Vidd el egy kereskedésbe vagy hajts fel egy olyan embert aki ért a Ducatihoz. Addig ne vedd meg, ha nem értesz hozzá. Egy olasz import 98 - as gép sok kalandon keresztülmehetett már! Ki árulja? Csak nem a Wilker?
Még valami!
Ha valaki sisakot akar venni, most a Parilla-nál akcióznak, állítólag, de holnapra tutira utánanézek.
Egy barátom volt most lent Kecskeméten és elvileg vett egy Rossi Replikát /GP-Pro vagy GP-Tech/
21000-ért. Mondom holnapra pontos az info. Azt sem tudom még, hogy mennyi van nekik és van e egyáltalán. Ezen állítólag volt egy karc.
És most remélem, hogy nem linkelt.
Sziasztok.
Nekem is volt egy ilyenem.
Ha jól emlékszem, 2001-ben változott az elektronikája, az az előttiek meglehetősen "makrancosak".
Én is sokat szívtam vele.
Állandóan lemerítette az aksit, kétszer cseréltünk benne feszszabályzót.
De mire eladtam, nagyon szépen összeállt...
Mechanikusan annyi gondom volt vele, hogy kupplung munkahengereket kellett cserélni benne, alsót-felsőt egyaránt.
A blokkjával, futóművével semmi problémám nem volt, csak annyi, hogy "kinőttem", amikor a haverokkal elmentünk motorozni, a japán sornégyekkel nem tudtam tartani a lépést.
180-ig jól megy, utána már érezni, hogy erőlködik, nem szereti.
Ez egy kétszelepes gép, a 900-as Monster blokkját fúrták fel 944 köbösre és kapott egy vízhűtést.
Nem szereti nagyon a pörgetést, nyomatékból kell vezetni és úgy sokkal élvezetesebb is.
A hangja állati, imádtam.
Igazábol mindenre!Szeretnék vásárolni egy ST2-est és már meg is van a kiszemelt.Olaszbol hozták be és 98-as évjáratu.Eddig egy 600-as fazerem volt és az az igazság semmit sem tudok a V2-es Olasz mocikrol.Mire figyeljek oda a vásárlásnál és hogy mik a föbb hibái?Van-e valami hátránya a száraz kuplungnak?Elöre is ezer köszönet!
Egy kis segitségre lenne szükségem!
Bőrruha alá vehető overált keresek!(Egyrészes)
Nem kell,hogy meleg legyen csak a ruha felvételét könnyitendő használnám!
Dainese oldalon találtam de baromi drága a postaköltség,kiutazni pedig most nem tudok!
Ha valaki tud valamit jelezzen!
Előre is köszi!
Jó régen nem voltam. Látom nem vesztegetted az időt! Mi lett a kukcska eredménye?
Az S4 Monsterről szerintem semmi speciálisat nem kell tudni. Kiforrott cucc. Azt viszont egyre inkább beigazolódni látom, hogy 40 - 45e km körül ( de 60 - 70 felé fokozottan ) érdemes egy főtengely csapágy csere állomást beiktatni. Csak az utóbbi időben 5 motorról tudok ahol elszállt...
Üdv Sárkány!
Nagyon szépen köszönöm az infókat!
Tapasztaltam,hogy nem túl elterjedt az S4.
Az az igazság,hogy én is csak akkor láttam először ezt a típust 3 dimenzióban,mikor finisbe ért a megvásárlása...De ezután már nem volt mit tenni!Teljesen lehengerelt!
A barátod végül vett is monstert,vagy csak érdeklődött?
(Az enyém egyébként nem SENNA változat.)
Azt nemtudom a tiedbe mennyi kell pontosan,de a lényeg az,hogy a meleg olaj a minimum és a maximum között kell hogy áljon.Tied olajos kuplungos,jó bele ua. az olaj.
udv
a castrollal nekem sincsen problemam. szerinetm jo olaj igaz en a GPS-t teszem bele ami kicsit gyengebb minoseg mint a racing de nem okozott gondot meg soha. de nem is palyan hasznalom. ha oda kell akkor mindenkeppen a racingot.
10 000 Km kent lenne a csere de en valahogy 6 000 Km -t jarok ra es nem fogy.
szepen indul igaz kellett hozza egy ujj aksi is mert a rege trapa volt.
nem dobalja ki a sebesseget szepen veszi. a regivel itt ott megesett. de nem tudom mi volt benne amikor elhoztam mert hasznaltan vettem a sractol. de mire haza ertem meg csinalta 3 x. jott is az olajcsere rogton.
Köszi a gyors választ!
Nem akarok kötekedni de mindegy, hogy száraz vagy olajos kuplungal van szerelve?
Azt honnan lehet megtudni, hogy mennyi olak kell bele szürövel együtt?
Elöre is köszi!
Szia speti!
Nekem a castrol power 1 racing jött be.6000 alatt egyszer se kellett utántőltenem és kevésbé melegedett a motor mint a gyár által preferált shellel.
Köszönöm válaszodat! Egyáltalán nem bántottál meg. A bizonytalanságom nem a Ducatikkal szemben van, hanem az itthon érezhető lehúzással és a sok átba..-sal. Mivel én is pénzből élek, mint sok mások, így figyelembe kell vennem az anyagi szempontját is. Hiszen nem csak nézegetni szeretném a motort, hanem használni és élvezni, nem pedig busszúskodni.
Mindenkinek szép időt és balesetmentes motorozást kívánok!
Hali mindenki!
Kékvillám hozzád lenne pár keresetlen szavam. Bár az elején leszögezem, távol álljon tőlem, hogy
megbántsalak.
A DUCATI az valami más, és a másságnak különleges elvárásai vannak az emberrel szemben.
Rengeteg jó ill. rossz tulajdonságot sorakoztat fel. Egy igazi Ducis viszont tudja rajongásig szeretni
a nagyon sok jó tulajdonságot, és azt a kis pluszt amit 1 ilyen gép ad. Ez a szeretet viszont ha feltétel nélküli, feledtet minden bajt ami adódhat! Lehet, hogy Ducisnak születni kell, nem tudom.
De ha téged pár műszaki gond eltántorít, pont attól a kis plusztól állsz el amit a DUCATI a magáénak tud!
Ennek szellemében, remélem megtalálod a neked szánt gépet!
Most már tényleg bizonytalan vagyok! Én is most szeretnék egy Ducit venni(egy 749-est), de ez a szervíz és alkatrész háttér Mo.-n elkeserítő! Valaki mondjon pár jó szót is
Ha valaki sisakot akar venni, most a Parilla-nál akcióznak, állítólag, de holnapra tutira utánanézek.
Egy barátom volt most lent Kecskeméten és elvileg vett egy Rossi Replikát /GP-Pro vagy GP-Tech/
21000-ért. Mondom holnapra pontos az info. Azt sem tudom még, hogy mennyi van nekik és van e egyáltalán. Ezen állítólag volt egy karc.
És most remélem, hogy nem linkelt.
Sziasztok.
Elkészült a sisakom. Íme.
Nekem tetszik.
Üdv.
tóthpeti.
Ha jól emlékszem, 2001-ben változott az elektronikája, az az előttiek meglehetősen "makrancosak".
Én is sokat szívtam vele.
Állandóan lemerítette az aksit, kétszer cseréltünk benne feszszabályzót.
De mire eladtam, nagyon szépen összeállt...
Mechanikusan annyi gondom volt vele, hogy kupplung munkahengereket kellett cserélni benne, alsót-felsőt egyaránt.
A blokkjával, futóművével semmi problémám nem volt, csak annyi, hogy "kinőttem", amikor a haverokkal elmentünk motorozni, a japán sornégyekkel nem tudtam tartani a lépést.
180-ig jól megy, utána már érezni, hogy erőlködik, nem szereti.
Ez egy kétszelepes gép, a 900-as Monster blokkját fúrták fel 944 köbösre és kapott egy vízhűtést.
Nem szereti nagyon a pörgetést, nyomatékból kell vezetni és úgy sokkal élvezetesebb is.
A hangja állati, imádtam.
Egy kis segitségre lenne szükségem!
Bőrruha alá vehető overált keresek!(Egyrészes)
Nem kell,hogy meleg legyen csak a ruha felvételét könnyitendő használnám!
Dainese oldalon találtam de baromi drága a postaköltség,kiutazni pedig most nem tudok!
Ha valaki tud valamit jelezzen!
Előre is köszi!
Ciao
Jó régen nem voltam. Látom nem vesztegetted az időt! Mi lett a kukcska eredménye?
Az S4 Monsterről szerintem semmi speciálisat nem kell tudni. Kiforrott cucc. Azt viszont egyre inkább beigazolódni látom, hogy 40 - 45e km körül ( de 60 - 70 felé fokozottan ) érdemes egy főtengely csapágy csere állomást beiktatni. Csak az utóbbi időben 5 motorról tudok ahol elszállt...
Ciao!
Amico
Nagyon szépen köszönöm az infókat!
Tapasztaltam,hogy nem túl elterjedt az S4.
Az az igazság,hogy én is csak akkor láttam először ezt a típust 3 dimenzióban,mikor finisbe ért a megvásárlása...De ezután már nem volt mit tenni!Teljesen lehengerelt!
A barátod végül vett is monstert,vagy csak érdeklődött?
(Az enyém egyébként nem SENNA változat.)
a castrollal nekem sincsen problemam. szerinetm jo olaj igaz en a GPS-t teszem bele ami kicsit gyengebb minoseg mint a racing de nem okozott gondot meg soha. de nem is palyan hasznalom. ha oda kell akkor mindenkeppen a racingot.
10 000 Km kent lenne a csere de en valahogy 6 000 Km -t jarok ra es nem fogy.
szepen indul igaz kellett hozza egy ujj aksi is mert a rege trapa volt.
nem dobalja ki a sebesseget szepen veszi. a regivel itt ott megesett. de nem tudom mi volt benne amikor elhoztam mert hasznaltan vettem a sractol. de mire haza ertem meg csinalta 3 x. jott is az olajcsere rogton.
Nem akarok kötekedni de mindegy, hogy száraz vagy olajos kuplungal van szerelve?
Azt honnan lehet megtudni, hogy mennyi olak kell bele szürövel együtt?
Elöre is köszi!
Nekem a castrol power 1 racing jött be.6000 alatt egyszer se kellett utántőltenem és kevésbé melegedett a motor mint a gyár által preferált shellel.
Tudna nekem segiteni abban, hogy milyen olajat használjak a motormba?
S2R 800-ba kellene.
Remélem tudtok segiteni?!
Köszi
Mindenkinek szép időt és balesetmentes motorozást kívánok!
Kékvillám hozzád lenne pár keresetlen szavam. Bár az elején leszögezem, távol álljon tőlem, hogy
megbántsalak.
A DUCATI az valami más, és a másságnak különleges elvárásai vannak az emberrel szemben.
Rengeteg jó ill. rossz tulajdonságot sorakoztat fel. Egy igazi Ducis viszont tudja rajongásig szeretni
a nagyon sok jó tulajdonságot, és azt a kis pluszt amit 1 ilyen gép ad. Ez a szeretet viszont ha feltétel nélküli, feledtet minden bajt ami adódhat! Lehet, hogy Ducisnak születni kell, nem tudom.
De ha téged pár műszaki gond eltántorít, pont attól a kis plusztól állsz el amit a DUCATI a magáénak tud!
Ennek szellemében, remélem megtalálod a neked szánt gépet!
Csá! Y.
Most már tényleg bizonytalan vagyok! Én is most szeretnék egy Ducit venni(egy 749-est), de ez a szervíz és alkatrész háttér Mo.-n elkeserítő! Valaki mondjon pár jó szót is
Superbike magazin 2007 decemberi száma! 78.old.
Ciao