Az is lehet,hogy rég volt beinditva,és a karbiból elpárolgott a benya,az adalékok ottmaradtak elömitették a fúvókákat,stb.Le van tapadva az AC membrán,és nem tud anygot adni a karbinak.
Persze ez csak akkor áll,ha a gyertyák szárazak.
A másik : Szerintem,ha nem volt sérült,akkor ölég mostohán bánhattak szegénnyel,hogy fösteni köllött.
Szerintem egy motornál nem jellemző,hogy a szabad ég alatt tárolják télen-nyáron.
A kipuf,inkább arról tanúskodik szerintem,hogy szerették a gépet,ezért csináltak rá szép csövet,viszont akkor valószinű,hogy járkáltak is vele,ami nem baj-nem csak nálunk divat csavargatni az órát.Néd meg a gumikat,bár ennyi év után állásában is tönkre megy a gumi.
Persze lehet,hogy fölöslegesen irom a rosszabbik oldalát a dolognak,mindenesetre nézd át tüzetesen.
Az még jobb,ha elviszitek szervizbe .Ha nem ellenkezik a tulaj az már jó jel.
A gépet az idén sikerült megvásárolni hosszas keresgélés után remélem, hogy be fog válni, amúgy eladó, 11e km van benne. Nekem kell egy M1800-as power cruiser. Mióta megláttam, nincs nyugvásom.
Sziasztok gyerekek! Segítségeteket kérném egy dologban! Mióta lejött ez a nagy hideg,amikor hídegen indítom a gépem és 1-esbe rakom,akkorát kattan,hogy azt hiszem néha,hogy szétrepűlt a váltó!!! Ez mitől lehet? Kinek,milyen tapasztalata van ezzel kapcsolatban? Egyébként én is üdvözöllek a fórumon gázostibi!
A festés szinte biztos, h. nem gyári, ezt arra alapozom, hogy van egy szerviz manuálom, ahol mindenhol az én általam eddig ismert festés tipus szerepel a képeken.
Ha törött volt, akkor én először az egyenesfutását ellenőrizném(ahogy lapar kollega is említette) és valamit talán jelent, ha próbálod megnézni, hogy egy nyomon fut-e a két kerék, bár az az igazság, hogy elég durva az a hiba, amit így észre tudsz venni.
Elképzelhető, de az önmagában még nem baj, ha jól építették össze. Főképp a váz legyen sértetlen.
Meg kéne próbálni elengedett kormánnyal, mit csinál? Bár ismeretlen motorral az elég ciki.
"92-es évjárat 535ccm és 8800km. állítólag 8 éve van ennél a tulajnál és nyaranta kb egy kört ment vele mindíg. na de akkor minek újrafesteni és a kipufogót buherálni, jah és az első lámpánál is volt érdekesség, mintha el lett volna repedve... lehet hogy összetörték és újraépítették
Na én is beledumálok.
Az állás miatt nem lehet gyújtáshibája, (ha csak szét nem ázott)
Hosszú állás miatt csak üa.ellátási (porlasztó) hba lehet szerintem, de az sem vészes.
A festés tényleg érdekes, ill. nem gyári, az valószínű. A kipufogóból kiálló csövek sem gyáriak, bár nekem nem 535-ösöm van.
Mikori ez a vas? a kora indokolhatja az újra festést, vagy más oka lehet neki?
kicsi10: ha értenék hozzá biztos én is így csiálnám, köszi a tanácsot, de ezt a jelenlegi tulaja megcsináltatja.
Én arra lennék kíváncsi, hogy lehet-e ilyesmi hibája, ha rég indították be?
OldPiet: na látod ez jó kérdés, mivel 1. motorom lesz erre nem is figyeltem. majd megkérdem tőle.. köszi
(a másik oldaláról is kép, hátha találtok még rajta valami érdekeset )
Én azt az elvet szoktam követni bármi baj esetén, hogy az egyszerű hibalehetőségeket zárom ki először, csak utána esek neki szétkapni a szerkezetet. Ha nincs gyújtás elsőnek az akksit a gyertyát esetleg a kábelt kell ellenőrizni, ha ez megvan és megfelelően működnek, akkor jön a dolog nehezebb része.
sziasztok!
Az lehetséges hogy egy nyár óta nem beindított motor nem indul, mint utólag kiderülni látszik, hogy nincs gyújtása.? Mi lehet a baja attól ha sokáig áll?
Megnéztem magamnak a mocit külsőre gyönyörű, de ez a hiba
Ú, de lemaradtam!
Na jó, egyetértek 535-ösön nem kell a láncot vizsgálni.
(Elfelejtettem, mert "igazi" motor, az láncos) Savanyú a szőlő.
trexgumi!
Akkor is hosszába V2! Az enyém keresztbe V2.! A főtengely számít!
monnyuk egy V8-as Fordra nem mongya senki, hogy keresztbeV, pedig abban is úgy áll a motor, mint a tiédben.
Jaja szegecses. Eztakkor majd megnézem,hogy mozognak-e.Ez nem az én gépem ez egy CX500C,
és az enyém sjnos nem ilyen szép állapotú,de majd igyekszem.CSak a motorja miatt vágtam be .
Laci!
Az is lehet,hogy rég volt beinditva,és a karbiból elpárolgott a benya,az adalékok ottmaradtak elömitették a fúvókákat,stb.Le van tapadva az AC membrán,és nem tud anygot adni a karbinak.
Persze ez csak akkor áll,ha a gyertyák szárazak.
A másik : Szerintem,ha nem volt sérült,akkor ölég mostohán bánhattak szegénnyel,hogy fösteni köllött.
Szerintem egy motornál nem jellemző,hogy a szabad ég alatt tárolják télen-nyáron.
A kipuf,inkább arról tanúskodik szerintem,hogy szerették a gépet,ezért csináltak rá szép csövet,viszont akkor valószinű,hogy járkáltak is vele,ami nem baj-nem csak nálunk divat csavargatni az órát.Néd meg a gumikat,bár ennyi év után állásában is tönkre megy a gumi.
Persze lehet,hogy fölöslegesen irom a rosszabbik oldalát a dolognak,mindenesetre nézd át tüzetesen.
Az még jobb,ha elviszitek szervizbe .Ha nem ellenkezik a tulaj az már jó jel.