Akkor most nem is tudod átiratni? Mert állitólag műszaki nélkül nem írják át. ha meg nem iratod át 15 nap mulva, akkor büntetést számolnak fel(igaz nem sok), persze nem tudom mi van ha ki van vonva a forgalombol?
Azt mondta az előző tulaj, hogy bevoltak ragadva a szelepek, meg a régi benzintől kikellett pucolni kicsit. Még jó lenne menni vele h bejárassam, meg a gyújtáson kell aszem állítani mert pufog és kicsit rángat (hol húz hol nem).
A szervízben azt mondták egyben van a gép és jó a motorja, a tankon lehet látni hogy javítgatták, lehet volt vele valami bukás. Jah és ideiglenesen kivan vonva a forgalomból 6 éve annyira nem használták, de minden tuti rajta, lekell vizsgáztatni.
Megvettem az 1. motorom, kiváló gép. Lesz még mit rákölteni, elég csupasz szegény, de tavaszig van idő. Most majd lefagytam róla Tavasztól viszont várom a túrákat, remélem innen is megismerek mindenkit
Lapar! Rájöttem egy egyszerübb dologra ezzel a "váltó kattanás télen" témában! Ugy kell,hogy 1-esbe rakod a gépet és 1-esben indítod el! Utána 0,utána megint 1-es és az már nem fog akkorát kattanni! Próbáld meg!
Igen, eltaláltad, legközelebb csak méteres hó idején szerelem szét!!
A boszússágomat az azért csökkenti, hogy a jó idő miatt a munka is annyi, h. alig lenne időm motorozni.
Az a hathengeres különben nekem sem az álmaim netovábbja, azért egy- két körrre nem utasítanám vissza
Nálunk Nyíregyházán olyan szuper módon szarják el a város közlekedését, hogy egyre nagyobb élvezetet jelent a motorozás. (elterelések, és lámpák tömege)
Kár ,hogy tél jön.
Ugye kicsi10 most megfogadtad, hogy motort csak a hóesés után szerelünk szét, és pakolunk el. (jan-febr), Én is csak akkor akarom krómoztatni a bukócsövemet (bár anélkül megy a motor)
Ma gyönyörű motorozós idő volt.
Már egész elszoktam az integetéstől, de ma újra mozgatni kellett a kezemet.
Az asszonnyal voltunk a piacon is, megint rájöttem hogy kellene egy hátsó csomagtartó, mert nem férek az oldaltáskákban. Várom a képpel illusztrált ötleteket (háttámla nélkül, és nem 30 rugóért) A kicsiét már láttam, jól néz ki.
Itt van pár kép.Elnézést,ha egy kicsit hevenyészettre sikeredett.
Igérem csinálok szebbeket is,de azt hiszem ahogy az időjárást hallgatom lasssan lehet szétszedni.
köszönön a tanácsokat, lesz mit kérdeznem a tulajtol legközelebb
egyébként abszolút nem zárkózott el a szervíz elöl, és néztem a gumikat majdnem hogy még szőrösek (tehát az sem az eredeti már rajta ami persze nem zavar) és még a féknél, váltónál se volt lekopva a gumi.
Most a tulaj megcsináltatja a gépet, majd elviszem valahova állapotfelméretni és meglátjuk.
Warovex!
a jelenség bizonyos fokig természetes, mert a hideg olaj jobban forgatja a kuplungon keresztül (olajfürdős!) fogaskerekeket, és kapcsoláskor ezt megállítod, ettől a csúnya hang.
Nekem is van, de nem vészes mértékű. Amivel segíthecc: kuplungot feszesebbre állítod a karnál, így jobban kiemel, vagy kisebb hidegoldali viszkozitású olajat töltesz bele. (10 W-vel kezdődő, esetleg 5W, de az már szintetikus, és feleslegesen drága a motorba). Esetleg tovább melegíted a gépet indulás előtt.
Én ma is mentem egy kört a jó időben, és újra tapasztaltam, hogy hidegben könnyebb üresbe tenni a meleg motort is. Ezért akarnék majd nyáron 20W-50-es olajat tenni bele. Bár a Te tapasztalatod ellene szól.
A szervízben azt mondták egyben van a gép és jó a motorja, a tankon lehet látni hogy javítgatták, lehet volt vele valami bukás. Jah és ideiglenesen kivan vonva a forgalomból 6 éve annyira nem használták, de minden tuti rajta, lekell vizsgáztatni.
Megvettem az 1. motorom, kiváló gép. Lesz még mit rákölteni, elég csupasz szegény, de tavaszig van idő. Most majd lefagytam róla Tavasztól viszont várom a túrákat, remélem innen is megismerek mindenkit
Kellemes téli álmot...
www.met.hu/omsz.php?almenu_id=...
totalbike.hu/motordoki/doki061...
Te Nyegyházi vagy? Onnan való a mocim
A boszússágomat az azért csökkenti, hogy a jó idő miatt a munka is annyi, h. alig lenne időm motorozni.
Az a hathengeres különben nekem sem az álmaim netovábbja, azért egy- két körrre nem utasítanám vissza
Kár ,hogy tél jön.
Ugye kicsi10 most megfogadtad, hogy motort csak a hóesés után szerelünk szét, és pakolunk el. (jan-febr), Én is csak akkor akarom krómoztatni a bukócsövemet (bár anélkül megy a motor)
Már egész elszoktam az integetéstől, de ma újra mozgatni kellett a kezemet.
Az asszonnyal voltunk a piacon is, megint rájöttem hogy kellene egy hátsó csomagtartó, mert nem férek az oldaltáskákban. Várom a képpel illusztrált ötleteket (háttámla nélkül, és nem 30 rugóért) A kicsiét már láttam, jól néz ki.
Igérem csinálok szebbeket is,de azt hiszem ahogy az időjárást hallgatom lasssan lehet szétszedni.
egyébként abszolút nem zárkózott el a szervíz elöl, és néztem a gumikat majdnem hogy még szőrösek (tehát az sem az eredeti már rajta ami persze nem zavar) és még a féknél, váltónál se volt lekopva a gumi.
Most a tulaj megcsináltatja a gépet, majd elviszem valahova állapotfelméretni és meglátjuk.
a jelenség bizonyos fokig természetes, mert a hideg olaj jobban forgatja a kuplungon keresztül (olajfürdős!) fogaskerekeket, és kapcsoláskor ezt megállítod, ettől a csúnya hang.
Nekem is van, de nem vészes mértékű. Amivel segíthecc: kuplungot feszesebbre állítod a karnál, így jobban kiemel, vagy kisebb hidegoldali viszkozitású olajat töltesz bele. (10 W-vel kezdődő, esetleg 5W, de az már szintetikus, és feleslegesen drága a motorba). Esetleg tovább melegíted a gépet indulás előtt.
Én ma is mentem egy kört a jó időben, és újra tapasztaltam, hogy hidegben könnyebb üresbe tenni a meleg motort is. Ezért akarnék majd nyáron 20W-50-es olajat tenni bele. Bár a Te tapasztalatod ellene szól.