A linket megnyitva letöltheted a manualt, ott fotóval illusztrálva megtalálod az olajadagoló állításának lehetőségét. Viszont ha eddig jól működött, ne babráld!
Szia!
Ugyan más techniát hajtok, de nagy általánosságban a működési elv ugyanaz. A gázbowdennel közösített bowden mozgatja az oljadagoló szabályzót és ennek a bowdenszál feszességének állításával lehet változtatni a mennyiséget. Próbálj egy manual-t letölteni, abban biztosan találasz információt.
Sziasztok!
Az olajmennyiséget hol tudom állítani hogy mennyit keverjen a benzin mellé? És oda milyen olajat vegyek mert már megette az egészet, ott az a tartály ami az ülés alatt van?
Sziasztok!
Adott egy Derbi Senda Xtreme r 2010
Egy két hete volt egy probléma amit megcsináltam mégpedig, hogy felakadt a tű és nagyon felpörgött, utána teljesen jól működött.
Most pedig megint nagyon felpörög... de még a hangja se olyan mint régebben volt teljesen más. Tűvel baj nincs, mert megnéztem.
De már tanácstalan vagyok mi lehet.
Hali,
06-os Senda Xtreme-hez keresnék jó állapotú kuplungkart, hátsó sárvédőt amin az indexek vannak, 1 db narisárga indexbúrát, műszerfal burkolatot. Akinek van, kérem jelezze. Köszi. Amúgy az Oem-parts-ról van tapasztalatotok? Árban elfogadható, vagy van jobb?
Szia.
Nekem teljesen gyári a mocim,maximum 4,5 litert tudtam még belőle kihozni,igaz én nem is gyilkolom.
Nekem 74 a vége,de ha ráhúzom a szivatót 80-81-ig fel megy.
Szerintem az enyémbe elférne egyel nagyobb fúvóka,a tiedbe meg egyel kisebb mint ami benne van.
Sziasztok !98 as 70 ccm es vashengeres Derbi! Megy ,teszi a dolgát,hozzányúlni nem kell évek óta.21 es karbi maszek kipu! A gond ,hogy 100 on 6-7-8 l a fogyasztás.Van egy 50 es Simsonom is,azzal 3- 3,5 tel kijövök.Persze a Derbi jobban megy, de ez mégis brutális.Valami ötlet ,hogy kissebb legyen a naftafelhasználás,vagy másoknak is ennyi?????(persze mindig nyomatva van neki rendesen,kb 70 a vége ezzel az áttétellel ami rajta van......)
Ugyan más techniát hajtok, de nagy általánosságban a működési elv ugyanaz. A gázbowdennel közösített bowden mozgatja az oljadagoló szabályzót és ennek a bowdenszál feszességének állításával lehet változtatni a mennyiséget. Próbálj egy manual-t letölteni, abban biztosan találasz információt.
Állítást nem vágom.
Az olajmennyiséget hol tudom állítani hogy mennyit keverjen a benzin mellé? És oda milyen olajat vegyek mert már megette az egészet, ott az a tartály ami az ülés alatt van?
Adott egy Derbi Senda Xtreme r 2010
Egy két hete volt egy probléma amit megcsináltam mégpedig, hogy felakadt a tű és nagyon felpörgött, utána teljesen jól működött.
Most pedig megint nagyon felpörög... de még a hangja se olyan mint régebben volt teljesen más. Tűvel baj nincs, mert megnéztem.
De már tanácstalan vagyok mi lehet.
Oem-parts nagyon drága, más webshopokból vásárolj inkább.
06-os Senda Xtreme-hez keresnék jó állapotú kuplungkart, hátsó sárvédőt amin az indexek vannak, 1 db narisárga indexbúrát, műszerfal burkolatot. Akinek van, kérem jelezze. Köszi. Amúgy az Oem-parts-ról van tapasztalatotok? Árban elfogadható, vagy van jobb?
Nekem teljesen gyári a mocim,maximum 4,5 litert tudtam még belőle kihozni,igaz én nem is gyilkolom.
Nekem 74 a vége,de ha ráhúzom a szivatót 80-81-ig fel megy.
Szerintem az enyémbe elférne egyel nagyobb fúvóka,a tiedbe meg egyel kisebb mint ami benne van.