Hello mindenki!
2007-es Derbi senda x-treme 50-em föstül és nem akar menni. Hidegen csak tolásra indul, melegben pöc-röf.
(Hidegben használom a szivatót). Mi lehet a baja?
Hali!
Azt tudom hogy a túloldalt van, csak ebben az esetben ami a képen van hol csatlakozik? Mert a zöld csövekbe tuti nem. Azért gondoltam hogy talán nincs is. Van két crossmotor otthon azokon nincs is tartály viszont van a hűtőn kupak ahol kijön a túlnyomás.
Szia, a tágulási tartály a másik oldalon van. Amúgy meg a tágulási tartályon keresztül én nem tudtam feltölteni folyadékkal a rendszert, amikor termosztátot kellet cserélnem, mert ugye a tágulási tartály csöve a váz alatt megy át a hűtő tetejére, és egy magasabb pontra csatlakozik, ezért a folyadék nem tudott átfolyni a váz alatt egy magasabb pontra, hiába volt tele a tartály, ezért a hűtő tetején a csövet lehúztam, és ott töltöttem bele egy oda beillő csővel a rendszert vízzel, egészen a hűtő tetejéig, majd teletöltöttem a tágulási tartályt is a MAX feliratig. :)
Most raktam össze a motort és azzal a hibával találkoztam, hogy a féklámpa ég a sima hátsó lámpa helyett. (ugye a féklámpa a fényesebb, hogy feltűnjön a halványabb hátsó lámpa mellett) Az égőt csak egy féle képpen lehet berakni, és a foglalatra a kábeleket is csak egy féle képpen lehet rádugni... Mit ronthattam el?
Nekem ugyan az újabbik blokk van, de a vízpumpafedél csavarjai közül az egyik az leengedő is. Ha minden kötél szakad húzd le a csövet a vizpumpàról és kifolyik.
Valaki tudna segíteni?Nem rég vettem egy 2005 ös senda xtreme sm 50est.Valaki tudna abban segíteni gogy hogyan cseréljem le benne a fagyállót?(mert félek hogy széjjel megy a blokk)Válaszokat előre is köszönöm
Az olajpumpát ki hogy szokta beállítani? Van ugye rajta 2 jelzés, egyik szivattyú házán, a másik a kis tárcsán amit a bowden fordít. Alaphelyzetben ha a bowden nincs bekötve, a 2 jelzés egybevág. Nekem úgy tűnik logikusnak, hogy alapjáraton ebben a pozícióban legyen a szivattyú, viszont ez esetben ha teljes gázt adok, a bowden nem húz eleget, nem húzza rá maximálisan (koppra) a szivattyút. Ha úgy állítom, hogy teljes gáz mellett teljes mértékben elforduljon a szivattyú is, az alaphelyzetben legalább 1 centivel arrébb van a 2 jelzés. Na most akkor melyik a jó beállítás?
Valaki eltudná mutogatni akár fényképen ,gyermekrajzon,festményen a Derbi gyujtás töltésvezetékelését?
a bloktol kiindulva a fesszabályzon keresztül.az akkumulátor-ra?
olyan "hogy te is megértsd stilusban is jó lenne"
Az lenne a kérdésem, hogy GRP 125 Racing 2T-re (2008.12.) milyen sport kipuffantót ajánlanátok ha nem a teljesítmény a lényeg ( a gyári is elég) hanem azt szeretném, hogy kicsit emberesebb hangja legyen? Lehetőleg olyan amit kapni is lehet. Láttam a Youtube-on egy Cagiva Miton Jolly Moto-t aminek nagyon tetszik a hangja, de nem nagyon találtam olyat ahol lehet kapni. Ja, és elég csak a dobot cserélni, vagy az egész rendszert érdemesebb? (a teljesítmény növekedése nem életbevágó)
Köszi!
2007-es Derbi senda x-treme 50-em föstül és nem akar menni. Hidegen csak tolásra indul, melegben pöc-röf.
(Hidegben használom a szivatót). Mi lehet a baja?