Bálintot különösen gyorsan sikerült megfertőznöm, bár ilyenkor azért még kérdés, hogy nem szalmaláng lelkesedésről van e szó. Az utcai motorozás számára túl nagy kockázat, mondta nem is olyan régen, lehet, hogy megváltozott, majd kiderül. Szerintem még odébb van egy esetleges vásárlás, de én azért fogok neki így úgy segíteni...
Ez egy igazi család. Köszönöm, hogy törődtetek velem és a kis gondommal.
Azért vagyok sietősben, mert júni 2-án este lesz egy MERSZ pályaest és már sokan gyúrnak rá, hogy megyek és majd jól kikerülnek. Szeretnék nekik csalódást okozni és nem szeretném megadni azt az örömöt sem, hogy előttük kelljen légtelenítenem. Ám ha emigyen lesz, az sem igazán érdekel.
Hogy miért?!
Találkoztam egy sráccal múlt héten 749s-el volt. Állt Dkeszin a lámpánál én indultam felfelé a hegyekbe.
Intettünk - meglepődve - bevártam, megálltunk az Agip kúton és váltottunk néhány szót.
Ezért. Ezért egy kis család a miénk.
Ja. És amit még nem mondtam.
Múlt hét pénteken, a nyílt napon álltam a kerítésnél, ti mentetek a pályán és akik nem messze álltak tőlem - jó pár ember - mindig akkor bólogattak amikor TI jöttetek. Meg a másik két DUKI.
Na szasztok. Megyek aludni, mert holnap eszik mindenki azt, amit hoz magával.
tóthpeti.
Köszönöm a jótanácsot, megnézzük.
Bocsi, hogy nem mentünk át hozzád a múltkor, de olyan vihar jött nyugatról, hogy jobbnak láttuk elindulni haza. Éppen csak megúsztuk.
Legközelebb biztosan betérünk.
Üdv.
tóthpeti.
Köszönöm szépen, egyszer csak megint eljutok majd hozzád.
Addig is próbálkozunk Ádámmal.
Az STM jó - valószínűleg fent lesz a baj.
Megyek feléd, de az nem most lesz - két, de inkább három hét is lehet.
Köszi.
tóthpeti.
tutira rossz valami a rendszerben, valahol visszaszív! Nincsenek trükkök, a baj az, hogy nem tudod megállapítani, hogy mi a rossz pontosan. Ilyenkor az autószervízek mindent kicserélnek a költségedre...szerencsére a motorosoknál ez nem így van. Ha a pumpa fent nem taknyos, akkor lent van a baj. Vagy a nyomórúdon a 2 gumigyűrű van készen vagy az alsó munkahenger. Van STM - hez javítókészlet, persze nem ezzel kezdtük a rendelést, ugyanis elvileg ez nem megy nagyon tönkre, de rendelni tudunk.
Ha legközelebb eljössz szólj előtte és ránézünk együtt ( lesz nálam szerszám ).
Hali tga!
Szerintem a munka henger karmantyúi szartak be, nem eresztenek de mikor elengeded a kuplungkart alúl a munkahenger levegőt szív be a karmantyúk mellet. Há már levegő kerül a rendszerbe könyeben fel is tud forrni hiába a DOT 5.
Tehát :
ha nem forrog a kiemelő tengely, akkor nem az melegíti túl az olajat a munkahengerbe.
Ha nem csöpög vagy szivárog a fék olajsehol,
akkor már nem igen lehet más csak karmantyú baj. ( kerdés van e az stm - hez javitó készlet)
HA a felső munka henger adja meg magát akkor vagy szivárog vagy buborékol a tartájba, szerintem
Péntekel kapcsolatban sms megy a címel.
üdv.
Ciao!
G.
Legyél szíves a Bálintnak hívd fel a figyelmét erre...
http://www.hasznaltauto.hu/1804815_ducati_monster_20
08
Ez egy igazi család. Köszönöm, hogy törődtetek velem és a kis gondommal.
Azért vagyok sietősben, mert júni 2-án este lesz egy MERSZ pályaest és már sokan gyúrnak rá, hogy megyek és majd jól kikerülnek. Szeretnék nekik csalódást okozni és nem szeretném megadni azt az örömöt sem, hogy előttük kelljen légtelenítenem. Ám ha emigyen lesz, az sem igazán érdekel.
Hogy miért?!
Találkoztam egy sráccal múlt héten 749s-el volt. Állt Dkeszin a lámpánál én indultam felfelé a hegyekbe.
Intettünk - meglepődve - bevártam, megálltunk az Agip kúton és váltottunk néhány szót.
Ezért. Ezért egy kis család a miénk.
Ja. És amit még nem mondtam.
Múlt hét pénteken, a nyílt napon álltam a kerítésnél, ti mentetek a pályán és akik nem messze álltak tőlem - jó pár ember - mindig akkor bólogattak amikor TI jöttetek. Meg a másik két DUKI.
Na szasztok. Megyek aludni, mert holnap eszik mindenki azt, amit hoz magával.
tóthpeti.
Köszönöm a jótanácsot, megnézzük.
Bocsi, hogy nem mentünk át hozzád a múltkor, de olyan vihar jött nyugatról, hogy jobbnak láttuk elindulni haza. Éppen csak megúsztuk.
Legközelebb biztosan betérünk.
Üdv.
tóthpeti.
Köszönöm szépen, egyszer csak megint eljutok majd hozzád.
Addig is próbálkozunk Ádámmal.
Az STM jó - valószínűleg fent lesz a baj.
Megyek feléd, de az nem most lesz - két, de inkább három hét is lehet.
Köszi.
tóthpeti.
Tudom csak azt hittem,hogy vannak még képek valahol rólunk!Minden fotó érdekel!
Tudsz jobbat ,azonnal mesélj!
tutira rossz valami a rendszerben, valahol visszaszív! Nincsenek trükkök, a baj az, hogy nem tudod megállapítani, hogy mi a rossz pontosan. Ilyenkor az autószervízek mindent kicserélnek a költségedre...szerencsére a motorosoknál ez nem így van. Ha a pumpa fent nem taknyos, akkor lent van a baj. Vagy a nyomórúdon a 2 gumigyűrű van készen vagy az alsó munkahenger. Van STM - hez javítókészlet, persze nem ezzel kezdtük a rendelést, ugyanis elvileg ez nem megy nagyon tönkre, de rendelni tudunk.
Ha legközelebb eljössz szólj előtte és ránézünk együtt ( lesz nálam szerszám ).
Ciao!
G.
fullframe.hu
palyanapok.hu
üdv.
Szerintem a munka henger karmantyúi szartak be, nem eresztenek de mikor elengeded a kuplungkart alúl a munkahenger levegőt szív be a karmantyúk mellet. Há már levegő kerül a rendszerbe könyeben fel is tud forrni hiába a DOT 5.
Tehát :
ha nem forrog a kiemelő tengely, akkor nem az melegíti túl az olajat a munkahengerbe.
Ha nem csöpög vagy szivárog a fék olajsehol,
akkor már nem igen lehet más csak karmantyú baj. ( kerdés van e az stm - hez javitó készlet)
HA a felső munka henger adja meg magát akkor vagy szivárog vagy buborékol a tartájba, szerintem
Péntekel kapcsolatban sms megy a címel.
üdv.