Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem egy a te dobod meg az enyém,mert nekem off road van,de azért legyen elképzelésem hogy milyet kellene alkotnom
a végén az a kúpforma?
Már az is sérült, me elkerekeztem eccer vagy 80nal a betonyon
Maj lesz neked is, hidd el.
Cserébe nekem 20éves szar kocsim van, melós cuccba járkálok
tudnál nekem képet készíteni a szűkítőről vagy szikrafogó,vagy minek nevezik azon a részen?!
tejjes rencer, de a karbon bilincs már eltört és örökáron lenne egy új
Istenem de szeretnék egy ilyen szépséges brutális supermotot.
neked a husabergen akra dob van?
szép! a kipuffnak van karbon felfogatása,de sajnos törött :S
megyek a héten debbe,megpróbálok valamelyik méhbe szerezni vasat,kifaragom és ráhúzom a fóliát
Ja, mer most nagyobb kedvem vót a gányba veretni a múlt évbe, de lehet, h idén ehhez lesz kedvem
vagyis ez
mégse használtad már vagy 1 éve add nekem
pont ezt akartam mondani, h van egy karbon motorom is
Nekem meg a törött lábszárcsontom karbonra lesz kicserélve.
Nekem még a motor is karbon.
Ki tud nagyobbat mondani? Nekem meg karbonbú van az egísz sisak
láttam a galériád a sisakosat, nekem meg igazi carbonból van a sild
like
mi lehet szép egy fasztrában? csak egy ótó.
vegyél 2 eltérő színű karbon fóliát (fekete és fehér,vagy fekete és szüke) ,húzd át vele,messziről úgy fog kinézni mint egy festés,raksz majd rá matricát,azt is csak mértékkel
aki közelebb megy,csak az fogja látni hogy nem is festés,hanem karbon
biztos jól mutatna
Na bazski má' nem tudom... fosok, hogy full karbonba szarul nézne ki, viszont a fejidomot meg a kézvédőt le kéne..csak lehet gy is szar lenne...
a képen, egy debreceni F astra ( szerintem a legszebb az országban ) belső tere láthatóó
én azt élem, ha csak néhány, kiegészítő, vagy alkatrész van bevonva, mintha abból lenne. De ha már sokminden , akkor elvész az illúzió hogy ez valódi..

2008ban került hozzánk ( rá 1 évre hozzám ) a CBR- és van rajta egy pár ilyen kiegészítő karbonozás ( persze csak karbon hatású ) fékkarok, sarokvédők, villahíd, meg nemtudom még mik.. nekem így nincs vele bajom.. úgy veszem észre divat lett mint a monszter.. ha lesz autóm, VTN-t előszeretettel fogom alkalmazni a belső térben, valahogy így :
megmondom én neked haversrácfatherángyómesterfőnök
"#4 kortisz
az egész bukót már biztos művészet megcsinálni,ezt is csak maszekba oldottam meg!
nagyon karcos volt,és gondoltam elfedem"
csinálok majd egy dobot is,azt is be fogom húzni,mivel nincs polír korongom,se pasztám,meg ha lenne is se tudnám kipolírozni faszán,na meg nincs itt zseton saválló lemezből csinálni,így hát befogná a rozsda,és muszáj valamivel behúzni!
csütörtökön megyek be,és ha minden frankón megy, pénteken gyújtom a felni kazánt a műhelybe,és rakom is össze fele,már alig várom
a többiek meg azért karbonoznak meeert na mert miért? hát nemtudom
voltam havernál (amelyiknél te is voltál a motort mgnézni) hogy felrakjuk a dobot,mert vett egy drz-t,de olyan jó volt ránézni a kis gépre,majdnem elsírtam magam :D
Mi jó van ebben a sok karbon marhaságban? Szerintem olyan undorítóan egyhangúvá teszi a dolgokat. Mostanában töltöget fel képeket egy pali egy fullig karbonozott 954RR-ről valami baromi csesznye szegény motor.