Hát a küllők nem nagyon mozdulnak,mert az enyém már euro,és ezek nem küllősek
A vékony kerék szerintem is lehetne kicsit vastagabb. Szerintem a fék elég jó,bár még keveset mentem vele,és nem is mertem nagyokat fékezni,először inkább szokni próbálom,kicsit nagy a drága ugyanis,de inkább csak nekem. Amúgy az első teló alján a féknyeregnél van valami állitó csavar 4 fokozatú,lehet ezzel lehetne a féket állitgatni.Még nem néztem meg tüzetesen.Viszont központi teló van hátul,amit levegővel tudok keményiteni,és azt hiszem az első telók is állithatóak.Szerintem sok olyan műszaki megoldás van rajta,amelyik ma is megálná a helyét,sőt manapság is használják.
Hu az nekem is nagyon tetszik! Ami kritikát hallottam: gyengék a fékek, kimozdulnak a "küllök", vékony gumija van. Meg hát mostmár nagyon korossak. Azért még jó állapotban van a tied?
Tisztelt bizocccsság!
Közönöm a gratulákat,Jönnek képek is csak melózom sokat mostanában.
Viszont ma is vótam moccozni,elvittem a drágát arra a bizonyos időszakos vizsgálatra,és ott meg aszonták,hogy amiért illen szép kaphatok a forgalmimba cserébe egy matricát. Szép matrica,az van rajta,hogy 2008.nov 30.érdekes vizsga volt többen nézték a gépet mint vizsgálták.
Sziasztok!
mostanában nem jártam erre, közben meg egész jól megélénkült a topik!
egy náhány dologra reagálnék:
Tengelic, ha tényleg hivatalosan mérnék a zajszintet (meg a föstölést)mindenkinél, nem sok motor(teherautó) szaladgálna az utakon/és akkor még nem beszéltünk az ezeréves ladák, skodák, trabik dolgairól/
Laci, sztem nem lehetetlen , hogy olyan kevés km legyen benne, legfeljebb nagyon valószínűtlen(az én moccomban 5 évesen 4800km volt, és azóta bebizonyosodott, h. nem volt csalás)
ha teccik a járgány annyi pénzt biztos megér, ha nagyon alaposan átnézted (apró dolog, pedig nem biztos, h. mindenki figyeli: a lábtartók gumijának kopottságát nézd meg, egy pár ezer kiométer után nemigen szabad kopottnak látszani)Laparnak igaza van, még gyári gumiabroncsnak kell lenni rajta
A lánc vizsgálatát nyugodtan kihagyhatod!
Oldpiet: a definíciód szerint én is szelíd motoros vagyok, kb ötezret mentem az idén
Trexgumi: gratula a gépedhez, de a képet se felejsd el róla feltenni
Hali!Ő injektoros,és nem rángat,igaz olvastam valahol valamilyen tipusról valamikor ilyet,de szerintem Ő ilyet nem csinál.Viszont csattan de nem csak 1-be,hanem főleg 2-3-ba,és hidegen nem nagyon,bezzeg melegen!Többen próbálkoztak pl. sürübb olajjal is,hátha megszelidül a Paripa,de nem!úgyhogy én nem görcsölök vele.
Akkor csak nem tudtál ellenállni a hosszába V2-nek!
Gratulálok hozzá!
Ahogy én láttam a képeket a gépről, ez is elmegy chopper-cruiser-nek! Vagy a tiéd nem?
Lássuk a fotót róla, és majd a "bizoccság" eldönti, maradhacc-e, vagy nem!
Örömmel tudatom veletek,hogy -azért nem több hánytatott év után-,de mégis új szerető gazdára leltem.Remélem nem fog megviselni a gazdi váltás,hiszen előző gazdám két évig simogatott,és a legelső meg komoly húsz évig volt hű társam,a végtelen országutakon.
Nagyon szeretném,ha a mostani is nagy szeretettel bánna velem,még akkor is ,ha én nem vagyok Chopper,sem Cruiser.Azt hiszem erre minden esélyem meg van.Szimpatikus hapsinak tünik.
Már gurult is velem két rövidet,hiszen jó idő volt ma.Azt mondta jól viselkedtem ,és tetszem neki.
Elhatároztam hűséges motorja leszek,de csak akkor,ha vigyáz rám,és tisztán tart,és minden esetleges betegségem orvosolni fog.
Most többet nem irok,Sziasztok:
Honda Cx 500E.
Ui: És örülnék ,ha choppertelenségem ellenére ti is befogadnátok közétek.
Kicsi-nek is ilyen van, hátha többet tud.
9000-nél még asszem eredeti gumiknak illik lenni rajta, de biztosan eredeti lánc-lánckerék, fékbetétek.
Találkoztam én olyannal is, hogy 13000 km, és új láncszett (250-es) Nekem gyanús volt.
Szinte alig van motor, amiben 30 00-nél több van, akármilyen régi.
Nézd meg az újabbakat és ahhoz viszonyíts, ott még nem tagadják le általában.
Azt biztosan meg tudják állapítani, hogy 8 e, vagy 50 ezer van benne, de nagy pontosság nem várható.
Tehát hogy mongyuk 8, vagy 15 ezer már nem igazán. Szerintem...
Egy Virago 535-ösröl van szó és végülis ilyt is szeretnék (vagy 750est) és ez valóban nagyon újszerűnek is tünik, na de akkor meg miért 600.000Ft?Szervízben megtudnák mondani valóban annyi van-e benne?
Aszem ha meglesz a moci én se fogom sajnálni bele a km-ket
Tény, hogy van, aki többet vixol, mint motorozik, vagy megveszi, aztán rájön, hogy ő nem is ilyen "élvezetre" gondolt, de ezek általában 1-2 éven belül el is adják a gépet. Tehát szvsz. ennyi idős mocinál ez a km szinte hihetetlen. Én 4 évesen vettem a törpét 20 ezerrel, és egy év alatt 5-öt mentem vele, és még nem is voltam sehol hosszabb túrán. Igaz én nem hétvégi vagyok, hanem szinte mindennapos.
Szerintem aki évi 5 e km-t megy az nagyon szolid, az még szinte nem is motoros- mint én
A legtöbb akit ismerek 10 e km-felett mennenk.
Ezek szerint annak a motornak lehet hogy csak az a baj hogy elhagyott egy 0-át
Persze azért vannak csodák és azeret benne hinni az ember- lásd mikulás
Az attól függ, hogy pontosan milyen típus. Az igaz,hogy nem mindenki hajtja szét a gépét, de évi kb 600 km az kevésnek hangzik.
Ma kihasználtam a fél órás napsütést, és mentem egy kört. Mit mondjak nem kellett a rovarokat vakarnom a plexiről.
Tavaszra terveztem, hogy choppert veszek és most találtam egy "92-es mocit 8800 km-el 600.000 Ft-ért, ami nekem nagyon gyanus szerintetek ez lehetséges vagy valami bibi van vele...
Másik, úgy hallottam, hogy tavasszal többe kerülnek a gépek, akkor érdemesebb lenne most megvenni vagy nem olyan vészesen több az?
Remélem jövőre már én is mocin repeszthetek
Üdv...
Ma voltam műszaki vizsgán az egyik tgk-mal,és láttam egy olyan aparátot,az volt rá írva zajszint mérés. Milessz ha én a mocimat viszem legközelebb? Ezt most komolyan gondolják? Egy choppert zajtszintmérni?
Kösz!Nagyon jóóó kis MOCI!Vannak olyan dolgai amiket meg kellett szokni,voltak olyanok is amiket lehetetlen volt,a hátsó ülés kimondottan az volt,iszonyat kemény,fájdalmas volt 30 km. után rajta ülni,átalakittattuk,igy most szuper,volt hogy 240 km-t mentünk egy nap,és semmi panasz.A másik,a csattogó váltó,zebránál riadoznak a gyalogosok,mert keményfiúsan csattan,sokáig zavart,aztán olvastam azM-1800-tesztjében,hogy az is ilyen,pedig az egy drágább jószág,és nagyon szép!!!Tavaszra elkészül a csomagtartó-háttámla együttes,a táskák már megvannak,meg a csövek is úgyhogy jóóó lesz!Üdv!
Egy képet ugye nem sajnálsz tőlünk.
Én is most kezdtem el motorozni igazán,hála a jóistennek ,gyönyörű időt kereált nekünk november végére. SZóval a dunsztba rakás csúszik picit
Nem küllős, hanem szegecselve van és az tud kikopni és akkor annyi neki- ezt hallottam.