Vasárnap reggel 7-kor indulunk a Dunakanyar és környékére túrázni, a hornetes sráccal. A Dunakanyarnál találkozunk még egy barátommal, aki Keszthelyről jön és utána indulunk a környék felfedezésére.
Mit szólsz?
Shadow-sok segítsetek!
Beállították a kuplungomat a szervízben, azóta egészen az utolsó 1-2 cm-en fog csak a kuplung, ami nekem elég kényelmetlen "hála" a rövid ujjaimnak.
Próbáltam állítani rajta, de csak azt értem el vele, hogy néha nem veszi be az 1-es fokozatot.
Mit tanácsoltok?
Keresd Macaroon-t a zindex Chopper lover fórumán. A csajnak szintén Eliminátora van, csak néccázas.
Hátha tud valamit segíteni, elvégre márkatársak vagytok.
Mostanában nem voltam tesztelni,(nincs Honda-karaván) azzal a néhánnyal sikerült meggyőznöm magam, hogy nem tudok egy kis gyorsulásért +fél-egymillát adni. A sebesség nekem oké. (nem kell plexit vennem )
Így viszont figyelnem kell, hogy a lámpánál ne álljak előre, ha 100+ lovas autó áll ott. Az 1.4-esekkel még megbirkózom.
csááááááááá uraim a gumihoz csak annyit az enyém már 18000 futott és még mindig jó ez nem sport motor ezt nem kell olyan sűrűn cserélni nemrúgja le .
Szerintem 20000 fölött elmegy egy gumi a chopin
Még nem nagyon nézegettem, nem tudom megítélni %-ra, de szerintem 10.000 feletti távot ki kellene hogy bírjon.
Én ahogy olvasgattam újságokban, fórumokban, ha jól emlékszem 7.500-nál a sportmotoroknak kopik el a gumijuk.
Az RMC-ben nézd meg, a Mcemru-nak is küldhetsz egy mail-t, hátha tud jó árat mondani, de küldök a freemailedre egy miskolci gumis tel. számát, ő is foglalkozik motorgumikkal.
Látom figyelsz. Igen, hülyeséget írtam.Na,szóval az első 19X3.00, a hátsó pedíg 140/90-15. Így már más.
Olyan túl nagy különbség nincs is a két gép között. Az enyém 100-110 között "érzi jól" magát.
Végre kisütött a nap, remélem du. is így marad...
Hello mindenki!
Most vettem egy Kawasaki EL250-est.Nem nagyon találok róla semmit a neten (magyarul),
pedig érdekelne pár dolog (vélemények,előny-hátrány,típushibák...).
Másrészt kellene rá egy háttámla,mert az asszony-ezeken a frankó utakon-minden kis zöttyenésnél le akar róla esni.Kereskedőknél cseppet borsós az ára,de mielőtt elkezdek itthon összevandálkodni egyet,gondoltam rákérdezek.Szóval ha valaki tud esetleg valamit,akkor írhatna: mammut@ozdkabel-net.hu
Előre is kösz.
Ez engem is elgondolkodtatott, nem is nagyon értem. Valszeg azért van rajta, mert az amerikai 250-nek is van olyan változata, ahol póttank van az ülés alatt. A 250-es meg teljesen megegyezik a 125-tel, kivéve furat-löket, meg szekunder áttétel.
Ha lehagyják róla, marad ott egy lyuk.
banany!
A gumi témáról jutott eszembe: neked hány %-os a gumi a moccon? Azért kérdem,mert az enyémben most olyan 7500 km. körül van és lassan gondolkodnom kell a cserén? Miskolcon nincs valami jó óócsó hely ilyen téren? (én még nem tájékozódtam ez ügyben)
Sziasztok!
Én láttalak titeket felvonulni! Elég jól sikerült a találkozó, bár nem voltunk ott sokáig. Sikerült pár érdekes emberrel megismerkedni személyesen is.
A kezdőnek nagy,- vagy kismotor dilemmánál nem a motor számít igazán, hanem az ember! Én láttam már 50ccm motorral is úgy menni embert, hogy kétségbe vontam az épelméjűségét!
Amúgy meg telejes mértékben egyetértek Laparral, hogy akkor jön a baj, ha már azt hiszi az ember, h. tud vezetni(saját autós tapasztalat)
Azt azért hozzá kell tennem, hogy a most hétvégén felemlegetett kezdő motoros barátom 3.5 X-en túl van és nagy tapasztalattal bír az autózás terén.
Lehet hogy csak szabályt erősítő kivétel.
Köszi az infót. Mcemru inkább spotgumikkal foglalkozik. Az 535-ös hásója 15x3.00, valóban szélesebb egy kicsit.
Mennyi az utazósebessége a 125-ösnek? Én is majdnem olyat vettem, de aztán valaki elvitte előlem.
A 125-ösre 16-20 körül kapsz hátsót, az első meg akár 7 kHUF-ig is lemegy ha nem vagy igényes.
Keress a guglival, ha Mcemru-t nem találod, bár ő is inkább sportos (drágább) gumikat árul, ahogy én látam.
Az 535-ösnek a hátsója szélesebb valamivel asszem, az első meg ugyanolyan, ha jól tudom.
600 km , még nem sok, pláne országúton.
Vízbefulladni se az szokott, aki nem tud úszni. A bajok akkor fordulnak elő, mikor az ember azt hiszi, hogy már tud motorozni, aztán jobban megy, mint ahogy "tud"
Persze nem vészmadárkodni akarok, nyugodt vérmérsékletű, megfontolt, ömkritikus ember naggyal is megtanulhat baleset nélkül.
Bár azt is mondják, nem motoros, aki még nem esett. Vagy ez csak fiatalon kezdőkre igaz?
Nálatok hogy van ez?
Mongyuk csopperrel jobban is vigyáz az ember, egy kis borulással is nagy a kár.
Vasárnap reggel 7-kor indulunk a Dunakanyar és környékére túrázni, a hornetes sráccal. A Dunakanyarnál találkozunk még egy barátommal, aki Keszthelyről jön és utána indulunk a környék felfedezésére.
Mit szólsz?
Beállították a kuplungomat a szervízben, azóta egészen az utolsó 1-2 cm-en fog csak a kuplung, ami nekem elég kényelmetlen "hála" a rövid ujjaimnak.
Próbáltam állítani rajta, de csak azt értem el vele, hogy néha nem veszi be az 1-es fokozatot.
Mit tanácsoltok?
Keresd Macaroon-t a zindex Chopper lover fórumán. A csajnak szintén Eliminátora van, csak néccázas.
Hátha tud valamit segíteni, elvégre márkatársak vagytok.
Mostanában nem voltam tesztelni,(nincs Honda-karaván) azzal a néhánnyal sikerült meggyőznöm magam, hogy nem tudok egy kis gyorsulásért +fél-egymillát adni. A sebesség nekem oké. (nem kell plexit vennem )
Így viszont figyelnem kell, hogy a lámpánál ne álljak előre, ha 100+ lovas autó áll ott. Az 1.4-esekkel még megbirkózom.
Szerintem 20000 fölött elmegy egy gumi a chopin
no léptem mindenkinek jó gurulást széles utat
Nem annyira sürgős még nekem se, de az tuti, h. nem fog 10.000-nél többet kibírni
A motoros (pesti) felvonulásra lehet. h. el tudunk menni! Addig még megbeszélhetjük!!
Vagy még ezt nézd meg!
Én ahogy olvasgattam újságokban, fórumokban, ha jól emlékszem 7.500-nál a sportmotoroknak kopik el a gumijuk.
Az RMC-ben nézd meg, a Mcemru-nak is küldhetsz egy mail-t, hátha tud jó árat mondani, de küldök a freemailedre egy miskolci gumis tel. számát, ő is foglalkozik motorgumikkal.
Látom figyelsz. Igen, hülyeséget írtam.Na,szóval az első 19X3.00, a hátsó pedíg 140/90-15. Így már más.
Olyan túl nagy különbség nincs is a két gép között. Az enyém 100-110 között "érzi jól" magát.
Végre kisütött a nap, remélem du. is így marad...
Most vettem egy Kawasaki EL250-est.Nem nagyon találok róla semmit a neten (magyarul),
pedig érdekelne pár dolog (vélemények,előny-hátrány,típushibák...).
Másrészt kellene rá egy háttámla,mert az asszony-ezeken a frankó utakon-minden kis zöttyenésnél le akar róla esni.Kereskedőknél cseppet borsós az ára,de mielőtt elkezdek itthon összevandálkodni egyet,gondoltam rákérdezek.Szóval ha valaki tud esetleg valamit,akkor írhatna:
mammut@ozdkabel-net.hu
Előre is kösz.
Ez engem is elgondolkodtatott, nem is nagyon értem. Valszeg azért van rajta, mert az amerikai 250-nek is van olyan változata, ahol póttank van az ülés alatt. A 250-es meg teljesen megegyezik a 125-tel, kivéve furat-löket, meg szekunder áttétel.
Ha lehagyják róla, marad ott egy lyuk.
Valamit elirtál. Az első guma 3.00x18, a hátsó 130/90x15 legalábbis az enyémen.
A 3 coll, az kb olyan 80 mm-es méretnek felel meg. (szélesség)
A kis sárkánynak 70-80 az utazója (sajnos), bár ezt 2 személlyel is tudja.
90 felett már nagyon nem megy.
A gumi témáról jutott eszembe: neked hány %-os a gumi a moccon? Azért kérdem,mert az enyémben most olyan 7500 km. körül van és lassan gondolkodnom kell a cserén? Miskolcon nincs valami jó óócsó hely ilyen téren? (én még nem tájékozódtam ez ügyben)
Én láttalak titeket felvonulni! Elég jól sikerült a találkozó, bár nem voltunk ott sokáig. Sikerült pár érdekes emberrel megismerkedni személyesen is.
A kezdőnek nagy,- vagy kismotor dilemmánál nem a motor számít igazán, hanem az ember! Én láttam már 50ccm motorral is úgy menni embert, hogy kétségbe vontam az épelméjűségét!
Amúgy meg telejes mértékben egyetértek Laparral, hogy akkor jön a baj, ha már azt hiszi az ember, h. tud vezetni(saját autós tapasztalat)
Lehet hogy csak szabályt erősítő kivétel.
Köszi az infót. Mcemru inkább spotgumikkal foglalkozik. Az 535-ös hásója 15x3.00, valóban szélesebb egy kicsit.
Mennyi az utazósebessége a 125-ösnek? Én is majdnem olyat vettem, de aztán valaki elvitte előlem.
Szóval azt akartam irni,hogy a karbinak nem elég az ejtőtankos megoldás?
A 125-ösre 16-20 körül kapsz hátsót, az első meg akár 7 kHUF-ig is lemegy ha nem vagy igényes.
Keress a guglival, ha Mcemru-t nem találod, bár ő is inkább sportos (drágább) gumikat árul, ahogy én látam.
Az 535-ösnek a hátsója szélesebb valamivel asszem, az első meg ugyanolyan, ha jól tudom.
600 km , még nem sok, pláne országúton.
Vízbefulladni se az szokott, aki nem tud úszni. A bajok akkor fordulnak elő, mikor az ember azt hiszi, hogy már tud motorozni, aztán jobban megy, mint ahogy "tud"
Persze nem vészmadárkodni akarok, nyugodt vérmérsékletű, megfontolt, ömkritikus ember naggyal is megtanulhat baleset nélkül.
Bár azt is mondják, nem motoros, aki még nem esett. Vagy ez csak fiatalon kezdőkre igaz?
Nálatok hogy van ez?
Mongyuk csopperrel jobban is vigyáz az ember, egy kis borulással is nagy a kár.