Sziasztok,
Sajnos nehéz döntésen vagyok túl és sürgősen el kell adnoma motoromat. Ha valakit érdekelne akkor annak hagy ajánljam figyelmébe egy Yamaha Virago XV 400ast. 27000 km, gyari kipufogó, léghűtéses, kardán hajtással, tankfestés, nyeregtáska. Ára: 650e Ft. Érdeklődni: 06 20 254 0051 vagy gabor.balla@gmail.com
Üdv, Gábor
Szia!
Valóban szép. három dolog jutott eszembe erről.
Ez is belpiaci gép.vajon milyenek az ellátási lehetőségei(alk.)ill.árai?
A másik a tipikus kereskedő,aki kérdi a vevőtől:mennyi pénze van a bácsinak?-ennyi-mert most csak picivel többért tudok egy sokkal jobb vételt stb. Kérlek ne értsd félre ez csak vicc volt!!! Tudom ,hogy ezek a motorok 700 alatt szinte nincsenek,de inkább többet kérnek értük.
A harmadik,meg ,hogy 250 -est gondoltam kezdésnek,mondjuk egy szezon erejéig,ettől függetlenül nem nagy rögtön egy kétmázsás gép?
Mégegyszer : Őszintén köszönöm a segitőkészségedet,és nem bántásnak irtam a fentieket.
Továbbra is maradok őszinte hive,és várom megtisztelő válaszát.
Üdvözlettel: V. Tib.
Szia!
Egy ismerősömnek most lett eladó a Viragója, ha gondolod nézz utána. Én már láttam nagyon szép, egyedi tankfestés, meg minden A Motorozz. hu-n megtalálod az eladó motorok cím alatt.
Nem valmi nagy mi? Én amikor nézegettem a 250-eseket eléggé meglepődtem ,mennyire alacsonyak.
Valahogy képen nagyobbnak látszanak.-De annyira szépek....
Az enyém 94-es, mióta nálam van (kb. 2hónap),komolyabb problémája még nem volt,viszont hallok a motorból fura zajokat,különös ciripelést és nem tudom mi okozza.Kanyarokban kicsit inog a motor,ami zavaró,de még ennek a forrását sem azonosítottam be.Csak remélni tudom,hogy nem egy korábbi bukás nyoma,különösebben nem utal rá semmi.Elég szerelhetetlen motor.Le akartam venni a láncot pucolni és lefújni,de ehhez (és hogy vissza is tudjam tenni) le kell szednem a kipufogót,ahhoz nem férek hozzá a hűtőtől... Valószínű,hogy helyben fogom megoldani.
Mesélhetnétek ezekről a "legendás" V2-esekről!
Az EL250 formájával nincs bajom,inkább cruiser-es,mint chopper-es.A sor 2henger sem zavar,a vízhűtés anná inkább.Nem az optikai hatás miatt,egyszerűen csak nem szeretem,ha valami "túl" van bonyolítva,bővül a meghibásodási lehetőség.Lehet, hogy félelmeim alaptalanok.?
Trexgumi!
Ha érdekel egy kisebb teszt: EL250
Különben meg , ne akard előre eldönteni a képek alapján!
Nézd (halgasd) meg, próbáld ki mindkettőt (ezért rosszabb a tél, most még lehet), és amelyikbe beleszeretsz, arról már úgysem fognak tudni észérvekkel lebeszélni.
szerintem innen (okt) már nem fog esni az ár.
250-es virago-t én sem találtam anno, pedig tudtam, hogy az jobb lenne.
Ilyenek voltak pl: "92-es garantált 13 k km ??? (németből) új lánc, új gumi (minek 13 e-nél???)
Mindez 500-ért.
A formája nem furi az EL-nek (csopper) de a motor...
Ezek elvi dolgok. A 125-ös V2-nek semmi értelme (na jó, nyomatékosabb, mint egy rövidlöketű egyhengeres), de ez olyan mint egy picike gőzgép modell, ami működik!!! és szép. és szép a hangja. Aki a gépet szereti, annak ez mind érték. aki csak motorozni akar, annak szinte mindegy mi berreg (dohog) a tank alatt.
A folyadékhűtés valóban technikailag fejlettebb, de van olyan fontos vizuális elem a chopper-cruiser kategóriában a léghűtés, hogy a vizesekre is ál-hűtőbordákat csinálnak, és amennyire lehet, elrejtik a hűtőt a bölcsőváz közé.
Szia lapar!Szia mindenki aki épp itt van!
Mindenhol érdeklődöm ahonnan segitséget kaphatok.
Az ,hogy vizes szerintem nem probléma,bár igazad van,ha csinálni kell vizkő,vizpumpa akár költséges is lehet.Az is igaz,hogy csopperhez képest furi formája van ,meg hát valóban soros.Csakhát a mostani lehetőségeimhez képest xv-t ami szép is nagyon nehezen találni nem adják el őket.Lehet annyira jók?
-:)) Viszont most már nagyon kellene valami gépezet,mert kezdek megőrülni.-Mi lessz télen,ha már most igy érzek-ebbe mos nem fogok belegondolni azt hiszem.Vajon amikor komolyan hideg lessz mennyivel fog esni a motorok ára?Érdemes várni?Mert pl.30ezerért nem várnék.
Köszi,, de szerintem pont ez nem való nekem,
Voltam én már Trabival a Magas-Tátrában, nem volt olyan élvezet, mint jobb autóval. És a mocim csak feleannyi lóerős, mint a trabi.
Azért már 250-es MZ-vel élveztem.
trexgumi!
Látom a zindexen is érdeklődsz!
Én is szemeztem a típussal , lehet hogy már írtam valahol. 92-es évj. akartak adni 400 körül. Engem az zavart, hogy vízhűtéses (idősebb korban több probléma lehet), és sor 2-es.
Egy csopper nem lehet vízhűtéses, és sor 2-es.!!!
Persze kinek hogy.
A teljesítménye viszont meggyőző lehet a Virago-hoz képest.
Én most a 250-esekre gondoltam.
Annak idején én is pont ezzel a problémával álltam szemben. Én is néztem egy ilyen Kawát, tetszett is de, nem mertem megvenni.(mint ahogy a 400-as Viragot sem)A legjobban pedig egy Honda Steed tetszett volna(a shadow amerikai változata 600cm3 változatban), no azt sem mertem megvenni. Sokak szerint alaptalan volt a félelmem,végülis úgy döntöttem, ahogy
Amúgy még mindig(má megint)dilemma előtt állok.
Hallottatok valamit a Kawasaki Eleminátorokról? Má azok is tetszenek,nem csak a Viragok.
Ez kész őrület. És ha igen szerintetek melyik ?250,vagy 400?Nyilván a 400-as jobb mert nagyobb stb.De hallottam ,mintha azok is belpiacosak voltak és félek ,ha esetleg belenyúlok valami szép,de problémás darabba akkor költhetem rá még a gatyót is.
Szia banany!
Nem én akarok chopperes oldalt csinálni,viszont amit mutattál még nem ismertem köszi,most átnézem.
A másik oldalt ismerem,de mint emlitettem csak mostanában fogok mocit venni,ezért az ott olvasható túrák számomra mellékesek.A fórumjuk meg kicsit kuszának hat kicsik a bötük a szürke-kék -fekete összetétel is zavar ,de majd megszokom.
sziasztok.
Egyetértek Bananyval, nézzétek meg , most is inkább a tavaszi időben volt a legtöbb hozzászólás, amikor már mindenkinek motorozhatnékja volt, csak még az idő nem engedte.
Lapar! a fékbettétnél csak utólag fogod megtudni, h. jól döntöttél-e. Az utángyártottnak nagyon csábító az ára, legszerencsésebb lenne, he tudnál valakit keríteni, aki már használt ilyet.
A motorozz.hu-n most szerveztek egy túrát a Bükk és a Mátra érintésével, volt legalább húsz különféle mocc.
Sajnos nehéz döntésen vagyok túl és sürgősen el kell adnoma motoromat. Ha valakit érdekelne akkor annak hagy ajánljam figyelmébe egy Yamaha Virago XV 400ast. 27000 km, gyari kipufogó, léghűtéses, kardán hajtással, tankfestés, nyeregtáska. Ára: 650e Ft. Érdeklődni: 06 20 254 0051 vagy gabor.balla@gmail.com
Üdv, Gábor
A te géped ahogy látom 535-ös nem tudod véletlenül a teljes hosszát a mocinak? Tudod" lököstől lökösig."
Valóban szép. három dolog jutott eszembe erről.
Ez is belpiaci gép.vajon milyenek az ellátási lehetőségei(alk.)ill.árai?
A másik a tipikus kereskedő,aki kérdi a vevőtől:mennyi pénze van a bácsinak?-ennyi-mert most csak picivel többért tudok egy sokkal jobb vételt stb. Kérlek ne értsd félre ez csak vicc volt!!! Tudom ,hogy ezek a motorok 700 alatt szinte nincsenek,de inkább többet kérnek értük.
A harmadik,meg ,hogy 250 -est gondoltam kezdésnek,mondjuk egy szezon erejéig,ettől függetlenül nem nagy rögtön egy kétmázsás gép?
Mégegyszer : Őszintén köszönöm a segitőkészségedet,és nem bántásnak irtam a fentieket.
Továbbra is maradok őszinte hive,és várom megtisztelő válaszát.
Üdvözlettel: V. Tib.
Egy ismerősömnek most lett eladó a Viragója, ha gondolod nézz utána. Én már láttam nagyon szép, egyedi tankfestés, meg minden A Motorozz. hu-n megtalálod az eladó motorok cím alatt.
Valahogy képen nagyobbnak látszanak.-De annyira szépek....
Milyen árfekvésben gondolkozol a moci vásárlással kapcsolatban?
Mesélhetnétek ezekről a "legendás" V2-esekről!
Trexgumi!
Ha érdekel egy kisebb teszt: EL250
Nézd (halgasd) meg, próbáld ki mindkettőt (ezért rosszabb a tél, most még lehet), és amelyikbe beleszeretsz, arról már úgysem fognak tudni észérvekkel lebeszélni.
250-es virago-t én sem találtam anno, pedig tudtam, hogy az jobb lenne.
Ilyenek voltak pl: "92-es garantált 13 k km ??? (németből) új lánc, új gumi (minek 13 e-nél???)
Mindez 500-ért.
A formája nem furi az EL-nek (csopper) de a motor...
Ezek elvi dolgok. A 125-ös V2-nek semmi értelme (na jó, nyomatékosabb, mint egy rövidlöketű egyhengeres), de ez olyan mint egy picike gőzgép modell, ami működik!!! és szép. és szép a hangja. Aki a gépet szereti, annak ez mind érték. aki csak motorozni akar, annak szinte mindegy mi berreg (dohog) a tank alatt.
A folyadékhűtés valóban technikailag fejlettebb, de van olyan fontos vizuális elem a chopper-cruiser kategóriában a léghűtés, hogy a vizesekre is ál-hűtőbordákat csinálnak, és amennyire lehet, elrejtik a hűtőt a bölcsőváz közé.
Mindenhol érdeklődöm ahonnan segitséget kaphatok.
Az ,hogy vizes szerintem nem probléma,bár igazad van,ha csinálni kell vizkő,vizpumpa akár költséges is lehet.Az is igaz,hogy csopperhez képest furi formája van ,meg hát valóban soros.Csakhát a mostani lehetőségeimhez képest xv-t ami szép is nagyon nehezen találni nem adják el őket.Lehet annyira jók?
-:)) Viszont most már nagyon kellene valami gépezet,mert kezdek megőrülni.-Mi lessz télen,ha már most igy érzek-ebbe mos nem fogok belegondolni azt hiszem.Vajon amikor komolyan hideg lessz mennyivel fog esni a motorok ára?Érdemes várni?Mert pl.30ezerért nem várnék.
Voltam én már Trabival a Magas-Tátrában, nem volt olyan élvezet, mint jobb autóval. És a mocim csak feleannyi lóerős, mint a trabi.
Azért már 250-es MZ-vel élveztem.
Ha esetleg változtatsz a motorozási szokásodon, a figyelmedbe ajánlom ezt.
Látom a zindexen is érdeklődsz!
Én is szemeztem a típussal , lehet hogy már írtam valahol. 92-es évj. akartak adni 400 körül. Engem az zavart, hogy vízhűtéses (idősebb korban több probléma lehet), és sor 2-es.
Egy csopper nem lehet vízhűtéses, és sor 2-es.!!!
Persze kinek hogy.
A teljesítménye viszont meggyőző lehet a Virago-hoz képest.
Én most a 250-esekre gondoltam.
Hallottatok valamit a Kawasaki Eleminátorokról? Má azok is tetszenek,nem csak a Viragok.
Ez kész őrület. És ha igen szerintetek melyik ?250,vagy 400?Nyilván a 400-as jobb mert nagyobb stb.De hallottam ,mintha azok is belpiacosak voltak és félek ,ha esetleg belenyúlok valami szép,de problémás darabba akkor költhetem rá még a gatyót is.
Most már látom, Warowexé volt az ötlet.
Nem én akarok chopperes oldalt csinálni,viszont amit mutattál még nem ismertem köszi,most átnézem.
A másik oldalt ismerem,de mint emlitettem csak mostanában fogok mocit venni,ezért az ott olvasható túrák számomra mellékesek.A fórumjuk meg kicsit kuszának hat kicsik a bötük a szürke-kék -fekete összetétel is zavar ,de majd megszokom.
Egyetértek Bananyval, nézzétek meg , most is inkább a tavaszi időben volt a legtöbb hozzászólás, amikor már mindenkinek motorozhatnékja volt, csak még az idő nem engedte.
Lapar! a fékbettétnél csak utólag fogod megtudni, h. jól döntöttél-e. Az utángyártottnak nagyon csábító az ára, legszerencsésebb lenne, he tudnál valakit keríteni, aki már használt ilyet.
A motorozz.hu-n most szerveztek egy túrát a Bükk és a Mátra érintésével, volt legalább húsz különféle mocc.