Komolyan eddig ritkábban voltam ezen a fórumon, de olyan rendesek vagytok ! :D
A központi raktárat el lehet érni közvetlenül is, vagy valamelyik viszont eladónál érdeklődjek? Pesten vagyok péntekig, de ha sikerülne hétvégéig beszereznem a dolgokat, akkor lehet hétvégén már csatlakozhatnék az ezernyi motorshoz, akik már ezen a hétvégén is kirajzottak.
Sziasztok!
Hivatalos Ducati kereskedésekben ennyibe kerülnek az alkatrészek a 600-as Monsterhez:
Vezérműszíj: 7140 brutto Ft / db. 600M alvázszámhoz, 11220 Ft / db. M300AA alvázszámhoz.
Levegőszűrő: 4080 Ft
Olajszűrő: 3160 Ft
Gyertya: 1500 Ft / db
Minden van a magyarországi központi raktárban és biztosan kaphattok kedvezményt is :), szerintem így a 26 000 Ft-ba természetesen számlával, simán belefértek még a drágábbik szíjjal is.
Minden Ducati kereskedőnek az az érdeke, hogy eredeti alkatrészek kerüljenek , hiteles forrásból a motorokba és természetesen a tulajdonosoknak is ez a legjobb. Ezért biztos vagyok benne, hogy az ár kérdésében a hivatalos kereskedők kompromisszum képesek!
Ha jo szandeku az elado, akkor meg tudod dumalni vele a visszavonast, foleg ha nem kerul ez neki semmibe (ujabb hirdetes). Legrosszabb esetben kapsz egy negativ feedback-et. Persze ez nem tul korrekt hozzaallas de hatha meg tudsz egyezni az eladoval.
Egy kicsit úszunk a munkával így a www.ducatiperformance.hu oldal fejlesztése lelassult, de majd gyorsítunk rajta. Ott majd minden megtalálható lesz ( gyári és nem gyári alkatrészek, tuningcuccok ).
A weboldalon egyébként már fent van pár cucc, de tényleg nem túl sok.
Eddig azért nem reklámoztuk, mert nálunk nem ez a fő csapásvonal. Igazából az egész úgy indult, hogy régi ducatisként, szinte minden megszívhatót már megszívva. meguntuk az áldatlan helyzetet, a hónapos várakozásokat az alkatrészekre és kiépítettünk egy saját csatornát. Ennek eredményeképpen most elég gyorsak és olcsók is tudunk lenni. Talán ez utóbbiban segít nekünk az a tény, hogy a fő bevétel nem a Ducatiból van.
Persze ma a helyzet sokat javult, de úgy gondoljuk, hogy ma is jók tudunk lenni a piacon, hol az árak, hol a szállítási sebesség, hol pedig a nagy választék miatt. Idén komoly hangsúlyt fogunk fektetni a ducatis termékekre. Szeretnénkmegmutatni, hogy a Ducati Performance cuccok mellett más gyártók termékeivel is lehet szépíteni, optimalizálni a motorokat. Hamarosan materializálódni fog egy "bemutató eszköz" melyet a lehetőségek megmutatására terveztünk. Kíváncsiak leszünk a véleményetekre...
Szia Sárkány itt vagy még. Az ebay-es rendeléssel vannak gondjaim. Az a baj , hogy mire irták a többiek, hogy itthon is meg tudom venni már az ebayen megrendeltem amit belinkeltél, és ha jól tudom azt nemnagyon lehet visszavonni.
Nah tehát az lenne a kérdésem, hogy esetleg mivel nem akarom szennyezni a forumot ezzel , tudnál nekem mailcímet írni, vagy valami, vagy valamit ahol el tudlak érni?
sziasztok Ducati fanok! Szeretnék tőletek némi kis tudnivalót kérni ducati 600-as mosterről. Bármi érdekel-mekora gumi,erő,utazó,végsebesség,utassal hogyan használható....bármi.... Köszi előre is!
Ezt a szopást.
Vettem egy lánckerék szettet, a 748-asomra. Sajna utángyártott, nem gyári. 45 mph-után, egy erőteljesebb gyorsítás ustán, 3- ból 4-re váltva, ledarálta a fogakat hátul és leugrott a lánc is. Komolyabb baj nem lett, csak a vadiúj lánc + a lánckerék az kuka. Vagyis viszem vissza ahol vettem.
Fuck!
Szia cavalli!
Hát igen ez már jó ár....csak hát ki gondolta volna, hogy a quasimoto ilyenekkel is foglalkozik.
Az oldalatokon sem írjátok.
Egy kicsit több reklám kell és biztos vagyok benne, hogy meg is térül
a 600 - as Monster és a 748 - is kiforrott típusok. Ha jó az állapotuk, nincs bennük rengeteg km akkor nem lesz velük baj. Mivel azonban a Ducatikhoz kevesen értenek, így a jó szándékú károkozás esélye nagyobb mint a japánoknál. Az alkatrészek nem drágábbak, sőt inkább olcsóbbak. A 748 nem az igazi 2 személlyel. Szerintem a mindennapokra túl exkluzív technika, de feldobja a napodat az biztos. Ismerek pár srácot aki mindennap nyomta vele, bírja a gyűrődést, de azért nem egy VFR ami 200eKm - nél is szépen szalad. 60 - 70 körül kisebb munkálatok várhatók ( mint minden sportmotornál, a japánoknál is ) neked kell eldönteni, hogy ez a tény belefér e a költségvetésbe.
Nálunk ca. 26.000Ft egy ilyen csomag ára ( olajszűrő, 2 db szíj, 2 db gyerty, légszűrő ). Mind gyári alkatrész. Az ca. ugyanannyi mint az Ebay ár + az utalás + küldés. És nincs kockázat. Ha valaki el tudja számolni még az Áfát is visszaigényelheti.
Az esetek 90% - ban polcon vannak a tipikus kopó cuccok ( kupplung, fékkar, stb. is ).
Mellesleg nem tudom hogyan kerülhet 11.000 - be egy 600 - as szíjja, ugyanis 30€ + Áfa...de hallottam már más érdekes sztorit is.
Mi a kopóalkatrészekre adunk 10% kedvezményt a gyári árból, hogy egy kis előnyre tegyünk szert a hivatalos Ducati szalonokkal szemben.
P.S. a generátor már valószínűleg Ebay - es beszerzés lesz, ugyanis az új alkatrész horror áron van, a cikk használtpiaci értéke pedig k.b. nulla, így ha van eladó, olcsón beszerezhető. A kérdés, hogy van e. Nézz utána.
695-ös Monsterem van, tavaly nyáron minden nap Budapest belvárosában közlekedtem a rekkenő hőségben nem túl kímélő üzemmódban és 140 foknál sosem volt melegebb a blokk, semmi rendellenes dolgot nem tapasztaltam (a könyv szerint 170 foknál kezdődik a gebasz). Azért az olaszoknál sincs nyáron túl hideg, szóval nem hiszem, hogy a véletlenre bíznák a méretezést...
Hát, ez a +3 LE szerintem is vicc. Én inkább egy Denso vagy NGK Iridium gyertyát próbálnék meg a helyedben. Én még nem is hallottam erről a Championról, pedig azért már kellett volna, ha annyira jó. Nekem Denso volt és jó volt. Az se szar, hogy nem nagyon kell cserélgetni...50et bír ca.
Még nem volt Ducatim de most szeretnék venni egy Monstert, kinéztem egy 600-ast.
Mire figyeljek vásárláskor?
Valamint kérdezném, hogy vannak-e esetleg tipushibák, a kötelező alkatrészek (lánc, vezérműszíj, szűrők stb.) mennyivel drágábbak (ha drágábbak) mint pl. a többi márkához képest, valamint mivel léghűtéses, kelle attól tartanom, hogy nyáron a nagy melegben megfőhet-e, meg ilyenek.
Köszi!
Ugy nez ki, hogy nekem is valora valhat egy 13 eves almom, megpedig egy duc :)
Mivel anyagilag nem engedhetek meg magamnak egy ujat ezert korbeneztem a hasznaltpiacon es EZT a 748-ast neztem ki magamnak. Sokat olvasgattam mar a mocirol de erdekelne az itteni emberek velemenye, erve/ellenerve es egyeb tanacsok.
Igazabol hobbymotor lenne az elso idokben de ha ugy alakul (ha lesz garazs), akkor hetkoznapi hasznalat is szoba johet. Tudom, nem a legkenyelmesebb motor de ha egyszer beleszerettem a formajaba... Az is erdekelne, hogy ket szemellyel mennyire motorozhato.
Ha valaki esetleg ismerne innen a fenti gepet irhatna rola, hogy mennyire volt hajtva, stb!
Elore is koszi a segitsegeteket es remelem, hogy hamarosan en is a duc kozossegbe tartozom majd :)
Hi mindenkinek!Vasárnap végre hosszabb távon kipróbáltam az új gépet!Végre megtapasztaltam mi a különbség motorozás és Ducatizás között!A különbség és az élmény ÓRIÁSI!IMÁDOM,IMÁDOM,IMÁDOM!
Nagyon szépen köszönöm, megsasoltam és tényleg. És ez nem átverés?
Mennyi idő míg megjön?
És régen nekem még jelszót kellett rendelnem a ebayhez - annak meg kellene hozzá lennie nem?
De amúgy nagyon jó, nekem egy ajánlat volt eddig a vezérműszíjra darabjáért 11000 itt meg 19500ból meglenne minden!
Csak nem tudom mikorra jön meg... meg mennyi a postaköltség
Komolyan eddig ritkábban voltam ezen a fórumon, de olyan rendesek vagytok ! :D
A központi raktárat el lehet érni közvetlenül is, vagy valamelyik viszont eladónál érdeklődjek? Pesten vagyok péntekig, de ha sikerülne hétvégéig beszereznem a dolgokat, akkor lehet hétvégén már csatlakozhatnék az ezernyi motorshoz, akik már ezen a hétvégén is kirajzottak.
Köszi előre is