a tűt hiába baszogatod...attól nem elsz jobb...az azt szabályozza, hogy akkor mennyit kap mikor a gázt húzod..( részterhelési keverék) alapjárati keverékkel lesz bajod akkor...csavaron állíts...mégpedig kifele kell tekerned ha minden okos
csak aza alapjáratit cseréltem nagyobbra, mert melegen nem idnult, meg ezt irták netes leirások h. 45ös alapjárati és 160as főfúvókak ell + tű 3. ricnibe, de akkor a 440es henger többet igényel...
bocsánat... el voltma tévedve..késő van...azt hittem alapjáratiból is kisebbet tettél bele.. deee alapjáratiból minek raktál nagyobbat? a 42-essel nem volt jó?
mii? panaszkodtál, hogy sokat eszik emrt nagy a fuvid...erre nagyobbra cseréled? amúgy meg tuti kevés neki az anyga..mivel a szivató megnyit egy plusz járatot így több naftát kap...ha így jó..egyértelmű, hoyg kevés az anyag...marad a fuvi,/járat takarítás vagy a csavar tekergetés (az utóbbi gyanúsabb)
nézd meg, hogy nem-e dugult el a fúvóka...kevés neki az anyag...viszont az alapjáratit nem tudod a tűvel állítani...valszeg kicsi a fúvóka..próbáld meg tekerni az alapjárati keverék csavart, de jegyezd meg, hogy most hol volt...ha úgy javul akkor talán jó a fuvi..de szerintem kicsi neki
7 fokozatban állitható a tűvel, a régi tű 6. ricnibe volt rakva, a netes leirás szerint 3.ba kell, tehát ez kevés neki, első körben megpróbálom ezt változtatni.
pontosabban...a gyári karbi beállítási módja is tökéletes lehet, ha ugyna azon az elven működik a karburátor...ha nem..akkor amilyen elven működik ahhoz keress egy általános leírást...nem nagy szám...csak vigyázni kell nehogy keveseljen
lusta vagyok gyalog leirás szerint állitottam be, csak az gyári 400asra volt... newkem sztem emelni kell az úszószinten vagy a levegő benzin csavart tekergetni
ÓÓ JEEEEEEEE CBR 600000000
szójá és arrébb állok!
Szedd má össze magad
meg megkapta az új tűt aminek másabb a kialakitása