Szerencsére a nicasil nem sérült, semmi komolyabb probléma nem lett. Kiderült hogy a dugó teteje elérte a hengerfejet, és ez okozta a problémát. Egy vastagabb tömítéssel sikerült kiküszöbölni.
Hali!
Ránézésre valahonnan elszabadult valami és az ahogy feljutott a felömlőkön a hengerbe megrendezte a dugó tetejét és szerintem hengerfejet is. Az elszabadult darab vagy visszajutott a forgattyúsházba, vagy a kipufogó nyíláson távozott. Én a te helyedben szétszedném az egészet, hogy honnan és mi verte össze a dugó tetejét. Mert ha egyszer valami megbomlott és csak egy kis darabja indult útnak, akkor előbb-utóbb követni fogja a többi is és ha akkor nem lesz szerencséd, akkor az viszi a teljes hengerszettet...
Sziasztok!
Derbi Sendám menet közben hirtelen elgyengült, és megváltozott a hangja. Akkor történt mikor nagy fordulatszámon hajtottam a motort, és ilyen csörgős hangja lett. Utána még haza tudtam jönni vele, de nem olyan volt mint előtte. Miután szétszedtem vettem észre hogy a dugó teteje sérült, főleg a széle. Valami ötlet hogy mi történhetett? Illetve célszerű lenne új dugót venni?
Szevasztok! Tudja valaki senda 08 paioli villaszáraiba mennyi olaj kell? Úgy nyomoztam 10W viszkozitású kell.
De hogy mennyi...... A szervizkönyvbe sincs benne.
Sziasztok. Jövő évben tervezek vásárolni egy Derbi GPR 50-est, s eddig 2 oldalon találtam teljesen pozitív véleményt róla. Mivel alkatrészileg is elfogadható árban van ezért döntöttem mellette meg hát a forma is közre játszott. A kérdésem az volna hogy milyen blokkal van szerelve? Mert pár külföldi oldalon van specifikáció de hogy mi a blokk típusa arról semmit nem írnak. S ha volt már tapasztalat akkor légyszi oszzátok meg velem no meg hogy mire figyeljek vásárlásnál. Köszönöm, széles utat.
Miből, milyen anyagból van a hűtő , mert ha bronz, akkor forrasztható, ha pedig Alu, akkor védőgázos fogyóelektródás ívhegesztéssel tökéletesen javítható !
Ha a motor eszi a fagyállót, és füstöl mint az állat, akkor hol mehet bele a hengerbe a fagyálló? Mert nekem azt mondták cseréljem ki a hengerfejtömítést és a hengertalptömítést, de az utóbbinál nem tudom elképzelni hogy ott bele tudná engedni a vizet. Láttam már motort szétszedve, de szerintem ha az a tömítés elenged akkor max falsot szív a motor . Az egyedüli hely ahol belemehet a víz az a hengerfejtömítés nem?
Sziasztok!
2007-es Derbi Senda X-race 50esem van. a hiba a következő: hidegen pöcc-röff indul de ha megyek vele kb. 2-3km-t bemelegszik egyszer csak leáll, lehűl a motor és újra indul megint. Állítólag kihagy a gyújtás. trafó lehet vagy a tekercs?
Válaszokat előre is nagyon köszönöm.
Szia.
Köszönöm hogy írtál!
Igen,vizuálisan összerakva kb 10mm lehet.
Pedig gond nélkül belehet rúgni!
Most ez egy új dolog,hogy kb 1 nap mire megjelenik a fórumon írt kérdéseim? Régen voltam itt,yamaha dt-s évek..
És vissza térve a témára,valószínűleg a kuplung törte szét a zégergyűrűt?!
Az anyaga nem, csak a mérete bónuszos... 6-os vastagságban szerintem csak szettben tudsz venni, külön szimeringet nem.