Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Igen az én monster ém

üdv.
Szia Amico, Desmond és Gáltomi!
Köszönöm az infókat, ha a hétvégén lesz egy csöpp időm, meg is nézem a dolgot.
Kiváncsi vagyok, bár nem oszt - nem szoroz. megy ez így is, mint villám és tol, mint egy gőzmozdony.
A Rolandot pedig egy SV-vel ütötték el, itt volt tanuló dunakeszin az Aszalós Ádáméknál, ő mondta.
Mégegyszer köszi a segítséget, mondom az eredményt!
Szasztok.

UI: Ez az a monster, nem de?
De szép ez a monster. Tán a Boscónál láttam egyszer. ííííííííííííííigazi "szörny".
Hy!
Köszi,akkor ez megvan!már csak azt nem tudom a többit honnét szedem össze!
Valami ötlet?Kit kell megőlni?
Hali !
szerintem vékony matrica és átvan lakkozca. Mint ahogy az én tankon is igy készűlt.
Az a krómszínű csík fényezés vagy fólia,ha tud valaki segíteni?
Csáko srácok. A Rolinak a saját motorja egy 749 es sárga volt.A baleset nemtudom milyen motorral történt.Az elektronika szin jelölése lell vagy a számok meg a matrica ha van.De látom értetek azért hozzá.Ha a leirtakat követed 3 facsavar b idom le aksi ki,kiderul.
Hy tpa!Nem a Roland motorja volt!Csak ő járatta be.
Bal idom le. Akkumulátor ki. Fekete akkutarto le. 3 kis facsavar(!) fogja oda a blokk felöli oldalán a hővédő (alu) lemezt. Az alatt van az elekrtónika. Szoktak vele trükközni...mivel a performance elektrónika ( sztem egyébként 1 fillért sem ér ) nem kommunikál az immobilizerrel, jól adható vehető. Ha nem kaptál hozzá plusz elektrónikát ( az lenne ugye a gyári ) akkor átcsesztek. A benne lévő eletrónikának írd fel a cikkszámát és ide írd fel. Onnan is kiderül, de ha jól emlékszem akkor a sportelektrónikára rá van írva, hogy "ducati performance".
Sziasztok Amico és Desmodoki!

Szeretnék egy kis segítséget kérni. Hol tudnám megnézni a 999s-en, hogy hol van az elektronika.
Kicsit átvertek lehet. Az állítólagos versenyelektronika, ami nem szabályoz le 10.5-nél megáll mint a szög. Viszont mivel ezek hangolhatóak, addig nem megyek pofozkodni, amíg meg nem bizonyosodom róla, hogy tényleg becsaptak. Külön nem vettem volna meg a motorba a verseny - elektronikát, de így ... nem mondom tovább, mert kissé pipa vagyok.
Mivel egy matt laikussal beszéltek, írjátok le légyszi, hogy ...tóthpeti, szedd le a burkolatot stb, stb, stb.
Előre is köszönöm a segítséget. Nem mondok semmi rosszat a srácról, de a Wolf Zoli is azt mondta, hogy nála vették bele az elektronikát vagy ő szerelte be, nem akarok félrebeszélni.
Amúgy is van néhány homályos folt nekem mostanra a motorról. Mindenki azt mondta, hogy ez az Iván Roland motorja volt - isten nyugosztalja - én pedig mint első tulajtól vettem meg ettől a sráctól.
Nevet még nem mondok - papírok rendben, motor tuti nem kamu és mégis homály.
Állítólag így rendelték, ahogyan most van, nekem meg eladták 60 rugóért az eredeti alkatrészeket - az
megérte mindenféleképpen - de tudni szeretném, hogy pontosan min ülök.
Köszi.
tóthpeti.
UI. Várom a március 22 - re vonatkozó hozzászólásokat, ötleteket.
HAli !

Igen- igen ezt én ki is felejtettem !
De már rajzolódni látszik a jövő! Valóban amcsiból kell fiatal motorokat behozni és szlovák rendszámal kell forgalomba helyezni, . A nagy magyar állam meg bekaphatja mert ne tud veled semmit csinálni.
üdv.
Utoljára állt rajthoz hazai pályán Troy Bayliss Superbike versenyzőként, és ezt sikerült megkoronáznia két futamgyőzelemmel.

Méltó búcsút vett az öreg Bayliss Phillip Islandtől. Ugyanis már a szezon kezdete előtt bejelentette, hogy a szezon végével visszavonul. Sikerült megvalósítania álmát, fantasztikus időt motorozott a Superpole-on, majd mindkét futamot megnyerte, így a lehető legszebb emlékekkel gondolhat majd vissza erre a hétvégére.

"Az utolsó hazai versenyen duplázni, az olyas valami, amiről álmodik az ember", vallotta be az ausztrál veterán. Nehéz hétvégének képzelte pedig, mert a múlt héten több versenyző is erősen motorozott, és a vetélytársak motorjai sem lebecsülendőek. "Nagyszerű csapat áll a hátam mögött, és nagyon örülök az eredménynek. Az első futam utolsó köreiben adódtak nehézségeim és aggódtam, hogy majd Max Baiggival kell csatáznom. Viszont ez a probléma magától megoldódott, kicsúszott, majd ezt megismételte a második futamban is. Az időket tekintve lassabb volt a második futam, viszont jobban éreztem magamat a motoron, és élveztem minden kört."
Szevasztok!
S2R-hez kellene kipuffogó tartó hátsó lemez.Gondolom jó az s4r-é is.Amely mindkét csövet tartja a vázhoz.
Megyek én is!
Veszek egyet, hordókat rá, hátulra lapátkerék és hazamotorzom az óceánon :) itthon persze nem helyezem forgalomba, amcsi rendszámmal nyomatom.
Hy csicseri!
Amcsiban a haszon 8%-át nyúlja le az állam,itt 48%-ra húznak le!Ezt is be kell építeni a kereskedőknek. Evvel még koránt sincs vége jön a többi finomság amiket írtál.
Hali!

Nálunk is kerülhetne közel enyibe, ha a nagykeresedő nem szeretne minden áron extra profitott. Ha a kiskersekedő is kicsit szerényebb árakon adná és nem lenne enyire megkötve a keze. Na meg itt van állam bácsi aki a semmiért igen komoly lovét húzz le. Áfa, reg. adó, első forgaloba helyezés, stb.
Hozzá kell tennem a EU-ban színte mindenhól ezzek a járulékós költségek megvannak és hasonló összegűek,csak ott nem érzik ennyire, mert a fizú is kicsit más.
Amcsiban meg igazi piacgazdaság van, még bűntető vam sincs a motorra.(Nézd meg mennyiért adnak egy japán mocit amcsiban, na akkor fog csak igazán görbülni a szád lefelé)
üdv.
Koszi a biztatast! :)

"A blokkja nem túl erős, de azért elég egy jó kipufogórendszerrel + chippel."

Nekem boven eleg lesz szerintem 1-2 evig :)
azt tudom 999-el is mentél párszor, mi volt a legjobb időd, lebontva?
én 200m-en 6.9-et mentem az rsv r -el.
Ja, mert a dollár nem szar? Ez simán nyiltszini rablás vaze!
Szar a forint.
Hi!

Bocsi, hogy Kawás létemre idepofátlankodom, de asszem beleszerettem a kis 848as Dukiba. Már csak azt azt mondjátok el nekem, hogy mi kerül itthon rajta 4.1 misibe, mikor a tengerentúlon mindez 2.2 (13e dolcsi)? Ha ez nem rablás akkor mi az?
Csáko Petya.Megoldhato a dolog csak hivj . A kuplungot kapizsgáljátok mert a csuszási surlodástol megmelekszik a lamella ,és megtágul vetemedik igy érdekes hangot ad.Normális és nem lehet csinálni semmit.A fém kuplungházat párosithatod az alu lamellával igy a forgo tömeg kevesebb majd 1 kiloval.A könnyü lendkerékkel is lefaragsz 1 kilot és cserélheted a h gumid 3000után.Az s4 en igy használtam és szivatam a népet Kunmadarason a twin kategoriába. Ez jo tuning
Ha az az álmod, valóditsd meg.

A régi technika pedig k.b. uaz mint a mai.

Mi ma a több? A radiális fékfelfogatás? A radiális pumpa? Észre sem veszed, ha teszel egy harapós betétet ( gyárit ).
A befecskendezés kissé finomodott ( szívócsőbe megy ma már ), de a japánok most kezdik utolérni a Ducati akkori színvonalát.

Az állítható kormánnyak, az állítható magasságú hatsó futómű, a széria kormányteló, az valami, az pénzbe is kerül. A mai 848 - ról már lespórolták....

Nincs immobilizer, villanófény, egérmozi ( digitális cockpit )? Igazán fontos ez?

A futóműve ma is etalon, talán kicsit más filozófia mint a mai divat, mert a stabilitásra hangolták, nem a flikkflakkra, bár a viilaszöggel jatszogathatsz. Egyébként az átlagmotorosnak nem rossz ez a beállítás ugyanis nem hagyja magát a ide oda ráncigálni, lehet vele szép tiszta íveket húzni.

A blokkja nem túl erős, de azért elég egy jó kipufogórendszerrel + chippel.

Csapj bele.
998 - idehaza nem láttam még sztorimentes példányt.
Én sztorimenteset vennék külföldön. Jó drága lesz, ha tokkal vonóval számolod. De egy jó állapotú GTS328 sem olcsó.