A 100cm2 + az + erőt is jelent szerintem, bár nem írtam oda, mert egyértelmű. A -2 kiló is a blokk miatt van.
A DTC viszont az alapverzióban nincs benne, csak az S verzióban. De kérheted hozzá, az enyémben is ki van építve a rendszer, csak az USB pendrive és a szoftver hiányzik. Az meg van ebay-en.
Ja, és fekete a váz a pirosnál.
desmodoki meg mindig ert a dologhoz, ha kello mennyisegu penzzel mesz hozza, akkor megtudja csinalni. raadasul ha msot szolsz neki, par heten belul megy ki olaszorsazgba, onnan tudna hozni hozzavalokat
Hali!
Ami kell az átalakitáshoz: 1 szárazkuplung :) (külső kosár, belső kosár, lamellagarnitúra
oldaldekli, szimering, és lehett, hogy a váltó egyik tengejét is lekell cserélni.
A 848 hoz lehett kapni sz.kuplung kittet 1 milla.
üdv.
Én anno úgy gondoltam, hogy egy M750-est veszek, elég lesz az nekem és átalakíttatom. Hát bizony nekem is k.b. fél millióra jött ki a számítás. És ebben nincsennek benne a lehetséges komplikációk. Már pedig azok lesznek...
Ezt szerintem már legalább kétszer megtárgyaltuk ezen a fórumon. A vége mindig az volt, hogy a teljes blokkot át kell alakítani és rohadt drága lenne, 500+K asszem.
A kluboldalon kell keresgélned, ott lesz a leírások linkje valahol a korábbi írások között.
Nem kell Debrecenbe jönnöd, Ostfyasszonyfa (Pannóniaring) Győrhöz közel (ha jól mondom). Bár szerintem nem éri meg ezért eljönni, valamelyik bécsi Ducati szervíz olcsóbb lesz.
Dark900! BAJ CSAK AZ A KINT LETEMEL HOGY ITT ISZONYATOSAN DRAGAN SZERVIZELNEK DEBRECENBE MEG NEM TUDOK LEGURULNI MERT EGYENLÖRE MEG JOGSINELKÜL NYOMOM KINT . louist ismerem mar mint a tenyerem egyre keveseb jo cucaik vanak sajna
A DTC viszont az alapverzióban nincs benne, csak az S verzióban. De kérheted hozzá, az enyémben is ki van építve a rendszer, csak az USB pendrive és a szoftver hiányzik. Az meg van ebay-en.
Ja, és fekete a váz a pirosnál.