A facebookon már kérdeztem, de hátha itt is van valakinek jó ötlete, tapasztalata:
2003-as Senda supermotom van. Elvileg gyári állapotban, 14-es karbi, gyári dob folytás nélkül. Most, hogy az előző tulaj(ok) által belerakott fúvókát 80-asra cseréltem, 6-ban 70-nel, 5-ben 73-mal tud menni. A tű új és középen van. Kisebb fúvókával a gyertya fehér, most őzbarna.
A fúvóka csere után 6000 közelében kicsit erősebb lett. De nagy gáznál és nagy fordulaton, amikor a tű már teljesen ki van emelve akkor kéne hogy hatása legyen a fúvókának. Kisebb gáznál meg amikor a tű még benne van a fúvókában akkor kéne a tű szintjének hatással lenni nem? Az áttétel 14/53. Ez volt rajta ezért erre cseréltem.
Az biztosan beteg, hogy 5-ben gyorsabb mint 6-ban. Mit változtatnátok a beállításon? 84-es fúvóka? Attól talán még nem feketedne a gyertya... Vagy ez ilyen és kész?
Hello! Az egy Derbi predator nevű robogó. Annak idején volt nekem is ilyenem, és nagyon szerettem. Nézz szét a hirdetési oldalakon és kb. be tudod határolni az árát.
Helló!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy az itt belinkelt henger az jó lesz-e a motoromhoz, ami egy Derbi Senda rabasa 50 2001-es? http://www.bacsmotorshop.hu/he...
Szevasztok!
Cserélt le valaki mostanában sendáján gyári kipufogót? Valakinek tapasztalat mi vált be, vagy mi volt épp szar..... Gyári közeli 50 es blokkom van.
Sziasztok!
( Rieju RR 50-es Enduro motor )
Az lenne a kérdésem, hogy mitől van az, hogy nagy sebességnél a motor nem adja le azt a teljesítményt mert hiába húzom neki a gázt nem megy gyorsabban hanem lefolyt.
Cseréltem már rajta Szívócsonkot is zsír új, légszűrő doboza is kilett cserélve és így már nem szív levegőt, sokkal jobban is megy most a motor, de nagyobb sebességnél mintha mégis levegőt szívna vagy elfogyna az üzemanyag neki, nemtudom melyik a hibás. Válaszotokat előre is Köszönöm!
helló urak.
az apróhirdetésekhez feltettem pár alkatrészt....
a képeken nem látszik de van még 3 db robbantott am6-os blokkom is.
akit esetleg valami érdekel az keressen bátran. az árak megbeszélés tárgyát képezik,de nem vagyok vérszomjas tipus.
további szép estét....
Szia vettem egy derbi senda x-race sm 50 mocit ugyan olyan blokkos mint a tied s 2005 gyártották. Akárhogy váltom felfele csak 3sebit érzek s gyorsulni is 40 mutat az óra nem tudod miért lehet ez ,most kapott új hajtóműolajat is fagyállózva lett a vize is -35c ig olajzása ki van kötve a benzint keverem .ma nem indult s kipufogó leo vince van rajta s a blokknál a csonkól tele volt benzinnel kiöntve pöcre indult . tuningolni is akarom új fék kuplung karok sportszűrő s műszerfal .tudol segíteni mi lehet a baj.
Sziasztok! Ez milyen típusú derbi robogó? Mennyit érhet? Évjárat kb? Csak képen láttam még én is ,annyit tudok h indul önindítóról.A berugokarnál a fogaskerék kuka! Egyébként index,világítás,duda ok.
Szia! 2 leeresztő csavar van. (d50b0 blokkon) alul, és oldalt a kuplung deklin a berugó alatt. Melegen engedd le, Utána 10W40 váltóolaj kell bele 6,5 dl. Azt a fenti betöltőn önts be kis tölcsérrel.
Sziasztok!!!!A napokban észre vettem hogy a váltóm felfelé pakolva nehezen veszi a sebességet szokottnál és fémes hangja van....plussz lefelé is elöfordul van amikor mintha beakadna másodiknál....ha visszakapcsolok.....Szeretnék rajta váltóolajat cserélni elsökörbe....valaki esetleg már csinálta tippek tanácsok...mire figyeljek és mennyi olajat töltsek be???
Sziasztok!
Tegnap kiégettem a kipufogót(a végdob csövébe, már a kisújjam se fért be)
A kipufogó hasában maradtak darabok,amiket az istenért sem tudok kirázni!
Nos,az lenne a kérdésem, hogy ezek a darabok felkerülhetnek a hengerbe?
üdv.
gondoltam mások okulására leírom,hogy mégsem olyan egyszerű a villaátrakás....
a két villanyak hossza és a vastagsága sem egyezik.....
új villanyakat kell esztergáltatni és a felső villahidba uj,nagyobb méretü lyukat kell maratni...
még nincs kész a rettenet,de majd jelentkezem néhány képpel ha igen.
további szép napot mindnyájatoknak.
kérdésem lenne:
derby alkatrész üzletet tud-e valaki nekem javasolni pesten...?
gyári alkatrész léne...pl gyujtáskapcsoló...ilyesmi...
A 14/53-at cseréld, mert az sok neki valószínű. 13-asra az elsőt. Utána talán jo(bb) lesz.
A facebookon már kérdeztem, de hátha itt is van valakinek jó ötlete, tapasztalata:
2003-as Senda supermotom van. Elvileg gyári állapotban, 14-es karbi, gyári dob folytás nélkül. Most, hogy az előző tulaj(ok) által belerakott fúvókát 80-asra cseréltem, 6-ban 70-nel, 5-ben 73-mal tud menni. A tű új és középen van. Kisebb fúvókával a gyertya fehér, most őzbarna.
A fúvóka csere után 6000 közelében kicsit erősebb lett. De nagy gáznál és nagy fordulaton, amikor a tű már teljesen ki van emelve akkor kéne hogy hatása legyen a fúvókának. Kisebb gáznál meg amikor a tű még benne van a fúvókában akkor kéne a tű szintjének hatással lenni nem? Az áttétel 14/53. Ez volt rajta ezért erre cseréltem.
Az biztosan beteg, hogy 5-ben gyorsabb mint 6-ban. Mit változtatnátok a beállításon? 84-es fúvóka? Attól talán még nem feketedne a gyertya... Vagy ez ilyen és kész?
Köszi!
Csaba
Egy olyan kérdésem lenne, hogy az itt belinkelt henger az jó lesz-e a motoromhoz, ami egy Derbi Senda rabasa 50 2001-es?
http://www.bacsmotorshop.hu/he...
Cserélt le valaki mostanában sendáján gyári kipufogót? Valakinek tapasztalat mi vált be, vagy mi volt épp szar..... Gyári közeli 50 es blokkom van.
Vagy karbi beállításra szorul vagy főtengely szimering cserés.
( Rieju RR 50-es Enduro motor )
Az lenne a kérdésem, hogy mitől van az, hogy nagy sebességnél a motor nem adja le azt a teljesítményt mert hiába húzom neki a gázt nem megy gyorsabban hanem lefolyt.
Cseréltem már rajta Szívócsonkot is zsír új, légszűrő doboza is kilett cserélve és így már nem szív levegőt, sokkal jobban is megy most a motor, de nagyobb sebességnél mintha mégis levegőt szívna vagy elfogyna az üzemanyag neki, nemtudom melyik a hibás. Válaszotokat előre is Köszönöm!
az apróhirdetésekhez feltettem pár alkatrészt....
a képeken nem látszik de van még 3 db robbantott am6-os blokkom is.
akit esetleg valami érdekel az keressen bátran. az árak megbeszélés tárgyát képezik,de nem vagyok vérszomjas tipus.
további szép estét....
Tegnap kiégettem a kipufogót(a végdob csövébe, már a kisújjam se fért be)
A kipufogó hasában maradtak darabok,amiket az istenért sem tudok kirázni!
Nos,az lenne a kérdésem, hogy ezek a darabok felkerülhetnek a hengerbe?
gondoltam mások okulására leírom,hogy mégsem olyan egyszerű a villaátrakás....
a két villanyak hossza és a vastagsága sem egyezik.....
új villanyakat kell esztergáltatni és a felső villahidba uj,nagyobb méretü lyukat kell maratni...
még nincs kész a rettenet,de majd jelentkezem néhány képpel ha igen.
további szép napot mindnyájatoknak.