Sziasztok! segítségeteket szeretném kérni. Derbi Fenix/Phoenix 50-es motorral kapcsolatban olyan kérdésem lenne, hogy mettől meddig gyártották, ill. milyen teljesítményekkel? neten nem találok róla semmit. ha van részletesebb leírás róla, az még jobb vagy ha vkinek van tapasztalata ilyen motorral kapcsolatban, azt is szívesen olvasnám. Köszönöm előre is.
Hali! Az csak tágulási tartály. Ott nem is nagyon fog. A ventim nekem se kapcsolt be soha, távozott is a motorról hogy jobban áramoljon a levegő. Azóta sincs semmi probléma.
Szaisztok!
Az lenne a kérdésem ,hogy valakinek van e tippje,hogy a hátsó lengővilla tengelyét hogyan lehet kivenni?Persze ha lehet roncsolás nélkül!
Válaszokat előre is köszi!
Lehet a lánc, lánckerekek, láncvezető, láncfeszesség is. Nekem egyszer a láncfeszesség miatt volt hülye hangja váltásokkor egy fazernek megvétel után. Kiderült, hogy az előző gazda sztenderen állította be, és ráülve megfeszült a lánc. Elég durva hangja volt.
Sziasztok!
Mi okozhatja azt a problémát, hogy járó motornál ha váltok akkor kerreg, de felvált, ha áll a motor akkor simán tudok váltogatni? Új dugót, főtengelycsapágyakat, szimeringet kapott, meg gyújtás oldal felől minden szimering és csapágy cserélve lett. Kuplung rendesen kiemel.
Előre is köszönöm a válaszokat. :D
Sziasztok! Eladó egy gyári D50B0 főtengely amin egy 600 km -t futott top racing kar van. 12000Ft
Ugyanitt csak kipróbált 5 tárcsás kuplung kopó, és fém lamellákkal 5000Ft
Szerintem ez ügyben a szett forgalmazójától tudsz infót kérni. Elképzelhető hogy tudnak neked szerezni alkatrészt. Ez a topic nem nagyon pörög, így kicsi az esély itt érdemi válaszra.
Adódott egy Derbi Senda 2010 es D50B0 Blokkal. Vettem rá egy Airsal Sport(öntöttvas) 70cc 47mm hengerszettet.
Na de megjártam mert a főtengelyem alsó tű görgője tönkrement. Menet közben szét hullott és bele szántott a hengerbe, amit igy sajna fúrással lehet csak javítani. Ez eddig ok is, főtengely és henger javítása, de a gondom az hogy hogyan találok bele dugót?? Piaggio D50B0 Airsal öntöttvas hengerhez csak is 47mm kétgyűrűs dugót látok mindenütt. Hol kaphatok hozzá a típushoz túl méretes dugókat?? Vagy melyik túl méretes típusú dugóval lehetne helyettesíteni a gyári 47mm es dugót?
Üdv mindenkinek, olyan kérdésem lenne h derbi ebs 50 -es blokkra rámegy-e a 80-as henger a blokk marása nélkül ? Válaszokat előre is köszönöm, széles utat! :D
De ajánlom figyelmedbe a Csibewer fórumtárs által kb. 15 hozzászólással ezelőtt belinkelt hivatkozást, mely tulajdonképpen a letölthető szervizkönyve a modellnek.
Szevasztok! Valakinek nincs hasonló problémája? Elkezdett fura csapágy vagy fogaskerék hangot kiadni a motor. Na mondom itt az idő az összes csapágyat kicseréltem, még a tűgörgőst is a váltóba. A hang ugyanúgy meg van. Csapágyak jók újak, fogaskerekek szépek, elöszőr a láncvezető görgőt gondoltam mert olyasmi hang, de az sem. :I ???
Sziasztok! Van egy 6 sebességes D50b blokkal szerelt 2013-as Derbi Senda Xtreme 50-es motorom. Az 5. és a 6. fokozat fogszámra pontosan ugyan az. Tudtok-e valamilyen megoldást a 6. sebesség fogaskerék pár cseréjére? Köszi
Üdv mindenkinek!
Segítségre lenne szükségem. Meg tudnátok ebből mondani,hogy hogyan tovább? Berugó nem működött,szétszedtem. Mintha a blokkból is kitört volna egy csavar,nem találtam,igaz még nem ráztam ki a blokkot,mert bent van a helyén.Zégergyűrű darabokat találtam még a blokk alján az olajba.
Üdv adott egy d50b0 blokk 2010 es evjaratu motor es ha kiporgetem elkezd nagyon remegmi a blokk meg 50 nél kicsit beremeg, utána semmi 65 ig 75 meg megint kicsit remeg mitől lehet?
De köszi a segítséget,hátha megoldódik!
Az lenne a kérdésem ,hogy valakinek van e tippje,hogy a hátsó lengővilla tengelyét hogyan lehet kivenni?Persze ha lehet roncsolás nélkül!
Válaszokat előre is köszi!
Mi okozhatja azt a problémát, hogy járó motornál ha váltok akkor kerreg, de felvált, ha áll a motor akkor simán tudok váltogatni? Új dugót, főtengelycsapágyakat, szimeringet kapott, meg gyújtás oldal felől minden szimering és csapágy cserélve lett. Kuplung rendesen kiemel.
Előre is köszönöm a válaszokat. :D
Ugyanitt csak kipróbált 5 tárcsás kuplung kopó, és fém lamellákkal 5000Ft
Adódott egy Derbi Senda 2010 es D50B0 Blokkal. Vettem rá egy Airsal Sport(öntöttvas) 70cc 47mm hengerszettet.
Na de megjártam mert a főtengelyem alsó tű görgője tönkrement. Menet közben szét hullott és bele szántott a hengerbe, amit igy sajna fúrással lehet csak javítani. Ez eddig ok is, főtengely és henger javítása, de a gondom az hogy hogyan találok bele dugót?? Piaggio D50B0 Airsal öntöttvas hengerhez csak is 47mm kétgyűrűs dugót látok mindenütt. Hol kaphatok hozzá a típushoz túl méretes dugókat?? Vagy melyik túl méretes típusú dugóval lehetne helyettesíteni a gyári 47mm es dugót?
Ő lenne a hengerszett : http://www.bacsmotorshop.hu/de...
Kérem ha valaki tud segíteni ne tartsa magában. Előre is köszönöm
Derbi Senda Xtreme 50-es motornak valaki megtudná mondani a gyári gyertya típusát?
Köszi előre is!
Derbi senda drd 50 kilométer orajat tudja valaki hogy kell mph ból kmh ba áttenni? Koszonom szepen
Segítségre lenne szükségem. Meg tudnátok ebből mondani,hogy hogyan tovább? Berugó nem működött,szétszedtem. Mintha a blokkból is kitört volna egy csavar,nem találtam,igaz még nem ráztam ki a blokkot,mert bent van a helyén.Zégergyűrű darabokat találtam még a blokk alján az olajba.
DERBI gpr 125 nude első lámpát keresek
az se baj ha csak a jobb oldali jó!