Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megmondom én neked az őszintét banán. Jól tetted ,hogy zárt sisakot vettél. Mikor a demoról mentünk hazafelé a szemem a hideg szél miatt csak elúszott foltként érzékelte a fényeket. minden bajom volt. szarom én le ,hogy nem chopper design. Én is veszek egy teljesen zártat. Majd az intenzíven senki nem fogja dicsérni,milyen frankó nyitott sisakod van, ha azért mész a falnak mert a könnyeidtől nem láttál semmit. A kábót vifil kosztet?
Rohamsisak a Barátomnak kell.
Mivel elég sokat megyek aránylag hosszú távokat, többször is volt már napi 5-600 km-es túrám idén, a zárt sisak látszott a legjobb megoldásnak erre a célra.
Ráadásul csak 20.000-be került.
Este ki is próbáltam. Sokkal halkabb, mint a nyitott, a szememet sem fújja ki a szél, ezáltal hosszú távokon kényelmesebbnek tűnik.
Sajnos egy nagy hátránya van!
Nem chopper barát design.
Ennek a polo nevű üzletnek van honlapja?
javítom szeme körül
Jó a dzseki de nem értem minek iylen "szkafander" bukó ha jól tudom neked is shadowod van,de msot nem a bukót szidom jólnézki meg minden de nem erre a motorrra tervesztékk,amugy a rohamsaisak az kafa igazz apa azmár küzdött a darazsakkal 1 hétig olyan volt a szeme mintha kocsmai bunyóba keveredett volna de én msot várom emrt nekem is hoznak németországból!!!Amuyg ez az üzlett nagyon olcsó ha rohamot akarsz venni polo az a neve az üzletnek!!!
Jól néz ki a dzsekid, de a múltkor nem rohamsisakot kerestél?
Egész biztos, hogy létezik olyan ragasztó. (már dolgoztam is olyannal(jóó régen) a nevére sajnos már nem emlékszem, csak arra, hogy a LOCTITE gyár terméke volt
Ma vettem egy király dzsekit!!!
Spidi Manta full fekete, full protektor.
És vettem egy zárt bukót is víztiszta plexivel.
Huhh, de nagy pech!
Részvétem!
Sajnos nem tudok segíteni.
Üdv mindenkinek!
Pisti! Valami képet a hd taliról ,dobhatnál,vagy kép elérhetőséget,talán jövőre nem kell demonstrálni és én is elmegyek:
Rossz hír Mikor hazaértünk a szombati "buliról" másnap veszem észre ,hogy áll az olaj a motor alatt. A kidörentőre frankón ráégve amit a menetszél a blokkról rávitt. A baleset utáni kárfelméréskor nem derült ki ,sőt még a szerelő sem vette észre,hogy a jobb oldali dekli ,a kuplung ház oldalánál hajszálrepedt. Szószerint hajszálnyi a rés,épp hogy a körmöm megakadt benne. A fék konzol nyomódhatott be mikor oldalról belénkhajtottak. Két megoldás van. Vagy behegesztem belüről,vagy beragasztom valami spéci cuccal. Félek a hegesztésnél a külső krómozásnak baja esik.
Kérdés. Tud vki. spéci fém ragasztót. Ami birja a hőt és az olaj terhelést? egyáltalán létezik ilyen?
Megvan a klubbomnak a oldala! Ha érdekel titeket akkor irány a : www.farkasfalkamc.uw.hu
Tudom mi az a smili, nem is ilyen értelemben gondoltam...
Szilvás szép hely,múlt héten is voltunk (szilvanap). Kimotoroztunk, sétáltunk egyet,majd jöttünk haza. Rengeteg motorossal találkoztunk, volt mit csodálni.Szép idő...remélem így lesz még egy ideig.
Értem Lapar. Majd megvizslatom. Kösz.
Nincs más megoldás, mint szétszednem a hűtőrendszert ahhoz, hogy kipucoljam?
Azt a figurát smilinek hívják, és ált. azt szokták kifelyezni vele, hogy épp milyen hangulatban írta a a szerző. Egyébként a legkisebb mértékben sem akartam gúnyos lenni. Gyere el Szilvásváradra, majd megbeszélhetjük személyesen
"vagyis hát mihez hasónlÍt"

csak nem egy motorhoz???
shadowosok megláttam a 2007-es shadowot nekem nem nagyon tetszik jah megjelenik majd a októberi motomixben csak nekem szerencsém van 1 hónappal emgkapom ezt az ujságot mert ismerős a nyomdába dolgozik és ugy de majd képet küldök hogy mien vagyis hát mihez hasónlÍt
Én, mint léghűtéses, szakérteném ezt a ventillátor dolgot. (az ótóm vizes!)
A ventillátornak nem is kell mennie a mammut által említett esetben, az csak akkor kell, hogy működjön, ha dugóban araszolsz, (vagy sárban kínlódsz), tehát ha nincs menetszél. Épp ezért asszem az érzékelője is valahol a hűtőből kijövő víznél van. Az említett piros lámpa pedig általában a blokk vizét érzékeli. Én thermosztátra, vagy kisebbfokú dugulásra gyanakodnék (pl. vízkő)
Mer azér szerintem 34 pacinak (ha jól sejtem) 110-től még nem szabad túlmelegednie kánikulában 2 személlyel sem.
Kicsi10

Kicsit gúnyosan hangzik, és mi az a figura ott!?
Egyébként mikor elhatároztam, hogy lecserélem az ETZ-t, rögtön "Virago"-kat kezdtem el nézegetni.
Mindig tetszettek, de 125-öset nem akartam venni, 535-ösek meg drágák, és nem is tudom, hogy beleférnek-e az "A-korl."-ba.Lényeg, hogy ebbe meg annyira beleszerettem, hogy nem tudnék objektívan véleményt alkotni.
A ventillátor megy.
Sziasztok.
Mammut: egyetlen ötlet a melegedésre: meggyőződtél róla,h. megy a ventillátor?

banany:láttam jelenkeztél a motorozz.hu-n szerveződő rétesevésre együtt jössz "robag"-ékkal?
Különben meg bizatnék minden topiklakót egy jó kis rétesevős túrára szilvásváradon. A túrakiírást megtaláljátok az említett honlapon!
Mammut! összemérhetnéd a mocidszépségét náhány Viragó-val!
Sziasztok!

Örülök, ha tetszik a gép, de hogy így néz ki, nem az én érdemem. A motort a képen látható állapotában vettem úgy 3 hete. 94-es évjárat és Givi dobozok vannak rajta. Az ózdi csoppereseket sajnos közvetlenül nem ismerem, de a vasaikat én is régóta csodálom.
A vízhűtéssel kapcsolatban én sem vagyok teljesen elégedett. A már említett Miskolcra vezető úton a
100-110-es tempónál (párommal voltam) kigyulladt a piros lámpa - túlmelegedés. Egy cigiszünet után rendbe jött és azóta nem jelentkezett ilyesmi. Bár nem értek hozzá, de szerintem a nagyobb terhelés és a rekkenő hőség ellenére sem illő ezt csinálnia. Az olaj még csaknem friss, ventillátor működik - ???
Lehet, hogy a fagyállós hűtővíz miatt van, vagy komolyabb baja lenne? Ha van ötletetek segíthetnétek!
A 250-es ETZ-met többször darabjaira szedtem (és össze is raktam), de ehhez már kétkedve mernék hozzányúlni.
mammut!

Nagyon jól néz ki a géped! Meg sem ismertem, pedig annak idején én is szemeztem a tipussal.
A gond ott volt, hogy az általam rászánt összegért csak öregecskéket adtak, és féltem a vízhütés esetleges idős korból adódó gondjaitól. Meg a sor 2 sem igazán teccett. De a teljesítménye az megragadó a 250-esek között.
Mennyi idős a gépsárkány?
Az oldaltáskák, ha jól látom, inkább dobozok, igaz?
szasztok no megláttam életem legnagyobb buliját . azt mondták kb 70 000 motor jött össze
nagyonn király volt képeket később dobok fel mert még nem kaptam meg őket . csak annyit még aki tud rá álldozni és van ideje is , az ne hagyja ki mert baromi nagy durranás
no egyenlőre ennyit a képeket majd dobom
csáááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
Szia!
Végre kezdünk itt a keleti végeken is gyülekezni.
Ózdon úgy tudom nagy hagyománya van a csopperoknak. Egyszer (Bananyval) találkoztunk egy ózdi csapattal hihtetlen jól megépített dragokkal voltak.Nem ismered őket véletlenül?
Ha miskolcra mégy dudálj be hozzánk, hisz keresztül mégy Péteren.
Mammut!

Hol vetted az oldaltáskáidat?
Kicsi10
Kitöltöttem az adatlapot, +képek.
Konkrét Miskolci útról "beszéltem", Borsodi vagyok.
Hello
Azért szeretném levenni mert így nehéz alatta lemosni a motort és már elég koszsos
Gas leg egyszerübb dolog ne vegyed le zavar téged Akkor erőszakold le!!!Biztos jó lehetett a demonstrációde én inkább vt koma faakersee-i taliát várom szeretettel remélem kép és mese is lesz jövőre remélem hogy már ott elszünk mi is keresztapám mondta hogy annyi motort egyhelyen nem látott 40 fok tele motor európa legnagyobb motoros találkozójaaa!!!!VÁrjuk a képet vt