Sziasztok!Én mennék a turára,meg egy ST4-es ismerősöm is valszinü.Pontosan még nem tom hogy sikerülni fog-e a dolog mert szombaton egy 20-30km/h-s esésnél eltört a kulcscsontom.1.5óráig tartott az operáció.A motor az kész lessz addigra.Ha én is kész leszek OTT LESZEK!Most jöttem haza amugy.Üdv!
Nem vagyok nagyon tolakodó, de ha szabadna megkérdeznem : mennyibe vetted a 2 Brembo tárcsát?
(Csak azért kérdezem, mert amint említettem rendeltünk mi is a rossz tárcsa helyett és hogy nehogy becsapjanak minket.)
Nekünk azt mondták hogy lehet egy darab tárcsát is venni és nem párban szükséges.
Bratislavába az alagútban olyan keserves hangja van a motornak,amitől a japános haveroknak is kifolyik a könnye,Már csak azért is megéri motorral menni.Hazafelé az eső viszont garantált!
Hali !
Gizyvel mi inkább kocsival voltunk Brnoba. Igy be fért az ülőgarnitura és az úszó medence is. De ha idén többen mennénk mocival akkor talán mi is azzal mennénk
Brnoba rendszeresen 2-3 óra alvás után indulok.Hazafele az utólsó 10-20 km-et 30-40-el teszem meg.Aztán megfogadom,hogy legközelebb pihenten indulok,de még nem sikerűlt.Volt,hogy elmebeteg speed-esekkel mentem,volt,hogy supermotosokkal 120-al,nem is tudom melyik fárasztóbb,Nekem a 160-180 a pihis tempó.
Ducati, Lamborghini, Ferrari, Maserati és persze pár múzeum is beugorhat. És az utak.
A GYÁRba igazából be szokták engedni az embereket, bár néha eljátszák a hattyúhalálát, de aztán még egy jó kis csaj is elő szokott kerülni angol tolmácsnak...persze azért érdemes előtte egyeztetni, abból még nem volt baj.
Emlékszem amikor először jártam ott úgy dobogott a szívem, mintha a menyország kapujában álltam volna. Ezért egy kicsit irigylem is azokat akik először mennek. Természetesen csak motorral szabad menni. Olaszországban nem motorral lenni igazán elcseszett egy érzés. A Borgo Panigaleban pláne. Via Cavalieri Ducati, nem hangzik rosszul.
A múzeum is nagyon jó! De talán a legjobban a Bologna - Firenze utat fogjátok szeretni. Szerintem annál sokkal nagyobb élmény nem nagyon van. Most lehet, hogy kicsit mosolyogtok, de ha megjártátok jó eséllyel ti is így látjátok majd. Ha mentek szóljatok és elmondom merre is kell menni ( 3 vagy négy út is van a 2 város között ). Félúton van egy motoros kocsma is frankó szendvicsekkel, amolyan zarándokhelyként járunk oda pár barátommal. Azon az úton van pl. az az Albergo is amely előtt az első sajtóreklámban a Benelli 900 - as állt ( tök véletlneül ott álltam meg egyszer ), de a Multistradat is ott mutatták be. A motorozásról szól az egész környék, imádni fogjátok.
Szerintem a 4 nap nagyon rövid, persze ha nincs idő akkor ez van. Ha visznt a pénz a gát, akkor azért lehet segíteni. A szállásokat lehet és kell ügyesen tervezni. Van egy csomó nagyon olcsó lehetőség az úton is és a neten is lehet jó dolgokat találni.
Én éppenséggel lementem a Monsterrel is Riminibe egy nap alatt + még nyomtam egy 200 km kitérőt, de egy superbike - kal azért kissé keményebb a sztori. Én évi 20ekm - et megyek motorral és nekem is megeröltető. Aki nem edzett ilyen téren annyira el fog fáradni egy idő után, hogy rendesen balesetveszélyes lesz. Szerintem nem érdemes. Különben is pályán lemenni unalmas és tönkreteszi a gumit. Országúton még a 2 nap is kemény ( Graztól már végig lehet kanyargós utakon menni ) de az élmény megéri.
Normálisnak azért nem nevezném, hogy a féktárcsa elhajlik konkrét ütés nélkül, de ez lett az eredménye a mai agyonkönnyített tárcsáknak. Sajnos ez azért nagyon drága mulatság. Velem is megesett már. És általában párban szokott...
A kupplungfedél a gyári is rá szokott omlani a rendszerre...persze kis csusszanásokat kibír néha. De a kupplung nem hül és fele annyit bír.
A bukógomba kis esésnél jól jöhet, nagynál TK én nem javaslom a superbike - okra.
Szasztok!
Pezseg az élet! Ez jó. Sajna én nem tudok az étteremből elszabadulni, mivel nélkülem nem megy, pláne nem 3 napot. De már most megpróbálom valahogy megoldani, nem rajtam fog múlni.
Naná, hogy Szilvásvárad is.
996sps. Én idén nagyon szeretnék az SBK-vbre kimenni Brno-ba. Háromnapos tömény program. Valamint hurrá MotoGP, csakhogy akkor környékére van kiírva a kis nejem - aug vége szept eleje - így azt nem merem ígérni. 2005-ben kint voltam a Team Tóth vendégeként - nálam kajázik a teljes csapat néha, az Imi igen gyakran, a szülei még többet, még fotóm is van az olasz szerelőkkel, ott ülnek és vigyorognak - a PADDOCK-ban. Az nem volt gyenge. Tehát ha tehetem, megyek.
GIZI! Nem találkoztunk mi már a Boscó-ban? Mondta nekem is az Attila ezt.
Csabi!
Assen TT. Az lenne csak az igazi csuda. Főleg a Superbike - az idei Bayliss kontra Toseland duell után.
Üdv mindenkinek.
Mi is járunk ki MotoGP-re, már voltunk párszor, de csak kocsival voltam még.
De egyszer(de inkább többször) remélem , hogy oda is sikerül motorral eljutni.
A Superbike is biztos nagyon király lehet , azt is szeretem nagyon.
Látjátok van erre észak fele is látni való és olyan helyek ahova érdemes elmotorozni .
Lassan tényleg összeáll egy túrá koranyárra is.
A carabineri elég rosszul tűri a nyitott dobokat,szerencsére az enyémbe könnyen vissza lehet tenni a hangtompítást.De ezt jó előre kellene szervezni.Esetleg ha lesz idén Ducati World Week.
Már sokan hallottatok róla, tervezünk egy Bolognai motoros túrát a Ducatihoz. Sikerült egy gyár és múzeum látogatást lefixálnom velük. Az időpontban kell csak egyezkednem még velük, mert az elsőre kitalált, május 1-4 közötti időpontban a gyár is ünnepnapok miatt zárva! :-(
Az utat - hogy nekem se legyen megterhelő - két nap oda és két nap vissza motorozással tervezem, Szlovéniai megállással!
Most ami elérhető időpontnak tűnik, az a következő:
Indulás a DucatidiBosco-tól Április 28-án hétfőn.
Ápr. 29-én érkezés Bologna-ba.
Ápr. 30-án gyár és múzeum látogatás.
Május 1-2 haza út.
Várom a véleményeiteket, hozzászólásaitokat!
Részletek, árak, később...
Egyetértek veled Peti, nekem is minden vágyam egy Ducatival Olaszországi út és a Ducati gyár/múzeum meglátogatása.
Nekem is az egyik vágyam, a másik pedig az h Hollandia felé egy túra, egybekötve természetesen egy Assen-i MotoGP futam látogatással és természetesen motorral ezt
Sajnos ezek még álmok maradnak egy kicsit sokáig, mivel én még egyetemista vagyok és még nem dolgozom , de egyszer reméljük valóra válnak ezek az utak.
Visszatérve a túrához: a szépasszonyvölgyi túrát az támogatjuk és benne lennénk, de az időpont az még tényleg sztem még kérdéses lenne.
(ahogy említettem h egyetemre járok és sokat számít h mikor vannak éppen vizsgák sajnos :S :S)
Köszönöm szépen az infót a tárcsával kapcsolatban.
Nem volt bukógombám, de úgy volt h rakatunk most rá, végül mégsem.
Több érv is ellene szólt: a motor oldalát szétkellene miatta vágni és azt nem akarjuk,
+ a dukisok is mondták h még rosszabb lett volna ha van bukógomba, jobban összetört volna
A bukógomba ezért nem jó egy 749-esen vagy akár egy bármely 999-esen, mivel ha esik akkor felül a bukógombán a motor oldala és összetöri jobban a fejidomot vagy akár a motor blokkot is elnyomja (vázastól is akár).
nekünk szerencsénk volt, mivel egy kicsit sem sérült a blokk.
Semmi gond, lesz még alkalmunk gurulni együtt. Ezt az elmebeteg időjárást figyelembe véve be kell iktatnunk egy esőnapot is - talán. Valamint tervbe vettem egy Egri Szépasszony-völgybeli túrát is. Az már gondolom szimpatikusabb. Mondjuk legyen Pünkösd hétvége?
Viszont nekem lenne egy nagyon komoly vágyam! Ehhez mit szóltok?
Budapest 05.01 - Nagykanizsa - Tirol - Olasz Alpok - Bologna- Borgo Panigale. Ott van 30 km-es körben a Ducati, a Ferrari, a Maserati. Ducati múzeum - meg ilyenek. Sajna a héten sem nyertem a lottón, így aztán ez egyenlőre álom marad - de mit ér az élet álmok nélkül? Azért titkon utána néztem mibe is kerülne. Hát így néz ki. Benzin oda - vissza kb 50ezer, szállás kb 20ezer/fő/3 éjszaka, Lefelé kb 15ezerből megússzuk a kaját, kávét, pihenőket, autópályadíjak ha lehet hinni az elmondottaknak igen tetemesek, de ha elkerüljük őket nagyon lassú a haladás. Egy pontos útvonal tükrében + - 10eur ki lehet számolni. Az ott tartózkodás költsége pedig teljesen szubjektív. Nos mindösszesen a biztonság kedvéért kell legyen 150ezermindenkinél és akkor azt mondhatnánk, nem lehet baj.
De először menjünk itthon néhány kört, de ez azért szép álom, nem de?
Hát inkább esztétikai hibái vannak.
A motor beindul és jár mint az óra, de sajnost nem lehet vele menni.
(csere: a kuplung (szétpergett) + két oldala + fejidom + váltókar + váltó rudazat + lábfékkar + kisebb dolgok még)
(A nyitott karbon kuplungfedelet senkinek sem ajánlom -- nem védett semmit és emiatt pergett szét a kuplung)
jópár oldalal ezelőtt van is kép a motorunkról (749 Dark)
Ha már erről beszélünk: Lehet olyan h az első Brembo féktárcsa esésnél elhajolhat és 8as lesz benne?
(csak azért kérdezem mert egy enyhe nyolcas lett benne, én azt hittem keményebb anyagból van a tárcsa...)
Kitartás és gyógyúlgass!
Ciao