Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi az infókat, ezt jó hallani hogy nem nagyon kell már őket járatni.
Narancssárga dobozos Repsolt használtam eddig az összes motoromhoz, kivéve a 80-as DT, mert ahhoz Fuchsot ajánlottak.
Szia. Az alu nicasil hengereket nem nagyon kell bejáratni. Jó minőségű olajat kell használni, és 100-200 km után már használható ahogy akarod. A fojtás a kipufogóban a henger csatlakozásánál szokott lenni egy behegesztett szűkítő, és bizonyos esetekben a hangtompító előtt is. A karburátor levegőszűrő felöli oldalán egy lemez szokott lenni, azt csak ki kell pattintani a helyéről. Az eddigi mocikban így volt. Szerintem szakműhelyben vetesd ki mert utána fúvókázni kell a karbit.
Sziasztok.
Remélhetőleg jövőhéten kedd-szerda körül meghozzák az új Derbi Senda Xtreme 50-et.
Majd szerintem jövök ide 1-2 dolgot kérdezni.
Még soha nem volt se Derbim, sem pedig vadonat új motorom, és biztos fog kelleni a segítség hogy a bejáratást hogyan kell csinálni!

Simsonok és robogók meg 50-es endurók voltak már nálam, de unom hogy az előző tulaj hülyeségei miatt szívok a motorokkal.

Az igaz hogy le lesz fojtva és nem fog menni 40-45-nél többet?
Ezt a fojtást mikor lehet kivenni, és hol van benne, a kipufogóban?
Micsoda? :) :) :)
Motorkerékpár 4T olaj kell bele, mivel kuplung is ott van, egy olajban futnak.
Ha jól emlékszem a kuplungot kell leszedni mert úgy kihúzható a váltótengely.
Sziasztok!
Ismét kérdés. :D
Derbi Senda Xtreme (2010)-em van, és egy olyan probléma akadt, hogy a váltó nem "húz" vissza. Ez tudtommal egy rugó eltörése miatt lehet. Ha ez így van ez a rugó hol található meg és mennyire kell szétszedni?
Nem! 10W40 váltóolaj, nem motorolaj.
A kuplung olajat szeretném lecserélni. Itt a fórumon olvastam,hogy Castrol magnatec 10W40 olaj kell bele. Motorolaj kell a kuplunghoz?! Csak a castrol jó,vagy más 10W40 olaj is jó bele?!
A + vezeték sarujánál szakadt el a drót a szigetelés alatt.....
Szia!

Tegyél bele aksit,és jó lesz. Nekem is ez volt a gondom,és megoldódott.
Sziasztok!

Tegnap vettem a gyerkőcnek 1 2006-os Sendát. Olvasgattam a fórumot,de nem találtam minden kérdésemre választ(rengeteg a hozzászólás). Remélem boldog barátság lesz a mocival,nekem nagyon tetszik. :-)
derbi senda új féktárcsa és betét ,brenta minőség,külső átmérő180mm,belső átmérő 62mm osztókör 80mm vastagság 4mm,-csak a készlet erejéig! ingyen póstával!!!9990ft
AM 6 váltó eladó 20e csak ami a képen van.
Hibátlan !
Vajon fordulaton miért világít egyszerre az olaj, hőmérseklet, és benzin visszajelző? Alapjáraton elalszanak.
Nem a legjobbtól kérdezed. :-) Én az utóbbi 10 évben egy injektoros motort hajtottam, de kétüteműt sose szereltem. Amennyire a Facebookról meg egyéb helyekről tudom lehet valami folytás a ki és a beömlő csövön. Újabb motorokon vlaami elektronikusról is hallottam. Mg persze ki lehet venni a csillapító porózus vasat a dobból, de ahhoz szét kell vágni.
Sziasztok.
Eladó szeretett 25 KW-os motorom.

https://new.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/er-6f/kawasaki_er-6f_25kw_35kw-11460039
A henger nem kopott, mert a hónolás még teljesen látható, viszont, a folytás még nem lett kivéve. A kipufogón kívül hoo van még? Egyébként, köszi. :D
Az enyém egy 2003-as Senda X-trem. Elvileg csak a gyári folytások vannak kivéve, illetve amikor tavaly vettem már nem voltak benne. Hogy előtte mi történt vele azt nyilván nem lehet tudni. Ha minden igaz gyári állapotban van. Amit én biztosan módosítottam rajta, hogy betettem egy gyárilag előírt subertűt és egy 80-as fúvókát. Most őzbarna a gyertya. Kipufogót, hengert, légszűrőt nem módosítottam. Ha jól látom ezek gyáriak. Most legutóbb a 80-at is elérte, de azóta ezt nem sikerült reprodukálni. Biztos a Hold vonzása hatott rá... :-)

Én úgy gondolom, hogy csak 60-nal megy az sokminden miat tlehet. A gyári folytásoktól a kopott hengerig...
Mik vannak módosítva rajta? Nekem 13/53-al 60 körül megy. :D
Felkerült egy normális első sárvédő..
Sziasztok!

Már egy ideje mentem a 13/53-as áttétellel amikor egyik reggel felment az alapjárat 6000-re. Végülis a szívócsonk gumi volt elszakadva, ennek a cseréje után beindult a motor. Gondolom már korábban is szívhatott egy kis falsot, mert érezhetően egyenletesebben jár és jobban is megy. 6-ban 9500-ig sikerült pörgetni, akkor 75-tel ment. (GPS-hez kalibrált bicikli kmóra.) Még a végsebességet fogom tesztelni egy kicsit, de egyértelmű, hogy sokkal jobb lett a sebességek elosztása. Jobban gyorsul, alacsonyabb fordulaton is húz és elmúlt az, hogy 6-ban semi ereje.

Köszi a tippeket!
Köszönöm az ötleteket!
Hali!
Légszűrő tiszta?
Karbi tiszta?
Karbi be van állítva?
Benzin-olaj keverék megfelelő?
Sziasztok! Előre is köszönöm szépen, ha valaki tud segíteni, vagy legalábbis ötletet adni. A nagyfiamnak 50 köbcentis Derbi Sendája van. Idáig megfelelően működött, de kb. egy hete, olyat produkált a motor, hogy menet közben egyszer csak megállt, és nem indult el újra. Hagyta olyan fél órát pihenni, aztán megint indult a motor. Került vele egyet, ugyanaz a probléma jelentkezett: néhány perc után menet közben leállt, és nem indult újra. Gyertyát, trafót kicseréltük. Tudom, sok probléma lehet még ezen kívül is, de talán valakinek van tapasztalata, mit érdemes még megnézni. Köszönöm!