Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lapar!
Szerintem gyárit vegyél.

Trexgumi!
Van már egy ilyesmi oldal.
Szerintem ez a fórum most a jó idő miatt haldoklik.
Mindenki motorozik, szegény Tengelic kivételével.
Majd ha leesik a hőmérséklet 10 fok alá, beindul az élet.
Én mostanság ezen az oldalon böngészem a számomra megfelelő
túrákat.

VT750C4!
Mikor lesznek képek a Faker See-i találkozóról?
Támogatnám az ötletet,de ,nem hiszem ,hogy hosszú életű lenne.
Mikor én ide találtam,kb. három,négy hónapja,végig olvastam az egészet(mit nekem 61 oldal)és annyira udvarias,baráti,már már családias volt a társalgási szint,hogy egyszerüen megcsapott a " végre tartozhatom valahova,akikkel bizonyos dolgokban egyformán gondolkodunk"érzés.
De valahogy nem az lett amit vártam./Lehet ott rontottam el ,hogy nem mutatkoztam be az elején részletesen ahogy banany tette-remélem jól emlékszem és nem más volt az-/csak úgy irogattam és hol jött reagálás,hol nem.Meg persze nekem még nincs motorom,és ez az esetleges személyes találkozásokat is lehetetlenné tette.Meg úgy látom mostanában az itt lévők is inkább más oldalakra irogatnak,nyilván azok nagyobb közönséggel birnak. Persze nyár volt mindeki gurult ugye,meg a rengeteg munka..de én akkor is úgy gondolom,ha már van az a k.va internet nem lehet probléma naponta-kétnaponta jelzést adni magunkról,hogy megvagyunk,élünk.
Ha csinálsz ilyen oldalt amit én nem tudnék az erősen korlátozott számitástechnikai tudásom miatt,a fent leirtaktól függetlenül nagy örömömre szolgálna,és én biztos ott lennék az első regisztráltak között.
Sok sikert!!És Hajrá!!!
Hát igen .. nyilván nem mondanák ,hogy sz.r. Én kocsiban is használok utángyártottat,de abból is a drágább fajtákat,ott ugye a gyári könnyen lehet több 10 ezer is.újra ragasztott betétet,csak nagyon ritkán,a korábban emlitett dolgok miatt.Viszont,ha "csak"6ezer akkor ne gondolkozz,mert a tárcsa biztos 15-20 környéke.Persze majd azt is kell cserélni,de normál körü¼lmények között az autónál két-három betétet is ki tud szolgálni eggy tárcsa.és ,hát nem ugyan az a tömeg /kerék arány sem.
A hátsó fék valszeg akkor szokott nyüsziteni , ha már felkeményedett a ferodol,un.üvegesre ,és ekkor nem is olyan hatékony,hiába csiszolgatod,az csak ideig-óráig használ.Leginkább az elsőkerekes automata kocsiknál lehet ezt megfigyelni,ahol nincs akkora motorfék,és emiatt jobban igénybe van véve
Persze ezek az autós tapasztalataimból vannak,mivel motorom,sajna még nincs,marad a vágyakozás..
Na hali! Lenne egy ötletem! Mi lenne,ha csinálnék egy chopperes oldalt,ahová csak chopperesek járnának fel és megbeszélnék a túrákat,találkozókat,szervízes dolgokat,stb-ket???? Ui.: Főleg Titeket várnálak elsőnek,de ugy gondolom,hogy minnél többen lennénk......
"Hiába olcsó,ha megeszi a tárcsát,mert annyira kemény"

Na ezzel meg tudtál ingatni, erre én is gondoltam. Meg akartam kérdezni őket, de nem láttam értelmét, úgysem mondja azt senki, hogy amit mi csinálunk az nem jó.
A biztonságától nem félek, de a csikorgás is bosszantó tud lenni.
Persze hátul a gyári betétem van (dob) mégis csikorog (inkább "nyüszít).
Már próbáltam megtisztítani, smirgli, den. szesz, féktisztító spray, drótkefe. Az egész tart 2 napig, aztán újra kezdi. Van valakinek ötlete erre?
Igazából nem balesetveszély az elsődleges probléma.Aki fékbetétet felújit ,az csak úgy kap rá engedélyt,ha bevizsgáltatja,a technológiát,és a végterméket-persze nem minden egyes darabot.
Inkább az az elgondolkodtató az utángyártott betétekkel,hogy nem mindeggy milyen kemény.Hiába olcsó,ha megeszi a tárcsát,mert annyira kemény.Ha esetleg meg puha az némileg jobb,hiszen hiába kopik hamarabb,csak 600 pénzbe került. És ha jobban kopik nagyobb a por is állandóan fekete lessz a kereked.és pucolhatod,bár ez lehet nem igaz annyira a motorokra ,mint az autókra,hiszen itt nincs annyira közel a felni a fékhez.A másik kérdés ,hogy mi van benne,ha esetleg sok fémpor,akkor csikorog mint állat.ÉN nemrég raktam eggy Voyagerbe ilyen féle betétet és nyúlósabb lett azóta a fék,ráadásul ha bemelegszik csikorog is.Monjuk itt nem volt alternativa,mert közel 30 lett volna a gyári,a gazda meg amúgy is árulja a kocsit.
Én nem tom nem halottam még ilyneről de sztem azért a bolti biztonságosabb de persze drágább mostmeg veszed az olcsót és llehet hogy balesett lesz belőle(reméljük nem)De azért én inkább megvenném a gyárit mert inkább ne legyen semmi nem ér annyit az életed,mert azzal játszasz!!
Aktuális nekem egy első fékbetét csere. Namost a "bóti" Yamaha 6300 Ft/pár, viszont van itt egy cég aki megcsinálja (nem ragasztja, rásüti a betétet) 600 Ft/ db, ami azért rendes különbség. És télen ráérek, úgyse motorozunk minden nap.
Ki mit hallott jót rosszat ezekről a felújított fékbetétekról?
Nem baj az lányok is motoroznak nem?
amúgy meg délben volt a forgalmi vizsgám,és örömmel tudatom veletek leesett az a bizonyos kő!
hihetetlen huszonhat év után...Nem is értem magam miért nem csináltam meg korábban
Köszi a gratulációkat, az unoka kislány ugyan, de attól még megtaníthatom motorozni is.
Gartula lapar nagypapa!
ma is mentem szerencsére jó még az idő,tök jó vót
Gartula lapar!!
Eddig úgy néz ki, hogy nem tudok menni.
Keresztelőre vagyok hivatalos.
Gratulálok
gratulálok az unokához!
Hát persze, Motorozásról van szó
Hétvégén Pestre kell mennem, unokám született!
Kicsi!
Gondolom motozásról szó sincs, a motorozz.hu oldalra gondoltál.
Húúú gyerekek! Ma voltam először forgalomban/jogsi/ Hogy ez MENNYIRE JÓÓÓÓ!!
Még akkor is ,hogy az okitó folyton magyarázott,hogy zebra,meg gyalogos,meg ilyesmi.
Már épp ideje volt mert a rutinpályát kezdtem kicsit unni.
Azért mennyire más a sebesség igy mint kocsiban..Kár,hogy 50 körül már zúgott a szél rendesen a bukómban. Azt hiszem tavasszal vennem kell eggy normálisabbat.
Banany, Lapar, és minden topiklakó!
A motozz.hu oldalon szerveződik egy kisebb túra ajánlom figyelmetekbe.
A túra neve: lasszótúra
Lapar nagyon közel lesz a Te székhelyedhez, meg (banany tanusíthatja) kis géppel is tudod tartani a kemény(70km/ó) tempót! Jönnek nyíregyről is egy 250-essel , de lesznek 125-össel is.
A választás helyett/mellett ez iagzán jó programnak tűnik( ha jó lesz az idő)
Ja, esőben nem ér! Úgy könnyű elnyalni.
És nehéz lábtartót karcolni.
Ez nem volt egy tiszta "na milyen mélyen tudom bedönteni" eset. Hanem esőben későn vettem észre lehajtót, és egyszerre fékeztem illetve próbáltam kanyarodni. Korábban egyszer elindult a hátulja egy kanyarban gyorsítás közben. Itt szerencsére a gázelvétel segített.
Jajj!
Majdnem elfelejtettem!
Múlt csütörtökön kicserélték a fényszórómat garanciában a miskolci hondában.
Ugyanis be volt kissé mattulva, mintha vizet kapott volna valahol.
Egyébként roppant kedvesek voltak, maximálisan meg voltam elégedve.

Mondjuk ez így már kicsit soknak tűnik számomra, mármint a hibák száma.
Ugye alighogy megvettem, visszahívtak lámpakapcsoló cserére, most meg ez, és még nincs 1 éves a gép.
Hogyan történt ez konkrétan?
Kicsúszott eleje, vagy hátulja? Esetleg más?
Természetesen nem káröröm miatt érdekelne, hanem okulásilag.
Várjuk a részleteket!
Remélem semmi komoly"
Nekem még nem sikerült. Előbb eltaknyoltam.