Az lesz a megoldás, mert a baj a műszerfallal lesz. 1 vezérlő csak a hozzárendelt műszerfallal kommunikál. Vegyél egy Powercommandert vagy egy Rapidbikeot ( ezt "véletlenül" mi forgalmazzuk és van pár előnye a Powercommanderrel szemben, talán a legnagyobb az, hogy a következő bármilyen motorodra is ráteheted, csak kábelköteget kell hozzá venned, valamint benne van a váltóelektrónika ).
Én azt javaslom mindenkinek, hogy ha nem is kell feltétlenül nálunk magyar kereskedőknél vásárolni ( bármilyen okból kifolyólag ) azért egy kédést ( akár több cégnél is ) megér, az nem kerül pénzbe és elkerülhető vele a későbbi pofáraesés. A saját magánemberként szerzett tapasztalatom mindig az volt amikor még én sem dolgoztam az "iparban", hogy túl sokszor volt szívás az ilyen "megszerzem neked" ügyekből.
Aki kétkedik a Ducatiban, annak a következőt írom: ha egy cégtől vesz bármit is, annak a cégnek nagyon hülyének kell lennie ahhoz, hogy szándékosan átvágjon, hiszen a saját jövőjét teszi tönkre. Különösen a múltat végignézve láthatunk olyan Ducatival foglalkozó cégeket akik már nem vagy nem nagyon léteznek. Mindennek van következménye. Ráadásul szinte minden cégnél lehet törzsvásárlói státuszba kerülni, ami néha nagyon kedvező árakat eredményezhet. Be kell járatni egy csatornát és a kereskedő biztosan nem fogja elfelejteni, hogy kik azok az ügyfelek akikből él.
Hmmm ... hát köszönöm :-)) sajna nem túl megnyugtató hír. Erre gondoltam én is, mivel hogy 999R ´04 volt írva az ECU-ra. Szerintem az előző tulaj valami úton - módon "bennefelejthette" a motorjában :-))) ... mármint a performance ECU-t. Egyébként ezt a rendszert is az E-bay-ről vettem. Viszont gondoltam arra is, ha felvenném a kapcsolatot az előző tulajjal, és megadná az immo kódot (electronical code - KeyCard), vagyis ha lenne valami értelme a piros kulcs nélkül ... sajna nem tudom, mert még sosem csináltam ilyent :-( Vagy egy másik, talán egyszerűbb megoldás, hogy inkább rendelek hozzá egy Power Commander-t. Tegnap lehúztam hozzá a progit (DynoJet oldalról) meg a mapákat. Egy kicsit átnézegettem. Talán segítene ...
Nagyon köszönöm a segítséged és a hozzászóllásokat! :-)
Ha lenne rá lőszerem,egy percig se gondolkodnék rajta!De mindenképp 1098s.Egy ismerősömnek van,termignini rensszer,ecu,csak annyit mondott "bazdmeg ez nagyon megy"hát ennyi a szakvélemény. Összehasonlítási alapja egy saját r1(az is van neki).
Én is vasat váltok, s őszintén szólva kevés véleményt olvastam a típusról, azt is inkább profi tesztelőktől, pedig jó lenne többet tudni róla, milyen a motor átlagember szemével. Ha van valakinek tapasztalata, szívesen olvasnék róla.
1098-ról volna szó
Először is gratulálok a géphez.Szerintem azért nem kaptál választ mert tudtommal senkinek nincs itt S4-e.Ugyanis az egyik barátom szeretett volna venni egy ilyen tipust a nyáron és én is érdeklődtem itt a tapasztalatokról, de választ én sem kaptam. A szervízhez annyit tudok hozzáfűzni, hogy a motorom előző tulaja ott szervízeltette és meg volt velük elégedve.A kuplungkart meg löjjél az ebay-en vagy ha műanyag tartályos kuplungod van akkor meg a motorline-nál voltam legutóbb és akcióban adtak volna DPM szettet 16-ért.Biztos sok így első hallásra, de az ebay-en is 40 euro az egy pár no name változat.
Ez Senna változat?
Olvasva a topicot ,meg ezeket a lehúzásos sztorikat lassan ott tartok,hogy nem merek ducatira váltani (pedig ez minden álmom) ,mert ha netalán vmi baja van nem merném szervízbe beadni. Úgy látom igencsak utána kell járni a dolgoknak Ducati ügyben. Csak egyet nem értek... Miért csinálják ezt?
Tisztázzunk valamit mielőtt további hülyítés áldozatává válik bárki is. Az. 5.9 Marelli nem írható vezérlőegység. Nem lehet egy 999 - egységét átprogramozni semmivé. De nem is ez a lényeg, hanem:
Ami a Ducatiperformance vezérlőegységeket illeti, ott nincs immo ( ugyebár akkor nem lehetne bármilyen motorra eladni egy rendszert... ), szóval a helyzet az, hogy te nem a rendszerhez járo egységet kaptad hanem valamilyen motor gyári komputerét, abban ugyanis van immo és csak az eredeti motorral működik. Úgyis mondhatnám, hogy átcsesztek.
A másik srác sztorijához: A vezérlőegységért 200eFt - ot kérni használtan nagyon aljas dolog, ugyanis a használtpiaci ára ca. 50eFt, de nem lep meg egyáltalán az ügy, csak egy újabb lehúzós sztori a magyar Ducati színen. A gyári új sem kerül sokkal többe...
Fentiekből az következik, hogy neked egy Ducatiperformance egységet kellett kapnod...
Általában nem javaslom az Ebay - t de ilyen tételeknél érdemes megkockáztatni.
Nagon szépen köszönöm az infót! Azt hiszem holnap fel is hívom! ... Ha jól emléxem, vele már találkoztam személyesen a Pannónián :-) 999Sanyi van a motorjára írva ... azaz akkor még az volt :-)
Sziasztok!
Jan. 25. én írt kommenetemre szeretném újra fehívni szíves figyelmeteket!Bármilyen véleménynek,tapasztalatnak,segítségnek nagyon örülnék!
Továbbá szintén nagyon örvendeznék,ha valaki el tudna látni S4-el kapcsolatos tapasztalatokkal,tippekkel.
Mint korábban írtam is,nyár végén vettem a gépet,tehát csak most kezdünk majd igazán "összebarátkozni"
Tul.képpen minden érdekel ami ezzel a típussal kapcsolatos!
Előre is köszönöm a válaszokat!
Nekünk, ahogy leírtam múlt nyáron volt gondunk az ECU-val és most tökéletesen működik.
Sztem tudok neked segíteni egy névvel és egy telefonszámmal:
Egedi Sándor
Telefon száma: 06209425330
(Honlapja: http://egedi.gunter.hu )
Nekünk is ő hozta be és intézte az ezzel kapcsolatos dolgokat.(olaszból behozatal, programozás...)
Nem csak az ECU-ban tud segíteni bárkinek, hanem minden más alkatrészben is a Ducati-kal kapcsolatban.
(Jár ki Olaszországba.)
Olvastam hogy problémád van az ECU programozásával (persze ha megvetted a használtat). Sajna nekem is hasonlo gondom van :-(
Vettem egy használt Termignoni kipufogó rendszert, amelyhez elküldtek egy 999R es ECU-t .. csak valahogy az immo kódot felejtették el elküldeni hozzá.
Esetleg ha valahol sikerult választ találnod erre a kérdésedre, nagyon megköszönném! Nálam ez már lassan vállóok :-) több mint 5órája keresem a neten, persze nem nagy sikerrel :-(((
Előre is köszönöm!
Én tényleg csak ajánlani tudom neked a 749-et és nem elriasztani akartalak tőle .
Mi sajnos azon tulajdonosok lettümnk akiknél ez az ECU probléma felmerült. Reméljük h amit hallottam én az is kósza hír volt ezzel kapcsolatba.
Ezt leszámítva tényleg semmi gondunk nem volt a motorral eddig.
Reméljük nagyon jó motort vásárolsz majd. Rakj fel képet majd a gépről
Köszi Csabi a választ! Most picit elrentettél a motortól, hogy ilyen sok a probléma vele. Amit én nézegetek, az 2003-as évjárat, sárga színben. Ma néztem meg személyesen, és holnap fogom szervízben átnézetni. Remélem nekem minden rendben lesz mert ez a moci is nagyon jó árban van. Ha minden jól megy akkor holnap már a foglalót is ledobom. Majd holnap megírom mi lett az átvizsgáláson. Ha minden jól megy tavasszul guruljunk össze .
A 749 Dark-unk 2004es évjáratu, de mi 2006 novemberében szereztük meg alég jó áron és kitűnő állapotban, mindössze 3500km-errel, Termi dobbal, sok karbon kiegészítővel és nyitott kuplunggal.
Az ezt következő idüszakban mivel tél volt nem nagyon tudtunk menni vele.
Tavasszal elővettük és bátyámmal közösen használtuk és nagyon jó tapasztalataink lettek vele kapcsolatban. Szerelmesek lettünk a Ducatiba elmondhatom .
Még az elején nagyon furcsa volt a nagyon feszes motor (vázra is értem ezt), a motor hatalmas ereje és nyomatéka, fájlaltuk is a csuklonkat rendesen . De ez idővel elmúlik és nagyon élvezetessé válik a motor.
De sajnos amikor kezdtünk belejönni, egy tavaszi napon a bátyám alatt az egyik henger megált és nem dolgozott, de a motor ment egy 125ös motor erejével . A motoron több hibaforrást megvizsgáltunk és semmi rendelleneset nem találtunk (befecskendezésben, gyujtásban, gyertyákat is gyeréltük ekkor), ezért csak az ECU-ra vagyis a fedélzeti számítógépre gyanakodhattunk. (később ez be is igazolódott)
Ezután számunkra következett a siralmas nyár .
A motort az egri Apriliásokhoz vittük, ők válalták a javítást. Sikerült egy kapcsolaton keresztül nekik behozni Olaszországból egy ECU-t használtan. Ez is egy 999-é volt, de átprogramozták, betették és tökéletesen müködik benne. Sajnos ez 200ezerben volt, de egy szervízzel együtt (új olajszűrő, Castrol olaj, szürő tisztítás).
A motor a nyár nagy részében, 3 hónapig tartott megjavítani.
!
Késübb olvastam és hallottam több helyről is, hogy ez az ECU probléma tobb 2004-es, és még néhány 2005-ös 749-esnél előfordult, de inkább 999-esekre volt jellemző jobban.
A SZERVIZELÉÉSEL KAPCSOLATBAN: Az olaj- és szűrőcserék sztem házilag is megoldhatók elég olcsón, nem kell ahoz szervízbe vinni. (Mi is azért végeztettük el Egerben, mert ha már a motor ott volt legyen meg az is.) A motorban most 5000 km körül van és sajnos több szervizes dolgot nem tudok neked elmondani most, de fogok tudni.(később írom tovább)
A motor elhoztuk Egerből a múlt év októberében és rá egy hétre történt balesetem vele .
(Ezt most nem részlezem nagyon, de egy barom egy buszöbölből, egy busz takarásából elém hajtott hirtelen, szétnézés nélkül egy egyirányú úton.)
A rendőrségi eljárás után őt hozzta ki okozóként.(Amit mi a baleset történte után sem kérdőjeleztünk meg, és nem értettük h miért nem ismerte el, és miért hadovált... ).
Ezzel nekünk sok bosszúságot okozott, jött a biztósítóval való levelezgetés és bosszúskodás.
Októbertól, a baleset történtétől most zárult le és kezdődhet a javítás.
A héten már tárgyaltunk is az egyik hazai szervizzel és a javítás kicsit borsos, de elfogadható áron történik majd. Igaz a motor működik és szerencsére nem sérült meg a blokk.
Esztétikai hibái vannak és a szárazkuplung szétpergett. (karbon volt a nyitott kuplungfedél és ez a balesetben leszakadt és semmit nem védett, gyenge volt a felfogatása, pedig gyári volt)
Az alkatrészek azok borsosak, de sztem nem drágább mint akármelyik japó gépnél.
Remélem készen lesz a tavaszra és semmiképpen nem adnánk el, nagyon jó gép.
Én személyszerint ajánlani tudom neked a 749-et.
A motorja nagyon strapabíró, nagyon alacsony fordulatoknál is hatalmas a nyomatéka miatt a tartaléka.
A Termignoni dobot ajánlani tudom csak neked, mivel nagyon sokat dob rajta, és gyönyörű a hangja.
Amikor vásárolod a morot mindenképpen nézd meg az alapvető dolgokat (a blokk ne engedje az olajat...), de ezzel kapcsolatban sztem ezen a forúmon sokan tudnak még neked mondani dolgokat.
Ha kipróbálod nagyon figyelj a hangjára, és semmiképpen ne világítson a kis sárga motort ábrázoló lámpa a műszerfalon, mert az ECU hiba előtt nekem is néha-néha felvillant és égett is 1-2 percig is.
De alapvetően nagyon jól választás volt számunkra is a mi 749-esünk.
Remélem segítettem neked kicsit, de ha van bármilyen kérdésed még nyugodtan kérdezz.
Most egy kicsit benne vagyok a témában szerencsére és sajnos is.
Ez nagyon jó kis oldal....kár,hogy árak nincsenek.Vagy lehet,hogy vannak csak nem tudok olaszul?Ha esetleg tudsz már infót rókuk minket is értesíts.Köszi
Szia Kedves Ducaticsabi! Én most szándékozok venni egy olyan gépet ami neked is van. Had kérdezzem meg, hogy mire kell odafigyelni vásárláskor és mennyi a szervíz ill. a fenntartás költségei. Üdv: Kékvillám
Hétvégén nem bírtam tovább, kipróbáltam a gépet, kb 160 km mentem a városban. Azt kaptam a géptől amira számítottam, nagyon durva! Este elmentem bulizni a pultnál két csávó beszélget "Láttad azt az őrült Ducatist a városban, egy sárga 748..., nagyon állat a hangja" na ez voltam én a 748s-el.
Kicsit fáztam, de megérte. Nagyon kellemesen melegíti a kipufogó az ülést...
Helló Uraim!
Kitoltam. Egy egész tank benzint elmotoroztam, csak kétszer fulladtam le - az egyik nem ért, mert egy s400cdi nyomott előttem egy satut a Városligetben, mert egy nyanya úgy döntött, hogy ő márpedig átmegy a kocsik között. Nem műmájerkedtem a városban, csak egy barátomék újítják fel az Ok Itáliát és reggel azt mondta, ha nem megyek be a végén hozzá, megnyúz. Viszont felmentem a kedvenc "Naszály-ring"-re Katalinpusztáig, vissza Nagymarosra a komphoz - na ott már k....ra fáztam, gyí haza, de először a nyugati-térre a haveromhoz - Oktogon- M3 - ott egy kicsit meghúztam - megy ez - és haza. Ordenáré hangja van, megy mint állat, annyit zabál mint egy amerikai V8-as, de imádom. És most várjuk tovább a tavaszt. Kellemes hétvégét mindenkinek.
Üdv.
Sziasztok!
Tavaly nyár végén vettem meg oly rég óta hőn áhított S4-esemet!
Tavasszal szeretném átnézetni szakszervízben.A kérdésem az lenne,van-e valakinek tapasztalata az ostffyasszonyfa-i szervízzel kapcsolatban.
Továbbá tapasztaltam némi olajszivárgást a hátsó teleszkópnál.Letetséges,hogy ez egy egyszerű szimering,vagy valami rosszabbra készüljek?(mégis kb. milyen költségekre számíthatok tul.képpen - csak hogy tudjam...)
Még továbbá,a kuplungkarom vége sajnálatos módon letört.Van esetleg valakinek egy ilyen elfekvőben amitől megválna?(Gondolom ezt nem feltétlenül szükséges a szakszervízben beszerezni...)
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Én azt javaslom mindenkinek, hogy ha nem is kell feltétlenül nálunk magyar kereskedőknél vásárolni ( bármilyen okból kifolyólag ) azért egy kédést ( akár több cégnél is ) megér, az nem kerül pénzbe és elkerülhető vele a későbbi pofáraesés. A saját magánemberként szerzett tapasztalatom mindig az volt amikor még én sem dolgoztam az "iparban", hogy túl sokszor volt szívás az ilyen "megszerzem neked" ügyekből.
Aki kétkedik a Ducatiban, annak a következőt írom: ha egy cégtől vesz bármit is, annak a cégnek nagyon hülyének kell lennie ahhoz, hogy szándékosan átvágjon, hiszen a saját jövőjét teszi tönkre. Különösen a múltat végignézve láthatunk olyan Ducatival foglalkozó cégeket akik már nem vagy nem nagyon léteznek. Mindennek van következménye. Ráadásul szinte minden cégnél lehet törzsvásárlói státuszba kerülni, ami néha nagyon kedvező árakat eredményezhet. Be kell járatni egy csatornát és a kereskedő biztosan nem fogja elfelejteni, hogy kik azok az ügyfelek akikből él.
Hmmm ... hát köszönöm :-)) sajna nem túl megnyugtató hír. Erre gondoltam én is, mivel hogy 999R ´04 volt írva az ECU-ra. Szerintem az előző tulaj valami úton - módon "bennefelejthette" a motorjában :-))) ... mármint a performance ECU-t. Egyébként ezt a rendszert is az E-bay-ről vettem. Viszont gondoltam arra is, ha felvenném a kapcsolatot az előző tulajjal, és megadná az immo kódot (electronical code - KeyCard), vagyis ha lenne valami értelme a piros kulcs nélkül ... sajna nem tudom, mert még sosem csináltam ilyent :-( Vagy egy másik, talán egyszerűbb megoldás, hogy inkább rendelek hozzá egy Power Commander-t. Tegnap lehúztam hozzá a progit (DynoJet oldalról) meg a mapákat. Egy kicsit átnézegettem. Talán segítene ...
Nagyon köszönöm a segítséged és a hozzászóllásokat! :-)
Én is vasat váltok, s őszintén szólva kevés véleményt olvastam a típusról, azt is inkább profi tesztelőktől, pedig jó lenne többet tudni róla, milyen a motor átlagember szemével. Ha van valakinek tapasztalata, szívesen olvasnék róla.
1098-ról volna szó
Előre is köszönöm.
Ez Senna változat?
Ami a Ducatiperformance vezérlőegységeket illeti, ott nincs immo ( ugyebár akkor nem lehetne bármilyen motorra eladni egy rendszert... ), szóval a helyzet az, hogy te nem a rendszerhez járo egységet kaptad hanem valamilyen motor gyári komputerét, abban ugyanis van immo és csak az eredeti motorral működik. Úgyis mondhatnám, hogy átcsesztek.
A másik srác sztorijához: A vezérlőegységért 200eFt - ot kérni használtan nagyon aljas dolog, ugyanis a használtpiaci ára ca. 50eFt, de nem lep meg egyáltalán az ügy, csak egy újabb lehúzós sztori a magyar Ducati színen. A gyári új sem kerül sokkal többe...
Fentiekből az következik, hogy neked egy Ducatiperformance egységet kellett kapnod...
Általában nem javaslom az Ebay - t de ilyen tételeknél érdemes megkockáztatni.
Nagon szépen köszönöm az infót! Azt hiszem holnap fel is hívom! ... Ha jól emléxem, vele már találkoztam személyesen a Pannónián :-) 999Sanyi van a motorjára írva ... azaz akkor még az volt :-)
Jan. 25. én írt kommenetemre szeretném újra fehívni szíves figyelmeteket!Bármilyen véleménynek,tapasztalatnak,segítségnek nagyon örülnék!
Továbbá szintén nagyon örvendeznék,ha valaki el tudna látni S4-el kapcsolatos tapasztalatokkal,tippekkel.
Mint korábban írtam is,nyár végén vettem a gépet,tehát csak most kezdünk majd igazán "összebarátkozni"
Tul.képpen minden érdekel ami ezzel a típussal kapcsolatos!
Előre is köszönöm a válaszokat!
http://www.motorcyclenews.com/...
Nekünk, ahogy leírtam múlt nyáron volt gondunk az ECU-val és most tökéletesen működik.
Sztem tudok neked segíteni egy névvel és egy telefonszámmal:
Egedi Sándor
Telefon száma: 06209425330
(Honlapja: http://egedi.gunter.hu )
Nekünk is ő hozta be és intézte az ezzel kapcsolatos dolgokat.(olaszból behozatal, programozás...)
Nem csak az ECU-ban tud segíteni bárkinek, hanem minden más alkatrészben is a Ducati-kal kapcsolatban.
(Jár ki Olaszországba.)
Olvastam hogy problémád van az ECU programozásával (persze ha megvetted a használtat). Sajna nekem is hasonlo gondom van :-(
Vettem egy használt Termignoni kipufogó rendszert, amelyhez elküldtek egy 999R es ECU-t .. csak valahogy az immo kódot felejtették el elküldeni hozzá.
Esetleg ha valahol sikerult választ találnod erre a kérdésedre, nagyon megköszönném! Nálam ez már lassan vállóok :-) több mint 5órája keresem a neten, persze nem nagy sikerrel :-(((
Előre is köszönöm!
Én tényleg csak ajánlani tudom neked a 749-et és nem elriasztani akartalak tőle .
Mi sajnos azon tulajdonosok lettümnk akiknél ez az ECU probléma felmerült. Reméljük h amit hallottam én az is kósza hír volt ezzel kapcsolatba.
Ezt leszámítva tényleg semmi gondunk nem volt a motorral eddig.
Reméljük nagyon jó motort vásárolsz majd. Rakj fel képet majd a gépről
A 749 Dark-unk 2004es évjáratu, de mi 2006 novemberében szereztük meg alég jó áron és kitűnő állapotban, mindössze 3500km-errel, Termi dobbal, sok karbon kiegészítővel és nyitott kuplunggal.
Az ezt következő idüszakban mivel tél volt nem nagyon tudtunk menni vele.
Tavasszal elővettük és bátyámmal közösen használtuk és nagyon jó tapasztalataink lettek vele kapcsolatban. Szerelmesek lettünk a Ducatiba elmondhatom .
Még az elején nagyon furcsa volt a nagyon feszes motor (vázra is értem ezt), a motor hatalmas ereje és nyomatéka, fájlaltuk is a csuklonkat rendesen . De ez idővel elmúlik és nagyon élvezetessé válik a motor.
De sajnos amikor kezdtünk belejönni, egy tavaszi napon a bátyám alatt az egyik henger megált és nem dolgozott, de a motor ment egy 125ös motor erejével . A motoron több hibaforrást megvizsgáltunk és semmi rendelleneset nem találtunk (befecskendezésben, gyujtásban, gyertyákat is gyeréltük ekkor), ezért csak az ECU-ra vagyis a fedélzeti számítógépre gyanakodhattunk. (később ez be is igazolódott)
Ezután számunkra következett a siralmas nyár .
A motort az egri Apriliásokhoz vittük, ők válalták a javítást. Sikerült egy kapcsolaton keresztül nekik behozni Olaszországból egy ECU-t használtan. Ez is egy 999-é volt, de átprogramozták, betették és tökéletesen müködik benne. Sajnos ez 200ezerben volt, de egy szervízzel együtt (új olajszűrő, Castrol olaj, szürő tisztítás).
A motor a nyár nagy részében, 3 hónapig tartott megjavítani.
!
Késübb olvastam és hallottam több helyről is, hogy ez az ECU probléma tobb 2004-es, és még néhány 2005-ös 749-esnél előfordult, de inkább 999-esekre volt jellemző jobban.
A SZERVIZELÉÉSEL KAPCSOLATBAN: Az olaj- és szűrőcserék sztem házilag is megoldhatók elég olcsón, nem kell ahoz szervízbe vinni. (Mi is azért végeztettük el Egerben, mert ha már a motor ott volt legyen meg az is.) A motorban most 5000 km körül van és sajnos több szervizes dolgot nem tudok neked elmondani most, de fogok tudni.(később írom tovább)
A motor elhoztuk Egerből a múlt év októberében és rá egy hétre történt balesetem vele .
(Ezt most nem részlezem nagyon, de egy barom egy buszöbölből, egy busz takarásából elém hajtott hirtelen, szétnézés nélkül egy egyirányú úton.)
A rendőrségi eljárás után őt hozzta ki okozóként.(Amit mi a baleset történte után sem kérdőjeleztünk meg, és nem értettük h miért nem ismerte el, és miért hadovált... ).
Ezzel nekünk sok bosszúságot okozott, jött a biztósítóval való levelezgetés és bosszúskodás.
Októbertól, a baleset történtétől most zárult le és kezdődhet a javítás.
A héten már tárgyaltunk is az egyik hazai szervizzel és a javítás kicsit borsos, de elfogadható áron történik majd. Igaz a motor működik és szerencsére nem sérült meg a blokk.
Esztétikai hibái vannak és a szárazkuplung szétpergett. (karbon volt a nyitott kuplungfedél és ez a balesetben leszakadt és semmit nem védett, gyenge volt a felfogatása, pedig gyári volt)
Az alkatrészek azok borsosak, de sztem nem drágább mint akármelyik japó gépnél.
Remélem készen lesz a tavaszra és semmiképpen nem adnánk el, nagyon jó gép.
Én személyszerint ajánlani tudom neked a 749-et.
A motorja nagyon strapabíró, nagyon alacsony fordulatoknál is hatalmas a nyomatéka miatt a tartaléka.
A Termignoni dobot ajánlani tudom csak neked, mivel nagyon sokat dob rajta, és gyönyörű a hangja.
Amikor vásárolod a morot mindenképpen nézd meg az alapvető dolgokat (a blokk ne engedje az olajat...), de ezzel kapcsolatban sztem ezen a forúmon sokan tudnak még neked mondani dolgokat.
Ha kipróbálod nagyon figyelj a hangjára, és semmiképpen ne világítson a kis sárga motort ábrázoló lámpa a műszerfalon, mert az ECU hiba előtt nekem is néha-néha felvillant és égett is 1-2 percig is.
De alapvetően nagyon jól választás volt számunkra is a mi 749-esünk.
Remélem segítettem neked kicsit, de ha van bármilyen kérdésed még nyugodtan kérdezz.
Most egy kicsit benne vagyok a témában szerencsére és sajnos is.
Kívánok neked minél jobb 749-est.
Üdv. Ducaticsabi
engem is erdekelne par dolog az oldalrol.
ha esetleg valakinek tarsalgo szinten van az olasz tudasa akkor meg kerdezne nekem 1 - 2 dolog arat?
elore is koszi
Tud valaki ezekről valamit?
http://WWW.RICAMBIDUCATI.COM/
üdv. csicseri
Hétvégén nem bírtam tovább, kipróbáltam a gépet, kb 160 km mentem a városban. Azt kaptam a géptől amira számítottam, nagyon durva! Este elmentem bulizni a pultnál két csávó beszélget "Láttad azt az őrült Ducatist a városban, egy sárga 748..., nagyon állat a hangja" na ez voltam én a 748s-el.
Kicsit fáztam, de megérte. Nagyon kellemesen melegíti a kipufogó az ülést...
Kitoltam. Egy egész tank benzint elmotoroztam, csak kétszer fulladtam le - az egyik nem ért, mert egy s400cdi nyomott előttem egy satut a Városligetben, mert egy nyanya úgy döntött, hogy ő márpedig átmegy a kocsik között. Nem műmájerkedtem a városban, csak egy barátomék újítják fel az Ok Itáliát és reggel azt mondta, ha nem megyek be a végén hozzá, megnyúz. Viszont felmentem a kedvenc "Naszály-ring"-re Katalinpusztáig, vissza Nagymarosra a komphoz - na ott már k....ra fáztam, gyí haza, de először a nyugati-térre a haveromhoz - Oktogon- M3 - ott egy kicsit meghúztam - megy ez - és haza. Ordenáré hangja van, megy mint állat, annyit zabál mint egy amerikai V8-as, de imádom. És most várjuk tovább a tavaszt. Kellemes hétvégét mindenkinek.
Üdv.
valaki nem tud elado PS2 ( play station 2 ) ?
ugy 22000 - 28000 Ft kozott.
bee41@freemail.hu ra kernek ajanlatot.
koszi
Tavaly nyár végén vettem meg oly rég óta hőn áhított S4-esemet!
Tavasszal szeretném átnézetni szakszervízben.A kérdésem az lenne,van-e valakinek tapasztalata az ostffyasszonyfa-i szervízzel kapcsolatban.
Továbbá tapasztaltam némi olajszivárgást a hátsó teleszkópnál.Letetséges,hogy ez egy egyszerű szimering,vagy valami rosszabbra készüljek?(mégis kb. milyen költségekre számíthatok tul.képpen - csak hogy tudjam...)
Még továbbá,a kuplungkarom vége sajnálatos módon letört.Van esetleg valakinek egy ilyen elfekvőben amitől megválna?(Gondolom ezt nem feltétlenül szükséges a szakszervízben beszerezni...)
Előre is köszönöm a segítségeteket!