Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, a hang!
Nagyon szép hangja tud lenni egy 125-ösnek is. Alapjáraton pl. nem rosszabb, mint az 535-é.
Persze, amikor már pörgetni kell akkor nem chopperes sajnos.
Én nem vagyok híve a nagy hangnak (a szép mélynek igen)
Ez egy önbecsapás, hogy azért kell, hogy észrevegyenek. Tapasztalhatjátok, hogy akármekkora hangja van egy mocinak, általában csak akkor hallod, mikor eldübörög melletted. Tehát, ha gyakorlatlan vezetőt lepsz meg vele, még rosszabb is lehet. Amelyik nem lát, annak égetheted a reflektort is. Nagyon sok olyan sofőr van (bocs, autóvezető), akinek alapvető kezelési készségproblémái vannak, hogy tudna az a forgalomra is figyelni.
Ja, és ezek látnak ugyan, de azt hiszik, hogy mindenki 43-45 km/h-s sebességgel közlekedik, mint ők, aztán, ha mégse, akkor meglepődnek.

Utóljára: a motorhang nem a 4 szeleptől lesz szép, azt nem hallod. A hang a kipufogon múlik, és a hangzás a V2-n.
Laci!
Ha országúti, autópályás motorozáshoz kell, akkor szerintem is minimum 250-es kell.
A 125-össel sem tapasztalom, hogy letolnának, de azért, ha gyorsabb autók jönnek (ami nem ritka), akkor azért mégsem megyek a felező mellett folyamatosan.
Városban viszont a kicsi ugyanolyan mozgékony mint egy robogó, én legalábbis előrepofátlankodom vele mindíg.
Igaz, ez az előnye az 535-ösnek is megvan, mert az is akkora, mint a 125-250. (súlya persze nagyobb)
Én közlekedési eszköznek (is) használom a motort, amit meg tudok oldani autó nélkül, azt motorral intézem.
Van aki erre azt mondja, hogy arra jobb a robogó, a nagymotort nem "kínozzuk" a városban. Aki ezt mondja az viszont szerintem nem szeret, vagy nem tud motorozni.
Nekem sem azért van 125-ös, mert ez a legjobb, ennyit tudok áldozni erre a passzióra.
Egy 250-es jó lenne, nagyobbra nem vágyom, a kötelező, és az új adórendszer figyelembevételével.
Warovex!
Lökjél már fel egy képet a cruise II-ről!
Nem találok róla semmit! a guglival sem.
Én is csak 70 kg vagyok, de a súly inkább a gyorsulánál számít , végsebességnél kevésbé.
bár igaz, hogy általában a 100 kg-os manusnak nagyobb a légellenállása is.
Ahogy azt kicsi10 mondja, nem "illik" 120-szal menni a 125-ös chopperral.
Én nem is szoktam, csak nagyon ritkán 100-zal
Sőt szerintem mondani sem illik, hogy 130 a vége egy 4T 125-ösnek? bár a Virago-sok között is van, akinek 115-öt megy a gépe
Az a 130 egy 250-esnek is tisztességére válik, még ha hengerenként 4 szelepes, akkor is.
Tudom, hogy a Hyo-k jó teljesítményű gépek, de ha a honlapjukon megnézem, akkor a hengerenként 4 szelepes V2-es 125-ösnek 101 KM/h a végsebessége, pedig 6 sebességes. Szép tőle a 10 kW feletti teljesítmény (10500 rpm) , de valószinütlen, hogy 110-nél töbet tudna.
Ugyanitt a 250-es naked gépnek 140 a vége. Úgyhogy ne essünk túlzásokba!
Nem megyek demonstrálni, pedig pont Pesten lesz dolgom. Most mennyek oda ótóval?
Eredménye biztos nem lesz, de biztosan jó buli lesz, mert a motorosok ennél kisebb dolgokért is könnyen összeröffennek.
Aki motort vezs annak ha annyi pénze van akkor az 535-ös virágot ajánlom ami a kicsi10 kolegámnak van az angyon erős 535-ös létére!!!!!!!!!
Ráadásúl egy 125-ös chopper vége olyan 130-135,szóval a 120-at egy előzésnél bírja........de természetesen nem kell huzatni annyira.........
Igenám,de én 60 kg vagyok!
Lapar, Kicsi10!

Demonstráció?

15 órakor indulunk a Cora melletti Sárga Csikó étterem elől.

Ennyi motort úgysem láttatok még egy helyen! :)))))

Én úgy érzem nagyon nagy "buli" lesz, hatalmas feeling.
Persze a legfontosabb, az hogy minél nagyobb számban jelenjünk meg.

Hajrá!
Sziasztok.
Ha megkérdezitek lapar kollegát elmondja nektek, hogy valójában egy 125-ös csopperral nemigen illik 120-at menni. (nem vagyok biztos benne, hogy némi hátszél nélkül képes-e rá egyátalán, mondjuk egy jó 100 kilós emberkével(mert, mint tudjuk, nem férfi a férfi 100kg alatt )
tehát én is egy kicsit nagyobbat ajánlok. Az azért szerintem túlzás, hogy csak 750-es nek van jó hangja, egy ki a okossággal egész jó hangot lehet elővarázsolni egy kisebből is.
A 750 valóban a legkisebb, ha észre akarod magad vetetni. de legalább olyan fontos a hang, mert ha "lopakodó" vagy, akkor nem vesznek észre, mert a tükör az rúzsfestésre van állítva
köszi a tippeket, én is olyan 500-700ccm közöttin gondolkodtam , de sajna nem lesz rá csak vagy 7-800ezrem úgyhogy valami régebbi virago jöhet majd szóba.
Szerintem meg jó ha 750-nél nem kissebb. Most tudok két gépet is. Apósom eladja a vz800 marauderét
mert sosem használja,az öcsém meg a 650-es dragját mert kipróbálta a 750-es sahdowomat és szerinte faszább. Dobok fel képet róla. Mindekettő sérülés mentes 10 ezer alatti km-el. Ja és mindekttőnek 1.2 az ára A vz 2000 es a drag 2002 es
Egy 125-ös chopper! 100 utazó,előzésnél mondjuk ha 120-ig kihuzatod,azt még bőven bírja egy 4 ütemű chopper! Szóval szerintem nem kell nagyobb!
sziasztok! nekem még csak tervbe van a chopper és arra lennék kíváncsi hogy országúti vagy autopályás motorozáshoz, persze chopperes kellemes stílusban de azért az autók ne akarjanak állandóan letolni, mekkora gép szükséges hogy azt kényelmesen bírja a moci is?
Igaz,én még nem láttam közelről 2 hengerest,de szerintem nincs nagy külömbség........
Mondjuk az enyémben csak 5 ezer km van....
Nekem is olyan van és minden indításnál beszarok a hangjától! IMÁDOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ! Most gondold végig! 1 hengeren 4 szelep.....milyen hangja lehet?
1hengeres milyen szted?
Egy 4 ütemű,125-ös chopper egy életre kiszolgál! Ezt hidd el! 100-as utazó,mély hang,kényelmes ülések,önindító.......én most ugy vagyok vele,hogy nagyobb nem kell!
1 kérdés a hozzáértőkhöz!!!!
Mi a véleményetek, a 125ös chopperekről?
ja igen! 139 kg,képet nem tudok berakni,mert nincs
Bár nem szeretem max.-ra kipörgetni.......olyan 100 utazóval szoktam menni........elég az bőven
köszi szépen majd megnézem.......egyébként 130-135 körűl van a vége,és igen 3 L-t fogyaszt