Hyosungos kolegának üzenem hogy a wild novemberi számába van egy átalakított hyooo!Elégdurva de nekem a kipufogója tetzsik legjobban eredeti állapotába is szebb sztem!Nah viszlát
Na utána néztem a gépsárkánynak, hát ebből még turbóst is csinált a honda, de nagyon keveset.
Állítólag 82 lovat tud egy 500-as gép!
Félreérthettél gumi! Én egyszer öntöttem olajat a hengerbe, többet nem fogok, mert úgy füstöl első beindításkor, mint állat. (Első beindítás meg, mint tudjuk, többször is lehet)
Én is olvastam csurig töltött tankot,de mások meg azt irták,hogy megromlik a benya a sok adalék miatt
ennyi idő alatt.Azt is hallottam,hogy vd40-et kell az üres tankba önteni,és rázogatni körbe-körbe.
szerintem ha a hűtöd fagyállóval van feltötve akkor azt nem nagyon kell bántani,mert a fagyállóban rozsdásodás gátló is van.A láncot befújni cssak akkor kell most,ha csont száraz-ezt meg azért nem nagyon hiszem,de ártani nyilván nem árt.pláne nem kell rögtön ezzel sz.rakodnod,ha jön a jobb idő.
Lapar kolega olajat is szokott önteni a hengerekbe,de szerintem ennek is akkor van értelme,ha mindenhova el tud jutni az oil.Lehet ,hogy ha átforgatod gyújtás nélkül eljut minedenhova.Ha tudod ,bakold alá,ne az oldalszenderen áljon,mert féloldalra esik a terhelés nagy része hosszú időn át.
Az szerintem nem jó,ha dohos a garázs,penész és rozsda táptalaja lehet,jobb lenne száraz helyen tartani,még ha hideg is a helyiség.
Amúgy irhatnál arról milyek a kis Kawa,menetteljesitmény fogyi ,kényelem,háttul is esetleges hibák negativumok,stb. Én is szemeztem ilyen géppel,csak élőben annyira picinek találtam,hogy letettem róla.Bár ki tudja mit hoz a jövő.. vannak köztük nagyon szépek.
egyébként nem is lehet. Valahol kitárgyaltuk, hogy a különbség abban van, hogy a V-n azonos helyen van a fötengelyen csapágyazva a hajtórúd, a boxeren pedig szembe egymással. Tehát elvileg lehetne 180-as V, es 45 °-os boxer is, csak nincs értelme. Asszem a 180°-os V pl szétrázná a vázat.
Hello mammut!
szerintem, ha dohos , tehát párás a lakosztálya, az nagy hátrány, tehát fontos a védő spray (nem feltétlen olajos, sőt) A WD 40-et sokan dícsérik, és nagyrészt petróból áll. Az olaj árt a gumialkatrészeknek, és julva úgyis rákerül. Párás környezetben érdemes bedugni a kipufogót,( yoghurtospohár, vagy csak zacsko+befőttesgumi)
A tankra nekem azt írja a manual tegyek bele 1 dl olajat rázogassam össze, oszt öntsem ki.
Na ezt eccer megcsináltam, többet nem fogom. Ha menni akarok vele, akkor elég kiöblíteni, nem keverékkel megy a sárkány, meg nem ér annyit az egész, hogy leszereljem a tankot. Ez esetleg annak való, aki elteszi októberben, és májusban veszi csak elő. Ugyanez igaz a hengerbepárköbcentiolaj projektre is.
Tele tank a legeccerűbb!
Én november végefelé teszem el, és márc elején már megy, bár tavaly is berregett januárban is egy kicsit.
Az akksit visszatenni nem olyan macerás.
Ami viszont szerintem fontos: úszóházból leengedni a benzint.
Vannak olyan adalékok, amik kiválnak az állás alatt a benzinből, és pl. faszául be tud ragadni a tűszelep tőle.
Azokkal értek egyet akik szerint jó beindítani, 2 hetente havonta, viszont akkor be lkell, hogy melegedjen teljesen (kipufogó is), mert a kicsapódó kondenzvíz belülről rohasztja.
Nos Tengelic koma volt a legközelebb a megoldáshoz,igy ő nyerte a felhúzható mustárelcsöppenésgátlót. Ez egy Honda CX 500 . Gyönyörű gép,van belőle "csopperesitett " fazon is,sőt van belűle GL változat ,ami tulképp a Goldwing kistesója. Láttam csodálatosan szép Motoguzzit is,de félnék a túlontúl hirhedt olasz minőségtől.
180 fokos V motor Az már annyira V, hogy szinte egyenes ha meg nem úgy érted,akkor meg elég meleg a 180 Cfok
A boxermotort nem hallottam még V-nek mondani
Sziasztok!
Folyamatosan olvasom a fórumot és látom eltérő vélemények vannak ezzel a szomorú dologgal kapcsolatban: télen hanyagolnunk kell a motorozást!?
Lenne pár kérdésem a dologgal kapcsolatban:
Ha én úgy döntök, hogy a motor téli álmot alszik, mit érdemes (javasolt) tennem előtte?(azon kívül,hogy előtte megyek még vele egy búcsúkört)
Hallottam olyat, hogy érdemes lefújni valami olajos sprével, olvasom a teletankot, a csurig olajat...
Az ETZ-t nem hatotta meg túlzottan egy téli pihenő (látszólag), de a Kawa-t jobban féltem, drágább.
Másrészt a hűtő átmosását, a lánc ápolását érdemes még mielőtt elteszem, vagy mielőtt újra előveszem elvégezni? A garázs nem fűtött, igaz a mellette lévő derítő miatt nincs benne fagy, viszont dohos.
Ha valakinek van tanácsa, előre is kösz!
Csatlakozom banany álláspontjához. Ezeknél a motoroknál, ha jól fel vannak szerelve, az eléggé megdobja az árakat. Egyébként ennyiért gyanúsan olcsónak tűnik.
Egy ismereős a közeli hetekben vett egy Vl800-at 2000-es évjárat 1,7 milláért. igaz nagyon egyben van, meg full felszereltségű.
Guzzi!
Moto Guzzi!
Megértelek, szívdobogtató a dolog, de állítólag az olaszokkal több baj van, mint a japókkal.
Egyébként meg, ha úgy nézzük, mint az ótónál, akkor ez a motor van hosszában (főtengely!), és az összes többi keresztben. Csak ez V kettesnél nem annyira nyilvánvaló. (V8-nál inkább)
vt750 , Köszönöm a hozzászólásodat. Igazából én is igy látom a dragal kapcsolatban a dolgot, szép motor de nincs benne elég kraft. Most kaptam egy vételi lehetőséget:2004-es évjárat szuzuki vl800 , 1400000Ft-ért . Vajon tényleg alkalmi vétel??
c 800 a kérdésedre az a válasz hogy a yamaha a 650-es dragot nagyon gynegére csinálta 40 le és nincs sok nyomték ezért cserélgetik őket kinézetre szép de motoikusan lehetne nagyobb nyomaték meg le!!!!!!!
Hali Motorosok!Kösz a válaszokat!Hát én is igy gondoltam,nem hagyok mély téli álmot aludni Neki,arra született,hogy harsogva falja a kilómétereket,úgyhogy ha száraz akkor menni kell!Különben is újak vagyunk még egymásnak!06 09 08.Istenem de boldog nap volt,az órába 0000,sohasem felejtem el!!
De szép nem?
Állítólag 82 lovat tud egy 500-as gép!
Félreérthettél gumi! Én egyszer öntöttem olajat a hengerbe, többet nem fogok, mert úgy füstöl első beindításkor, mint állat. (Első beindítás meg, mint tudjuk, többször is lehet)
Én is olvastam csurig töltött tankot,de mások meg azt irták,hogy megromlik a benya a sok adalék miatt
ennyi idő alatt.Azt is hallottam,hogy vd40-et kell az üres tankba önteni,és rázogatni körbe-körbe.
szerintem ha a hűtöd fagyállóval van feltötve akkor azt nem nagyon kell bántani,mert a fagyállóban rozsdásodás gátló is van.A láncot befújni cssak akkor kell most,ha csont száraz-ezt meg azért nem nagyon hiszem,de ártani nyilván nem árt.pláne nem kell rögtön ezzel sz.rakodnod,ha jön a jobb idő.
Lapar kolega olajat is szokott önteni a hengerekbe,de szerintem ennek is akkor van értelme,ha mindenhova el tud jutni az oil.Lehet ,hogy ha átforgatod gyújtás nélkül eljut minedenhova.Ha tudod ,bakold alá,ne az oldalszenderen áljon,mert féloldalra esik a terhelés nagy része hosszú időn át.
Az szerintem nem jó,ha dohos a garázs,penész és rozsda táptalaja lehet,jobb lenne száraz helyen tartani,még ha hideg is a helyiség.
Amúgy irhatnál arról milyek a kis Kawa,menetteljesitmény fogyi ,kényelem,háttul is esetleges hibák negativumok,stb. Én is szemeztem ilyen géppel,csak élőben annyira picinek találtam,hogy letettem róla.Bár ki tudja mit hoz a jövő.. vannak köztük nagyon szépek.
egyébként nem is lehet. Valahol kitárgyaltuk, hogy a különbség abban van, hogy a V-n azonos helyen van a fötengelyen csapágyazva a hajtórúd, a boxeren pedig szembe egymással. Tehát elvileg lehetne 180-as V, es 45 °-os boxer is, csak nincs értelme. Asszem a 180°-os V pl szétrázná a vázat.
szerintem, ha dohos , tehát párás a lakosztálya, az nagy hátrány, tehát fontos a védő spray (nem feltétlen olajos, sőt) A WD 40-et sokan dícsérik, és nagyrészt petróból áll. Az olaj árt a gumialkatrészeknek, és julva úgyis rákerül. Párás környezetben érdemes bedugni a kipufogót,( yoghurtospohár, vagy csak zacsko+befőttesgumi)
A tankra nekem azt írja a manual tegyek bele 1 dl olajat rázogassam össze, oszt öntsem ki.
Na ezt eccer megcsináltam, többet nem fogom. Ha menni akarok vele, akkor elég kiöblíteni, nem keverékkel megy a sárkány, meg nem ér annyit az egész, hogy leszereljem a tankot. Ez esetleg annak való, aki elteszi októberben, és májusban veszi csak elő. Ugyanez igaz a hengerbepárköbcentiolaj projektre is.
Tele tank a legeccerűbb!
Én november végefelé teszem el, és márc elején már megy, bár tavaly is berregett januárban is egy kicsit.
Az akksit visszatenni nem olyan macerás.
Ami viszont szerintem fontos: úszóházból leengedni a benzint.
Vannak olyan adalékok, amik kiválnak az állás alatt a benzinből, és pl. faszául be tud ragadni a tűszelep tőle.
Azokkal értek egyet akik szerint jó beindítani, 2 hetente havonta, viszont akkor be lkell, hogy melegedjen teljesen (kipufogó is), mert a kicsapódó kondenzvíz belülről rohasztja.
Na, már egy litániát írtam.
A boxermotort nem hallottam még V-nek mondani
Folyamatosan olvasom a fórumot és látom eltérő vélemények vannak ezzel a szomorú dologgal kapcsolatban: télen hanyagolnunk kell a motorozást!?
Lenne pár kérdésem a dologgal kapcsolatban:
Ha én úgy döntök, hogy a motor téli álmot alszik, mit érdemes (javasolt) tennem előtte?(azon kívül,hogy előtte megyek még vele egy búcsúkört)
Hallottam olyat, hogy érdemes lefújni valami olajos sprével, olvasom a teletankot, a csurig olajat...
Az ETZ-t nem hatotta meg túlzottan egy téli pihenő (látszólag), de a Kawa-t jobban féltem, drágább.
Másrészt a hűtő átmosását, a lánc ápolását érdemes még mielőtt elteszem, vagy mielőtt újra előveszem elvégezni? A garázs nem fűtött, igaz a mellette lévő derítő miatt nincs benne fagy, viszont dohos.
Ha valakinek van tanácsa, előre is kösz!
Egy ismereős a közeli hetekben vett egy Vl800-at 2000-es évjárat 1,7 milláért. igaz nagyon egyben van, meg full felszereltségű.
Moto Guzzi!
Megértelek, szívdobogtató a dolog, de állítólag az olaszokkal több baj van, mint a japókkal.
Egyébként meg, ha úgy nézzük, mint az ótónál, akkor ez a motor van hosszában (főtengely!), és az összes többi keresztben. Csak ez V kettesnél nem annyira nyilvánvaló. (V8-nál inkább)
Mennyi km., extra felszerelés, szín, nem volt-e borítva, szervízkönyv van-e, stb.
Újabb őrület hatalmasodott el rajtam. V motor,de keresztben. Na mieeez?