Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Aztán megláttam a lent látható HD-t, (bár Harley-t nem hiszem, hogy vennék) és megtetszett ez a formavilág, ami ugye a fent említett Hyosunghoz hasonlító design." ????
Hol tart a világ? Azért jó a HD mert hasonlít a Hyosunghoz? A képen látható Hyo. a Harley Vrod család koppintása. Nem vagyok elfogult semelyik márkával kapcsolatban, de egyenlőre a Hd régebben kezdett el motorokat (choppereket) gyártani mont a Koreaiak. Remélem sokáig fogja tulajdonosait szolgálni, de én inkább vennék egy használt japán gépet, mint koreait. (Én sem hiszem hogy Harleyt vennék de 2 pofon után azért elfogadnám).
Egy kérdés foglalkoztat,a 650-es drag valoban ojan karcsu mint ahogyan a tulajdonosok mondják, illetve konkurens kereskedők? Illetve akinek van az kiakarja cserélni valamijen nagyobb gépre ! Mért van ez ?
"Cirka mennyi súlyadóra számithatok?"

Mexünik! Teljesítményadó lesz.
kw-onként 300 Ft/év, ha idősebb a gép, a korral csökken, egészen talán 120-ig (10-15 éves korban)
Sziasztok
Próbálok minden kérdésre válaszolni sorjában, ha kimarad valami, úgyis szóltok:-)
Tavaly hajtottam egy BMW 650F motort, aztán meg egy 3000 km ig az enyém volt egy 750 es Honda Black Widow. Mindegyik nagyon tetszett, mindkettő kellett volna. aztán a nyár kimaradt motorozásilag, de közben meg elolvastam egy csomó cikket meg leírást a Hyosung nevezett gépéről és egyre jobban tetszett. nem mertem kipróbálni, két dologtól féltem, az egyik, hogy nem fog tetszeni, a másik, meg hogy nagyon. Na, utóbbi jött be. Bp-n voltam próbaúton, jó félórára sikeredett, és lehengerlő volt.
6 napja lett meg a gép, most van benn 1700 km körül
Sportcruisernek mondják, de van is alapja. Szépen nyugodtam, öregesen is el lehet vele ballagni, sőt, nagyon élvezetes is. A bejáratás alatt, főleg az első 800 km az félgázon ment, ahogy ajánlották. Aztán lehetett fokozni, de nagyon jól fordul, nekem pont kényelmes, az 1000-es szerviznél lágyítottak a rugózáson, úgyhogy most tökéletes. Mentem egy nagy kört Székesfehérvárról kiindulva a Balaton körül, nem csak főúton, nagyon élveztem, dimbes-dombos, kanyargós volt. Ma is volt egy jó túrám, 320 km lett a vége, belenyúlott az estébe, de megérte.
Ki tudott jönni a sportmotor szíve a gépnek -mert tulajdonképpen a 650-es sportgép motorja van benne, 6 helyett 5 sebességgel-. Hát, olyan 125 körül elkezd húzni mint az állat, és a vége még nem tom hol van, 200 körül mondják a kollégát, erősen sötét volt, de ment így is, mint a veszedelem. Ezek után nagyon kíváncsi vagyok egy autópályás kanyarra, holnap valami termálfürdős túra lesz vagy mi, hát Pestig sztrádán megyek, az tuti. Ha eső lesz, akkor a hétvégére marad, derült időt mondanak és enyhülést.
Szóval, lehet még motorozni, csak jól fel kell öltözni!
A téli tárolásról megoszlanak a vélemények: Jó-e ha beindítod és anélkül hogy fel tudna melegedni üzemi hőmérsékletre leállítod, vagy pedig teletankkal, kis olajat önteni a hengerbe, bedugni minden nyílást és várni a jó időt
Bővebben?
Szevasztok motorosok, talán egyszer nekem is lessz egy szuzuki VL C800. Addig is csorgatom a nyálamot. Na csá!!
Téli tárolás:
2-3 hetente beindítás, jó idő esetén rövid motorozás.

Mikori a mocc?
Én is gratulálok az új gépedhez!
Menyjél vele sok-sok kilométert balesetmentesen!
Mivel nem olyan sok fut az országban ebből a típusból (persze azért egyre többet látni) örülnék, ha megosztanád velünk a tapasztalataidat.l
Hali!Gratula a Moccodhoz!Én is a sportosabb tipusokra kattantam rá,az enyém SZERELEM lett első látásra!Igaz,ha megtehetném mindegyik stilusból begyüjtenék egyet.Ti hogy teszitek el téli álomra az ÉDEST?A gépkönyv ugyan ir ilyeneket,hogy csurig önteni olajjal,stb.Ez egyrészt rohadt drága,másrészt ha mondjuk februárban jó az idő,akkor macerás előkapni.Jó néha meghalgatni a hangját is,igaz biztosan nem jó Neki csak úgy csühögni,hát nem tudom.Még egy:Érdemes leadni a rendszámot?Cirka mennyi súlyadóra számithatok?Holnap moccozok!Találtunk egy jó kávéházat,isteni főzött fagyijuk van!Most vasárnap az utolsó motorverseny alatt döbbentem rá,hogy vége az idénynek,és hogy mennyire úúútálom a telet,milyen hosssszúúú,na mindegy,egy MOCC nem csinál nyarat!
A Harley-ról bővebben.
Ez egy új modell, még nem kapható, csak hasonlít a sportster-re.
Szeva banán én azt mondom hogy keresztapámnak ugyan oylan harley-je van mint a második kép csak régebbi de ő felfuratta 1200-re és az már nem chopper olyat megy hogy az hihetetlen mitn egy sportmotor tiszta erő számomra is az 1.3 a leg ideálisabb szép jó nyomaték lóerőő és persze az ára a Harley 2,5 kezdődik a Honda 2 azért az is fontos !!!!!!!!!!Üdvözlöm az újtagot
Gollyder a barátom,ugyhogy tessék vele szépen viselkedni!
Sziasztok motorosok!

Én sajnos még nem vagyok motoros, de nemsokára az leszek. Számomra a chopperek az igazi motorok, és remélem lesz is egy... Szeretnék majd király találkozókra menni, úgyhogy ha lesz valami, akkor jövő ősztől légyszi szóljatok!!!
Én is gratulálok és várom a képeket!

Jó hogy beszúrtad ezeket a fotókat a Hyosungokról!
Az alábbi képen lévő nagyon tetszik, bár némi átalakítást tennék rajta.

Egyébként mostanában azon filóztam, hogy következő motornak, pár év múlva, milyet is szeretnék.
Először a VTX1300-asra gondoltam. 70 LE 120-as nyomaték, pont elég kellene, hogy legyen, akár hosszú évekre, talán évtizedre is.
Aztán megláttam a lent látható HD-t, (bár Harley-t nem hiszem, hogy vennék) és megtetszett ez a formavilág, ami ugye a fent említett Hyosunghoz hasonlító design.

Érdekes, de míg csak autóztam, cseppet sem érdekelt a teljesítmény a sebesség a túrázás, az ide-oda utazgatás.
Volt ugyan a 90-es évek elején egy erősen sportosított 323-as BMW-m, de 1 év után eladtam, mert nem hozott cseppet sem lázba.

Azért gondolkodtam el ezeken a sportosabb, ám chopperektől származtatható gépeken, mert furcsa mód, mióta motorozom előszeretettel gyorsulgatok, kanyart vadászok, egyszóval vmiféle sebességláz kapott el.
De mivel mindig is a chopperek tetszettek, emiatt gondolom, hogy a fotókon látható motorok jó kompromisszumot képeznek a chopper és egy sportosabb gép között.
dicsérő szó lesz bőven képeket is csinálgattam, de most mennem kell mert ki akarja rúgni a gép az istálló, akarom mondani a garázs falát! ragyog a nap, bár hideg lehet erősen, tegnap sem fáztam rajta, bár a szél cibálta a fülem rendesen
Látom, má" vége a szezonnak, mindenki itt ül a neten.
Azért én még nem szórtam meg szalicillel, reménykedek egy jó sazáraz napos időben.
Bár most az van.... Csak a hideg, meg a szél ne lenne.

Én is gratulálok az új Aquillához! Halljuk a dícsérő, (vagy nem?) szavakat!
Nem egyszerű gépezet. gratula hozzá kicsit irigyelllek,de csssak úgy az egészséges határokon belül.
feltehetnél más irányból készült képet is,ha nem gond.
VT750C4!
Ha Te írtál a shadowner fórumba nemrég, akkor azt kell mondjam, hogy egyetértek Veled, igazad van.
Fel vehetnél MSN-re,ha gondolod : waroven@easymail.hu
Azta! Az az egy üléses szép is és egyben durva nagyon! Egy a rosz benne.........csaját nem tudja az ember vinni
köszi:-) igen, azt. egyszerűen megtetszett. a durva változata itt van: www.freeweb.hu/spirro/intermot...
az együlésesre gondolok, nem a színesekre
Ha jól látom egy GV 650-est vettél? Nekem ennek a 125-ös változata van! Grat egyébként hozzá,nagyon durva géped lett!
én is itt vagyok, vettem egy gépet és be kellett járatni
Én is vagyok! Sziasztok!