Hali !
RR t akarok kur*a jó a hangja és eszelősen szép.
De sajna a vételről le csúsztam, de nem a darab szám miat hanem az anyagi keret lehetetlenitett el
üdv.
Úgy ahogy mondtad,baromi hideg volt.Én nem is értem,hogy birtak menni ezek az "elvetemültek"!
A kezdésről sajna megcsúsztunk de jól nyomták a fiúk és még Ducival is zúztak!De az igazi élmény a Desmo hangja volt!CSODÁLATOS dallam!
Amúgy milyen volt? Gondolom marha hideg, de azon kívül.
Mi lent voltunk az eddigieken, a tavalyi nagyon jó volt.
Azzal nyitottak, hogy a Meklau ment egy kört a 1098-al.
3"C volt, de oda se neki. Minden kanyarban lapon. Csak pislogtam.
Hali.
Szevasztok uraim!
Ha valaki netán lent volt a Pannónia-ringen, legyen szíves küldeni egy fotót a DS RR-ről, ha készített ilyet.
Sajna nem tudtam lemenni, mert megint belesz..tak a hétvégémbe.
kanyargo@t-online.hu
Előre is köszönöm.
tóthpeti.
Nem tudom, hisz nem is láttam a gépedet! Az egy piros utolsószériás 748 volt nagyon jó áron. Már a zárt oldalidomos, amerikai modell. Mondtam a srácnak, hogy gyanúsan olcsó, mi a baja? Mondta füstöl. Na akkor én el is álltam mert volt már pár gépem ( 2 kerekű 4 kerekű hobbigépezetek, szóval halmozott bajok ) odahaza ami úgymond nem volt 100% - os és megfogadtam, hogy mégegy problémát nem veszek a nyakamba.
Én azt gondlom, hogy ha annyiért vetted amennyiért a srác adta akkor a hibával együtt is jó vétel volt. A hiba foka nem tragédia. Persze az is lehet, hogy nem az a motor.
Tök mindegy, ha most jó lesz imádni fogod. Egy olyan Csicseri féle beállítást csináltass rajta, segíteni fog, hogy kinél. Tetszeni fog az eredmény.
Remélem, hogy nem azt vettem meg.
Már csak azért is mert régebben már befürödtem két mocival, amire a gatyám költöttem.
Tavaly évelején két Ducit néztem. Egy Monstert és ezt. Mivel nem nagyon értek hozzájuk, mármint semmilyen mocihoz, vittem két szerelőt. Az egyik srácnak még a kilencvenes évek elején volt Ducati boltja, meg minden ami olasz. A másik meg annyi mocit szedett szét és rakott már össze, hogy szükségem volt rá.
A mivel én eredetileg Monstert akartam venni, Miskolcra mentünk megnézni egy gyöngyház fehéret.
Ez annyira szar volt, hogy a baráraim azt mondták, hogy ha megmerem venni, kocsi után kötnek, és hazahúznak. Az egyik barim megjegyezte a másiknak, hogy ha bármi történik is nem engedi hogy megvegyem.
Erre mondtam, hogy néztem mégegyet, ezt a 748. Ezt Bp-en hírdették a Budapesti úton, 1,399,000.- Ft-ért. Most csak egyik szerelő jött.
Hideg volt a moci amikor beindítottuk. Egyből röffent. Megvártuk míg bemelegszik. A monsterhez képest az indítás és a további egyenletes járása a mocinak, a kuplunghang, a moci felpörgetése elég szépnek tünt. Percekig járattuk és akkor nem nyomott füstöt.
Március 15-én amikor elmentünk érte és vittük haza, kimondottan kérték a barátaim, hogy húzzam neki, pörgessem fel, hogy esetleg látnak-e valamit. Szerencsére nem történt semmi.
A füstölés már a szezon vége felé kezdődött. Ekkor szúrta ki az a skac akivel voltam megnézni a mocit.
Ezért remélem, hogy nem azt hoztuk el, mert akkor megint pali vagyok, és fogok.
Meg a szerelőmet is minősíti. Kimondottan arra kértem őket, hogy ha bármilyen apróságot kiszúrnak, jelezzék mert nem akarok szopni.
Mondjátok skacok! Ugyen nem azt hoztam el?! :-)
Nem haragszom, szent a béke.
Mindenkinek szép napot.
Hát ezaz,hogy nem nagyon emléxem.Dugtak mindent mindenbe(nem porno)meg mindenféle ketyere.A kifuff gáz szaga intenzívebb lett,a sárkány meg jobban ment utána.
Csőváz!
Hali !
A Ducati diagnosztikai műszer nem mér CO! A két henger össze hangolásat sem tudod meg csinálni vele rendessen. Ahhoz, hogy jól be tud állítani egy szere 3 müszer kell egy CO mérő egy egy duci diag. meg egy vákumos műszer és inkábbebből is digitális mit analog.
üdv.
amico!
Úgy emléxem annakidején ducati computerrel álították be a co-mat nyitott kipuff rendszerhez a wolfnál.Olyan van a dokinak is!Ha el van véve a motortól az üzemanyag vagy kap eleget azt egy 3 éves gyerek is megérzi,nem kell adjunktusnak lenni hozzá.
A gyár megadja hengerenként a kívánt CO értéket ( 4 - 6% ) és a 2 hengerben egyformának kell lennie. Azt nem mondod meg szagra. Persze egy öreg versenyszerelő valószínűleg jobban beállítja fülre mint te géppel, da az a fajta szaki idehaza igencsak ritka és ő is csak azokat a gépeket állítja be amelyeket jól ismer. Én találkoztam ilyen palival és meg is lepett a dolog rendesen, de belőle 1 van vagy talán még páran.
Egyébként azt, hogy sokat kap vagy keveset ( ha ismered a motort, hogy milyen a szaga amikor jó ) akkor valóban meg lehet mondani, jó lehet kiindulópontnak, de a rendbetételhez gép kell.
Én azt gondolom, hogy minden jó szerelő műszerrel kezdi a pályafutását aztán egy idő után annyira beleivódik a többtízéves tapasztalat, hogy megcsinálja kézből is. De ehhez kivételes tehetség és évtizedes tapasztalat kell. Egy fiatal akkor jó, ha kínosan precíz és mindent 2szer ellenőriz. Sajnos én ritkán találkozom ilyenekkel. Vannak, de kevesen.
Egyébként a dokinak van CO mérője? Nem Ducati computer, hanem CO mérő. Van neki?
Melegen elvékonyodik az olaj és kritikus érték alá csökken. Vagy a műszer rossz. Kellene egy olajnyomást mérni melegen. Csináltasd meg és addig ne használd! A szervízkönyvben benne vannak a minimális nyomásértékek, megnézitek jó e vagy nem? Még cserélhettek olajnyomásgombát is, ha azzal is pislákol akkor kezdhetitek szétborítani. Ha hajtókarcsapágyas lesz az drága lehet nagyon!
Ilyenkor még nagyon olcsón megúszható, persze munkadíj van rendesen, de egy új főtengely 220 rugó + a hajtókarok ( ha azok is elszállnak ). A csapágygarnitúra + a 4 db hajtókarcsavar minimális tételek.
Saca, nem akarlak cseszegetni, de benned egy kicsit túlteng a paranoia. Egyáltalán nem akartalak lekezelni. Az egyetlen félreérthető stílusú mondatom végére direkt tettem egy :) jelet, ami azt hivatott jelezni, hogy viccesen gondoltam.
Az áttétel sztorit félreértettem. Azt hittem rövidebb a gyárinál és túl rövidnek találod! Persze, hogy nem jó a hosszú! Még a gyári is túl hosszú, símán rányomhatsz még 2 - 3 fogat arra is. Az S4R - en pl. 42 van hátul... Ha gyári láncszettet kérsz többféle áttétel között válogathatsz, nem csak a gyárilag szerelt létezik!
Szóval te vetted meg a füstölős amerikai 748 - at. Senki nem merte megvenni. Jó sokáig árulta a srác. Persze, ha füstölt akkor szét kell szedni. Nem jellemző, hogy füstölne a Duc ezért kétkedtem, persze a gyűrű törés mindent megmagyaráz. Nem nagy tragédia.
A szállítási idők viszont nagyon érdekesek. Ezek a cuccok nekem 1 max 2 hét alatt befutnak, amikor veszem őket.
Sziasztok . 748 asban szeretnék olajat cserélni .Nincs olajhűtő, nagy melegben (30c) történt már olyan hogy nagy hajtás után kigyulladt az olajlámpa ezután ha lehűlt semmi probléma . Egy kicsit azért izgultam. Azt szeretnem megtudni hogy ez jellemző vagy csak én tudok ilyet.Milyen olajat javasoltok bele.
Előre is kösz.Üdv :Tamás Egerből
én voltan aki keresett iLyet köszi!
üdv.
http://www.ducatishopping.com/...
RR t akarok kur*a jó a hangja és eszelősen szép.
De sajna a vételről le csúsztam, de nem a darab szám miat hanem az anyagi keret lehetetlenitett el
üdv.
Úgy ahogy mondtad,baromi hideg volt.Én nem is értem,hogy birtak menni ezek az "elvetemültek"!
A kezdésről sajna megcsúsztunk de jól nyomták a fiúk és még Ducival is zúztak!De az igazi élmény a Desmo hangja volt!CSODÁLATOS dallam!
Amúgy milyen volt? Gondolom marha hideg, de azon kívül.
Mi lent voltunk az eddigieken, a tavalyi nagyon jó volt.
Azzal nyitottak, hogy a Meklau ment egy kört a 1098-al.
3"C volt, de oda se neki. Minden kanyarban lapon. Csak pislogtam.
Hali.
Nagyon szépen köszönöm itt is.
Ha valaki netán lent volt a Pannónia-ringen, legyen szíves küldeni egy fotót a DS RR-ről, ha készített ilyet.
Sajna nem tudtam lemenni, mert megint belesz..tak a hétvégémbe.
kanyargo@t-online.hu
Előre is köszönöm.
tóthpeti.
Nem tudom, hisz nem is láttam a gépedet! Az egy piros utolsószériás 748 volt nagyon jó áron. Már a zárt oldalidomos, amerikai modell. Mondtam a srácnak, hogy gyanúsan olcsó, mi a baja? Mondta füstöl. Na akkor én el is álltam mert volt már pár gépem ( 2 kerekű 4 kerekű hobbigépezetek, szóval halmozott bajok ) odahaza ami úgymond nem volt 100% - os és megfogadtam, hogy mégegy problémát nem veszek a nyakamba.
Én azt gondlom, hogy ha annyiért vetted amennyiért a srác adta akkor a hibával együtt is jó vétel volt. A hiba foka nem tragédia. Persze az is lehet, hogy nem az a motor.
Tök mindegy, ha most jó lesz imádni fogod. Egy olyan Csicseri féle beállítást csináltass rajta, segíteni fog, hogy kinél. Tetszeni fog az eredmény.
Örülök, hogy szent a béke!
Ciao!
Amico
Remélem, hogy nem azt vettem meg.
Már csak azért is mert régebben már befürödtem két mocival, amire a gatyám költöttem.
Tavaly évelején két Ducit néztem. Egy Monstert és ezt. Mivel nem nagyon értek hozzájuk, mármint semmilyen mocihoz, vittem két szerelőt. Az egyik srácnak még a kilencvenes évek elején volt Ducati boltja, meg minden ami olasz. A másik meg annyi mocit szedett szét és rakott már össze, hogy szükségem volt rá.
A mivel én eredetileg Monstert akartam venni, Miskolcra mentünk megnézni egy gyöngyház fehéret.
Ez annyira szar volt, hogy a baráraim azt mondták, hogy ha megmerem venni, kocsi után kötnek, és hazahúznak. Az egyik barim megjegyezte a másiknak, hogy ha bármi történik is nem engedi hogy megvegyem.
Erre mondtam, hogy néztem mégegyet, ezt a 748. Ezt Bp-en hírdették a Budapesti úton, 1,399,000.- Ft-ért. Most csak egyik szerelő jött.
Hideg volt a moci amikor beindítottuk. Egyből röffent. Megvártuk míg bemelegszik. A monsterhez képest az indítás és a további egyenletes járása a mocinak, a kuplunghang, a moci felpörgetése elég szépnek tünt. Percekig járattuk és akkor nem nyomott füstöt.
Március 15-én amikor elmentünk érte és vittük haza, kimondottan kérték a barátaim, hogy húzzam neki, pörgessem fel, hogy esetleg látnak-e valamit. Szerencsére nem történt semmi.
A füstölés már a szezon vége felé kezdődött. Ekkor szúrta ki az a skac akivel voltam megnézni a mocit.
Ezért remélem, hogy nem azt hoztuk el, mert akkor megint pali vagyok, és fogok.
Meg a szerelőmet is minősíti. Kimondottan arra kértem őket, hogy ha bármilyen apróságot kiszúrnak, jelezzék mert nem akarok szopni.
Mondjátok skacok! Ugyen nem azt hoztam el?! :-)
Nem haragszom, szent a béke.
Mindenkinek szép napot.
Csőváz!
A Ducati diagnosztikai műszer nem mér CO! A két henger össze hangolásat sem tudod meg csinálni vele rendessen. Ahhoz, hogy jól be tud állítani egy szere 3 müszer kell egy CO mérő egy egy duci diag. meg egy vákumos műszer és inkábbebből is digitális mit analog.
üdv.
Úgy emléxem annakidején ducati computerrel álították be a co-mat nyitott kipuff rendszerhez a wolfnál.Olyan van a dokinak is!Ha el van véve a motortól az üzemanyag vagy kap eleget azt egy 3 éves gyerek is megérzi,nem kell adjunktusnak lenni hozzá.
Csőváz!
A gyár megadja hengerenként a kívánt CO értéket ( 4 - 6% ) és a 2 hengerben egyformának kell lennie. Azt nem mondod meg szagra. Persze egy öreg versenyszerelő valószínűleg jobban beállítja fülre mint te géppel, da az a fajta szaki idehaza igencsak ritka és ő is csak azokat a gépeket állítja be amelyeket jól ismer. Én találkoztam ilyen palival és meg is lepett a dolog rendesen, de belőle 1 van vagy talán még páran.
Egyébként azt, hogy sokat kap vagy keveset ( ha ismered a motort, hogy milyen a szaga amikor jó ) akkor valóban meg lehet mondani, jó lehet kiindulópontnak, de a rendbetételhez gép kell.
Én azt gondolom, hogy minden jó szerelő műszerrel kezdi a pályafutását aztán egy idő után annyira beleivódik a többtízéves tapasztalat, hogy megcsinálja kézből is. De ehhez kivételes tehetség és évtizedes tapasztalat kell. Egy fiatal akkor jó, ha kínosan precíz és mindent 2szer ellenőriz. Sajnos én ritkán találkozom ilyenekkel. Vannak, de kevesen.
Egyébként a dokinak van CO mérője? Nem Ducati computer, hanem CO mérő. Van neki?
Üdv!
Amico
Melegen elvékonyodik az olaj és kritikus érték alá csökken. Vagy a műszer rossz. Kellene egy olajnyomást mérni melegen. Csináltasd meg és addig ne használd! A szervízkönyvben benne vannak a minimális nyomásértékek, megnézitek jó e vagy nem? Még cserélhettek olajnyomásgombát is, ha azzal is pislákol akkor kezdhetitek szétborítani. Ha hajtókarcsapágyas lesz az drága lehet nagyon!
Ilyenkor még nagyon olcsón megúszható, persze munkadíj van rendesen, de egy új főtengely 220 rugó + a hajtókarok ( ha azok is elszállnak ). A csapágygarnitúra + a 4 db hajtókarcsavar minimális tételek.
Tartok tőle, hogy nem olajprobléma...
Az áttétel sztorit félreértettem. Azt hittem rövidebb a gyárinál és túl rövidnek találod! Persze, hogy nem jó a hosszú! Még a gyári is túl hosszú, símán rányomhatsz még 2 - 3 fogat arra is. Az S4R - en pl. 42 van hátul... Ha gyári láncszettet kérsz többféle áttétel között válogathatsz, nem csak a gyárilag szerelt létezik!
Szóval te vetted meg a füstölős amerikai 748 - at. Senki nem merte megvenni. Jó sokáig árulta a srác. Persze, ha füstölt akkor szét kell szedni. Nem jellemző, hogy füstölne a Duc ezért kétkedtem, persze a gyűrű törés mindent megmagyaráz. Nem nagy tragédia.
A szállítási idők viszont nagyon érdekesek. Ezek a cuccok nekem 1 max 2 hét alatt befutnak, amikor veszem őket.
Szóval remélem szent a béke!
Ciao!
Amico
Hülye vagyok! A forgató nyomaték nincs benne a forgalmiban. Na ez a ciki.
Desmodoki üzeni annak skacnak, aki innen Debrecen, vagy Nyíregyháza környékéről rendelt 748-asba vezérműszijjat. MEGJÖTT ! Ott van nála.
Előre is kösz.Üdv :Tamás Egerből