A szarazkuplung retenetes dolog, gondolj bele a hűlye olaszok direkt kihagyták az olajat belőle.( tuti sporolni akartak)
Aki meg le akar beszélni higgy neki hísz valószínűleg Ő az aki a ducatinál fejleszti az Új olajoskuplungott. Ja ! GP mérnőkei is tév úton járnak, mert ez a szárazkuplung szár.
Meg hidd el mi ducati tulajok mind tudjuk, hogy a motorunk egy nagy vashuladúk, de még is mindig és újra meg újra ducatit veszünk. A nemzetközi felmérések alapján 78%-unk ragaszkodik ehhez a vashuladékhoz és hogy legyen visszonyítás, a BMW csak 47% -ban tudja ezt produkálni.
Na fére í viccel inkább nézd meg kivel beszélsz!
Ha valaki Ducatiról ad tanácsot legyen az első kérdésed, hogy milyen gépe volt vagy egyáltalán állt e ducati mellet, fölleg ha egy 250 banditrol pattan le.
üdv. csicseri
Erre inkább nem is írok semmit. Nem igaz,nem szervízigényesebb mint egy japán sportmotor. Több minden állítható így jól elcseszhető, ha kontár kezébe kerül. A kupplung kinyitva legaláb 40ezret kibír, de akár jóval többet is. Ha cserélsz betétet cserélj kosarat is mert a kiverődött kosár hamar megeszi az új lamellákat és kár értük. Még csak kopottak se lesznek, de már beverődnek nagyon.
Uraim!
Ha ötlet hiányában vagytok a találkozóval, javasolnék valamit, ha elfogadjátok.
A leggyengébb megoldás az "ötlet nincs, ha lesz megyek". Ez olyan szervezzétek meg...
Dobjon fel mindenki valamit, bármit és előbb vagy utóbb lesz néhány, ami mindenkinek tetszeni fog.
Pl. Szúrjunk ki egy nyílt napot a PANNONIA RINGEN és döcögjünk le, az nincs közel, jó kis program lehet.
Vagy. Van a Debreceni srác, írt a múltkor a fórumon. Aki Pesti vagy környéki menjünk el Debrecenbe és a további programra megkérjük a helyi tudort, hogy szervezzen valamit.
De egy egynapos dühöngés a ringen, avagy gurulunk egy klasszikus kört a Mátrában is jó lehetne. Emberfüggő. Kinek mi a heppje. De ha eljöttök ide hozzám Dunakeszire, felmegyünk Rétságig, onnan Balassagyarmat - Szlovákok - ami időnkbe belefér és haza Esztergom felé. És folytathatnám.
De szerintem egy perc alatt le tudtok írni ti is vagy tíz ilyet. Nos ezekből tudunk majd szemezgetni és egyszer csak összelyön egy nagyon jó kis túra. Elmélkedjetek. Üdv néktek. tóthpeti.
Info kellene a száraz kuplungrol!Le akarnak beszélni a száraz kuplungos Ducatikrol mert azt mondták 25ezer km után komplett kuplung csere szükséges és hogy nagyon szerviz igényesek.Ez igaz?Akinek vannak tapasztalatai légyszi irjon!Köszi!
Hali mindenki!
A cimbimnek eladó sorba került az 1000-es szörnye. 2005-ös, az ősszel volt 10000-es szervízen. Van 1
nem túl jó fotóm róla, mellékelem. 1,9m az irányár.
Markovits Mihály tel.:30/5259584
Sziasztok.
Ha valami Ducis tali lesz akkor írjátok ki ide.
A mocim a dokinál van. De nem sokára kész lesz. Ha minden jól megy a jövőhét vasárnap röffen.
A piros az enyémkém. Csak most nem ilyen szép. Szét van kapva. :-) Új festést kapott.
Szeva!Az st2-vel kapcs.irok.Megkérdeztem a srácot hogy bele menne-e abba hogy elvigyem átnézetni egy szervizbe de huzta a száját nem ment bele.Amugy Lentiben lakik a srác Toto néven van a hirdetésben.Nem ismeri valaki?Nagyon dühit a dolog!Azt mondta ha nem bizok a használt motorokban vegyek ujat!Szerinted nem bunko?Még ö volt felháborodva.Lehet hogy csak én lihegem tul a dolgot?Na mindegy!Keresek másikat!Ha netalán tudsz eladot irj!Na Pá!
Köszi, tényleg király a moci, én 1,5 MFt környékén nézegettem 2002 körüli vasakat, remélem karácsonyra sikerül elpasszolni a mostani gépet, és összekaparni a kezdőre Csak azt sajnálom, hogy megint várnom kel majd 3-4 hónapot, mire ki is lehet igazán próbálni
Én most karácsonyra leptem meg magam egy ilyen mocival! Egyenlőre a tapasztalatom a következő, megy mint a barom a hangja szebb nem is lehetne. Egy egy ovatlan 1-ből 2-be váltásnál megforog a hátsókerék. Kb 400 km mentem vele az idén. Egyébbként a szervízről annyit a legközelebbi márkaszervízben a rezsióradíj 7200 Ft/óra, de nem érdekel, mert megvan az álmom. Aki Ducatit vesz az imádja ezt a motort és ne a költségeken aggódjon. Szerintem. Amúgy alul nézd meg az enyémet. 2002-es nagyon jó állapotban van és nagyon jutányos áron jutottam hozzá.
Helló! Karácsonyra szeretnék mocit váltani & remélem sikerül beruházni álmaim gépére, egy Ducati 748S-re. Tudtok vmi infót mondani a gépről? Igazából a szervizintervallum és a fenntartási költségek érdekelnének kicsit konkrétabban. Tudom hogy nem olcsó, de mi olcsó manapság? És azért 1 Duci mégiscsak Duci
A szarazkuplung retenetes dolog, gondolj bele a hűlye olaszok direkt kihagyták az olajat belőle.( tuti sporolni akartak)
Aki meg le akar beszélni higgy neki hísz valószínűleg Ő az aki a ducatinál fejleszti az Új olajoskuplungott. Ja ! GP mérnőkei is tév úton járnak, mert ez a szárazkuplung szár.
Meg hidd el mi ducati tulajok mind tudjuk, hogy a motorunk egy nagy vashuladúk, de még is mindig és újra meg újra ducatit veszünk. A nemzetközi felmérések alapján 78%-unk ragaszkodik ehhez a vashuladékhoz és hogy legyen visszonyítás, a BMW csak 47% -ban tudja ezt produkálni.
Na fére í viccel inkább nézd meg kivel beszélsz!
Ha valaki Ducatiról ad tanácsot legyen az első kérdésed, hogy milyen gépe volt vagy egyáltalán állt e ducati mellet, fölleg ha egy 250 banditrol pattan le.
üdv. csicseri