Szia banany !
Üdv neked is. Ez a zárható kivitel tetszetős és praktikus darabnak tűnik. Ha tudsz irj nekem egy elérhetőséget (web vagy bolt cimet) ahol megvásárolható. Köszi
csáááááááááááá megjött a hideg asszem már többet leszek itt .
A téli tárolásról az én véleményem csak annyi hogy 3 hetente elindíttom ketyeg tíz tizenöt percíg közbe gázfröccsel és utánna megint csak van . Sem akumlátor sem karburátor nincs piszkálva eddig nekem ez a módszer bevált.No most talán csak ennyit , szasztok régiek és üdv mindenkinek akit eddig még nem ismertem .
no csááááááááááááááááááááááá
A Balaton nem távolság, tőlünk tényleg nincs messze. Remélem valamikor összefutunk egy jo gurulásra , beszélgetésre. Nekem tetszik igy is a gép egyenlőre de lenni mit rákölteni még. A téli időszakban körülnézek oldaltáska ügyben, mert ez lenne a következő ami kellene rá. Ha esetleg tudsz olyan helyet ahol érdemes lenne megnézni légyszi szólj.
Sziasztok mindenkinek.
Nemrégen lettem motortulajdonos amire már nagyon régen fájt a szívem. A motor igy még elég alap kinézetű de majd idővel alakitok rajta , a pénzügyi keretek adta lehetőségeken belül. Sajnos a lakhelyemen (Várpalota) nem nagyon tudok olyan társságról illetve motorozást szerető csapatról akivel majd a jó idő beálltával lehetne együtt gurulni. Remélem ez is alakul majd. A téli tárolásról szeretnék segítséget kérni az öreg rókáktól , hogy ezt hogyan tudnám megoldani a garázsomban.
További jó napot mindenkinek, Sziasztok
Tengelic
A hűtőm egyenlőre nem folyik.Ha jól értem,még mosófolyadékkal sem veszélytelen átöblíteni?Ezek elméletben nem bántják a tömítéseket stb...Egyébként kösz az infot.
Remélem nem fajul odáig a dolog,de ha mégis,részletesebben is érdeklődöma csepeli szervízről.
Perselus
Nagyon tetszik a gép! Mondanál róla pár dolgot? Ha jól emlékszem volt ebből 20kw-os kiadás is.Találni ilyet a magyar piacon?
A hűtőm valszeg vízköves... Ezt írtad. Ha kigyullad a piroslámpa,egy egyszerű kézrátételel nyugtázhatod,nem e az érzékelő szar. Jártam úgy,hogy a jármű előző gazdája hűtőtömítő folyadékot használt. Ezt az adásvételnél el is mondta mikor,megjegyeztem a sérülést a hűtön,és csoda,hogy nem folyik.Ennél a járgánynál sokkal többet kapcsolt be a hűtőmotor. elképzelhető,hogy apró dugulásokal a hűtő kapacitását csökkentheti. Nem mertem átöblíteni,mert gyanítom akkor újra szívárgott volna.
A hűtőhöz még annyit,hogy csepelen javítanak úgy sérült hűtőt,hogy viszed a régit,kicserélik alját tetejét,a vízcsövek -bordák teljesen újjak. Kb 40% olcsóbb mint egy új.
A szij szerencsére gyári "tartozék". Azt szeretem a legjobban, hogy 60-70-el poroszkálva minden egyes ütemet kulön lehet hallani. A garázsban a sok kacat közt ott a nyitott kipuff, ami tavasszal fölkerül rá, amíg bírom.
Sziasztok! Egy barátom szeretne vásárolni egy Honda VTX 1300-ast használtan. Érdemes-e ilyen motorban gondolkodni, van-e valami típushibája esetleg? Kérlek segítsetek!
Eszemben sincs baszogatni azt, amit nem muszály, és nem fogok semmiféle maró folyadékot önteni a hűtőbe! Létezik egy erre a célra kitalált hűtőmosó folyadék.
Mint már jóóval korábban leírtam, egy 60 km-es kiránduláson kigyulladt a piros lámpa.Kis pihenő után rendbe jött és azóta sem találkoztam vele.De ennek 35°C-os melegben, 2 személlyel, 100-110-es tempónál sem szabadna előfordulnia!Ezért gondolom (ill. hallgatom a tippeket), hogy lerakódás,dugulás lehet a hűtőmben.De ha van más ötleted,hogy mi lehet a gondja, szívesen "meghallgatom"!
Ja, az olaj csaknem friss volt.
Bordásszíjas? Kedvenc erőátviteli rendszerem .Fasza kis aparát. Sajna az enyémet két hónapja nem láttam lassan. A város másik végében nyugszik,még mindig rendszám nélkül Most meg már hová kapkodjak.
Ha nem desztilált vizzel töltöd fel akkor se lehet semmi gond. csak gondold meg hány száz-
szor főzől egy kávéfőzővel mire vizköves lessz? és ott az összes vizet elfőzöd. A hütőben max évente egy kicsit utánnatöltesz. Gond max akkor lehet ha folyik és minden nap töltöd csapvizzel
A hűtőd vízköves? Ez hogyan derült ki? Elméletileg nem lehet benne vízkő még 20 év után sem,mert az etilénglikolba ugye nincs és a higítására ajánlott desztilált vízben se. Vizkőteleníteni ugye maró folyadékkal szoktak. Ha ezt öntöd a hűtödbe ,ha eddig nem csepegett ,garantálom ezután fog. A hűtő réz lamelláinak nem tesz jót semmi savas cucc. Ha nincs túlmelegedésed,és jó a fagyálló foka,én a te helyedben nem piszkálnám. A hűtőd túléli a dugatyúidat,ha a folyadék szint megfelelő,és jó a fagyálló minősége. Ezt csak azért írom most le neked,mert két teherautómon is piszkálgattam a hűtőket,hogy én milyen fasza gyerek vagyok,rendberakom meg kimosom belőlük a sarat. Csak mivel elég szar helyen van ,leszereltem,persze volt szíj csere meg vízpumpa javítás is. Szóval visszarakás után mindkettő szívárgott. Kicsit megnyomtam itt,kicsit túl húztam ott,osz kész volt a baj. Szóval nebszogassuk azt amit nem muszály:)
Köszönöm a tanácsokat,a litániát!
WD-40-et mindenképp szerzek be, és időnként járatni is fogom.Dolgozni már nem járok vele,nincs rajta berúgókar,a meredt,rideg olaj pedig nagyon próbára teszi az önindítót,illetve az akksit.Ripsz-ropsz leszívja,bár szerintem a töltő fesz.nek (áramnak) is többnek kéne lennie ~13,6V.Ki kellene rendesen méretnem. Tárolását sajnos csak a garázsban tudom megoldani.
A lánc tényleg csont száraz, de főleg a védelem miatt szeretném még eltét előtt lefújni.
A hűtőm valszeg vízköves...mindenképp ráfér egy átmosás.Csak ha tél előtt megcsinálom, pihenés alatt nem-e koszolódik el újra?
A kis Kawa élőben tényleg elég kicsi.Nagyon tüzes lendületes motor,fogyasztása saját tapasztalat szerint ~4,5l.Ez nem rossz,ahhoz képest,hogy a gyorsulása,a sportos hang gyakran erőteljesebb csuklómozdulatokra késztet.A vezető számára kényelmes,de egy másfajta kormánnyal sztem még kényelmesebbé tehető.Ez az utas számára nem mondható el, abszolút kényelmetlen (bár én még nem próbáltam).Ez is negatívumai közé tartozik, mint ahogy a kis akkuteljesítmény (berúgókar hiánya),ill. a körülményes hidegindítás, amit azért meg lehet szokni. Én még mindig szeretem a kis Kawát,250-esek közül újra ilyet vennék,de a nagyobb nyomaték miatt inkább nagyobb köbcentire adnám a fejem.
Tetszik a 650-es Hyo, de ami első látásra megfogott, az a 650-es Ural Volf.
Bocs!Litánia!
www.rmcmotor.hu és van fehérváron is a móri út 4. és mind csak lous cuccok ami ott van mondta a nő apámnak !!!
Online webáruház/Műszaki/Givi/Monokey dobozok
Üdv neked is. Ez a zárható kivitel tetszetős és praktikus darabnak tűnik. Ha tudsz irj nekem egy elérhetőséget (web vagy bolt cimet) ahol megvásárolható. Köszi
Ha zárhatót és "gondozásmenteset" akarsz akkor ez:
A téli tárolásról az én véleményem csak annyi hogy 3 hetente elindíttom ketyeg tíz tizenöt percíg közbe gázfröccsel és utánna megint csak van . Sem akumlátor sem karburátor nincs piszkálva eddig nekem ez a módszer bevált.No most talán csak ennyit , szasztok régiek és üdv mindenkinek akit eddig még nem ismertem .
no csááááááááááááááááááááááá
Nemrégen lettem motortulajdonos amire már nagyon régen fájt a szívem. A motor igy még elég alap kinézetű de majd idővel alakitok rajta , a pénzügyi keretek adta lehetőségeken belül. Sajnos a lakhelyemen (Várpalota) nem nagyon tudok olyan társságról illetve motorozást szerető csapatról akivel majd a jó idő beálltával lehetne együtt gurulni. Remélem ez is alakul majd. A téli tárolásról szeretnék segítséget kérni az öreg rókáktól , hogy ezt hogyan tudnám megoldani a garázsomban.
További jó napot mindenkinek, Sziasztok
A hűtőm egyenlőre nem folyik.Ha jól értem,még mosófolyadékkal sem veszélytelen átöblíteni?Ezek elméletben nem bántják a tömítéseket stb...Egyébként kösz az infot.
Remélem nem fajul odáig a dolog,de ha mégis,részletesebben is érdeklődöma csepeli szervízről.
Perselus
Nagyon tetszik a gép! Mondanál róla pár dolgot? Ha jól emlékszem volt ebből 20kw-os kiadás is.Találni ilyet a magyar piacon?
A hűtőhöz még annyit,hogy csepelen javítanak úgy sérült hűtőt,hogy viszed a régit,kicserélik alját tetejét,a vízcsövek -bordák teljesen újjak. Kb 40% olcsóbb mint egy új.
Mint már jóóval korábban leírtam, egy 60 km-es kiránduláson kigyulladt a piros lámpa.Kis pihenő után rendbe jött és azóta sem találkoztam vele.De ennek 35°C-os melegben, 2 személlyel, 100-110-es tempónál sem szabadna előfordulnia!Ezért gondolom (ill. hallgatom a tippeket), hogy lerakódás,dugulás lehet a hűtőmben.De ha van más ötleted,hogy mi lehet a gondja, szívesen "meghallgatom"!
Ja, az olaj csaknem friss volt.
szor főzől egy kávéfőzővel mire vizköves lessz? és ott az összes vizet elfőzöd. A hütőben max évente egy kicsit utánnatöltesz. Gond max akkor lehet ha folyik és minden nap töltöd csapvizzel
WD-40-et mindenképp szerzek be, és időnként járatni is fogom.Dolgozni már nem járok vele,nincs rajta berúgókar,a meredt,rideg olaj pedig nagyon próbára teszi az önindítót,illetve az akksit.Ripsz-ropsz leszívja,bár szerintem a töltő fesz.nek (áramnak) is többnek kéne lennie ~13,6V.Ki kellene rendesen méretnem. Tárolását sajnos csak a garázsban tudom megoldani.
A lánc tényleg csont száraz, de főleg a védelem miatt szeretném még eltét előtt lefújni.
A hűtőm valszeg vízköves...mindenképp ráfér egy átmosás.Csak ha tél előtt megcsinálom, pihenés alatt nem-e koszolódik el újra?
A kis Kawa élőben tényleg elég kicsi.Nagyon tüzes lendületes motor,fogyasztása saját tapasztalat szerint ~4,5l.Ez nem rossz,ahhoz képest,hogy a gyorsulása,a sportos hang gyakran erőteljesebb csuklómozdulatokra késztet.A vezető számára kényelmes,de egy másfajta kormánnyal sztem még kényelmesebbé tehető.Ez az utas számára nem mondható el, abszolút kényelmetlen (bár én még nem próbáltam).Ez is negatívumai közé tartozik, mint ahogy a kis akkuteljesítmény (berúgókar hiánya),ill. a körülményes hidegindítás, amit azért meg lehet szokni. Én még mindig szeretem a kis Kawát,250-esek közül újra ilyet vennék,de a nagyobb nyomaték miatt inkább nagyobb köbcentire adnám a fejem.
Tetszik a 650-es Hyo, de ami első látásra megfogott, az a 650-es Ural Volf.
Bocs!Litánia!