gyári kuplungszettem bucchi 200000 Ft-ért
ha érdekel hivj
wolf
Szia Cavalli

Nagyon köszönöm, ha te intézkedtél értem végre nem szerencsétlenkedek itt egy szíjért!

Jövök neked eggyel!