lapar!
A szuzuki is képbe került, csak lebeszéltek róla. Néztem egy szalonban, nem rossz, de azért látszik az olcsóságra való törekvés. A yamaha után, olyan fura az a csenevész kormány, meg a sok műanyag....
Mellette szól viszont a nagyon kedvező ára!
Pont olyan érzésem van mint autónál(volt már úgy h. párhuzamosan volt egy Suzukim is meg egy bömösöm is....)
Banany!
Azért ha megszületik a "kis-banany" üzenj!
Igen, próbálok én is minél szélesebb körben tájékozódni, "beszéltem" már több béjemvéssel is, mondtak jót is, rosszat is. Számomra nem az a néhány deci/1000km olaj fogyasztás a legriasztóbb, hanem a szervízköltségek. Van már egy csomó teszt-leírásom is, ez a tartósteszt még nincs meg. Ha digitális formában meg van neked, akkor nagyon megköszönöm, ha elküldöd.
A Vara mellett a viszonylag kedvező ára, no meg a sokoldalú hasznosíthatóságán túl, még nagy érv a jó szélvédelem, jó pakolhatóság, ellene szól a nagy súlya!!
Csak kicsi időre tüntem el. :-))
A "Trónörökös" érkezésére készülünk fel, Aki áprilisra várható!
Át kellett alakítani a lakást és így nem mindig tudtam követni az itteni és a motorozz.hu-n zajló eseményeket.
Szerintem nagyon jó irányba hűtlenkedsz!
A legpraktikusabb motortípus a túraenduró.
Ha rám hallgatsz, akkor én a varadérót javaslom, mivel gondolom már Te is hallottál a BMW néha magas olajfogyasztásáról.
Másik ötletem az hogy nézz el ide és kérdezd meg Posapot a BMW-kel kapcsolatban, ugyanis Ő nemrég vett használtan egy 1150-est.
Ha kell elküldhetem Neked a Motorrevű nem olyan rég készített tartóstesztjét a BMW-ről.
Szia Banany!
Eltűntél mostanában, nem hallottam felőled, mi van veled?
Igen, hűtlen akarok lenni a csoppesersek népes táborához. Túragépben gondolkodom.
Konkrét elképzelésem is van,kettő is
Egy túraendúró(varaderó) meg egy "persztizsgép" béjemvé r1150r.Hogy végül is melyik lesz azt még nem tudom.Nézelődtem külföldön is, itthon is, van választék, csak azért olyat akarok, hogy az adott pénzemből a lehető legjobb moccot tudjam kihozni.
Igen, így van, olyan 2-3 évesben gondolkodom.
Egyet már ki is néztem(a neten) pesze, h. Németország legtávolabbi pontján van, nehogymá" csak Münchenig kellejen menni
Nem vagyok jólinformált a külföldről vásárlásban, de most a regadó csökkentés elgondolkodtató lehet.
Persze ez inkább csak akkor buli, ha öreg járgányt vesz az ember.
Te meg szerintem nem nagyon akarsz 5 évesnél idősebbet (gondolom)
Köszönöm, máris okosabb vagyok
Én most gondolkodom azon, h. érdemes-e kimenni a németekhez, vagy csak itthon próbáljak szerencsét. Ha tudsz netes hirdetőujságról (a mobile.de-n kívül)megköszönném!
Eddigi nézelődésem alapján úgy vélem, h. egy kissé olcsóbbak kint a moccok, de igazán engem az csábít, h. becsületesebbek, nincs annyi manipuláció, mint itthon. (csak egy péda: itthon szinte nem találsz olyan hirdetést, ahol azt írják, hogy futott km. 60-80 ezer, akár hány éves is a járgány, pedig itt is vannak , akik sokat mennek évente)
A köröztetés a magyarországi forgalombahelyezéshez kell, beviszed a külföldi forgalmit az okmányirodába, lefénymásolják, és 7000 ft körüli összegért kb egy hét múlva jön a postán a papir, hogy a gépjármű külföldön sincs sehol köröztetve, tehát nem lopott. Ha igen, peched van. Ez az igazolás is feltétele a forgalomba helyezésnek. Januártól állitólag csak olyan gépjárművet lehet itthon forgalomba helyezni, aminek a vásárlás időpontjában még érvényes a kinti műszakija. Ha nem teljesiti az EURO II-es normát (minimum) akkor a regadóra is jön még bizonyos összegű büntetés. Nagyon résen kell lenni!!!
szasztok , rég voltam ere . Üdvözlöm az új szoba lakókat és a régieket is . Kishaver mi zu c-4-es öltöztetve ? Dobj egy képet fel és megnézem milyen lett . No léptem is mert ez a tél nem hagy pihenőt
Mindenkinek széles utat és balaset mentes gurulást
csáááááááááááááááááá
Szia Orsi! Február 1-töl nagyobb lesz a regadóból a kedvezmény, ugyanakkor az alapdijat megemelik, azt még nem tudom, mennyivel. Most hoztam be egy 92-es 750-es Suzukit, 76 E ft a regadója jelenleg. Egyéb költségekkel együtt (köröztetés, forg. h. vizsga, müsz. vizsga, forgalmi, átirási ill. stb.stb.stb.) kb 160 E ft lesz a teljes költsége a forgalombahelyezésnek. + a sok szaladgálás, macera, stb. Nem egy leányálom!!!
Tudomásom szerint annyiban változott a szabály, hog most már nem kell megfelelni az EURO II-es környezetvédelmi besorolásnak(tehát öregebb motor is behozható) és a reg. adó mértéke az avultság mértékének megfelelően csökken. Magyarul miél öregebb egy gép, annál kisebb a reg.adó. Ezt csak hallomásból tudom, ha pontos infó kell, akkor kutakodj a hülönböző hivatalok honlapján.
Érdeklődni szeretnék, hogy tudtok e olyanról, hogy 2007. jan. 1-től a használt motorokat valamiféleképpen olcsóbban lehet behozni EU-ból? Vmit nem kell fizetni.
Köszi
Nem csak az a szép a wildban! Van rajta még egy komplett supertrapp rendszer+dynojet!
Nagyon vadállat lett ezektől. Olyan hangja van,hogy sírok
Sosem gondoltam volna,hogy csoppermókus leszek
sajnos gázadáskor nem jár egyenletesen a motor, néha mintha folytaná valami, néha meg mintha utógyújtása lenne és durrog. aztán jártam úgy is, hogy a gáz felakadt és magasabb fordulatszámon pörgött az alapjárat
A szuzuki is képbe került, csak lebeszéltek róla. Néztem egy szalonban, nem rossz, de azért látszik az olcsóságra való törekvés. A yamaha után, olyan fura az a csenevész kormány, meg a sok műanyag....
Mellette szól viszont a nagyon kedvező ára!
Pont olyan érzésem van mint autónál(volt már úgy h. párhuzamosan volt egy Suzukim is meg egy bömösöm is....)