Aha...Ha összeadogatom a számokat akkor a tied majdem ott körül van mint itthon nem?
Lehet ,hogy tévadek,nem vagyok otthon az árakban.
Azért köszi,igy az usából sem lessz Virago
szeliden nem volt topik tali:( Én is autóval mentem ki a kiscsaláddal,elég furán éreztem magam. Tényleg mintha nem lennék odavalósi. A kislányom gyorsan elfáradt ezért pénteken éjfél körül már ithon is voltunk. Sokan voltak egyébként és az időjárás is kedvező volt.
Kb. 400 ezer forint volt a vám regadó és forgalombahelyezés. Számla abszolút nem érdekelte őket,saját árat ők álapították meg. Apróságok még az interpol megkeresés amihez ugye kell a forgalmi fordítása ami szintén költség. Úgyhogy 4-5 körül számollhatsz. egy 3.5 ezer dolcsis mocinál. Sokat nem lehet keresni rajta.
Hát lassan teljesen 2ségbe vonom hogy a kezdő motoros először csak kicsi és gyengécske motorokon kezdhet el motorozni!
Egy barátom, (Kicsi10 szombaton találkoztál vele) 2 hetes jogsival, 0 nagymotoros tapasztalattal VFR800-as kölcsönmotorral kezdte el motoros pályafutását a hétvégén.
Kb. 600 km-t túráztunk együtt, minden gond és probléma nélkül.
Kicsi10!
Nem láttalak a felvonuláson!
Hogy sikerült a motoros találkozó?
Segítségre volna szükségem. Tavasszal megvettem álmaim motorját, egy xv535-ös Viragot, és most gumii
kellene rá. A környékbeli kereskedőnél 70 ezer(!!!) Sokallom...Ha valaki tudna olcsobban megköszönném...
Lapar a te sárkányod 3-3,5 eszik vároison kívül emnnyit?:??,A mien így hogy elég szépen tereljük 3-3,5 nem evett többet pedig mentünk rendesen 140-50 eket
Szia tengelic!
Meg tudod mondani ,hogy mennyi vámot fizettél a mocid után? És ,hogy ez a számla alpján került kiszámitásra,vagy az ürtartalom is belejátszott? Elfogadták a számlát,nem szőröztek?És a vám mellett volt más fizetni való? Itt nem a forgalomba helyezési költségekre gondolok,hanem pl.az usából behozott mocira is van regdij?
Az sikerült, jobban húz, mint korábban, de fogyi csökkenés nem hiszem, hogy lesz belőle, mert egy levegőszűkítés kivétel, és egy fúvóka növelés ( enyhe) volt.
Egyébként azt mondták, a 3-3,5 fogyasztás normális városi közlekedésnél.
Pontosan igy van. Ezek nem vesznek részt valamilyen tanfolyamon,hogy mégis legyen valami elképzelésük az ott megforduló gépek szerkezetéről? Mit várhat az ember a józsi ,vagy a géza műhelyében ,ha a "márkaszerviz" ennyire tájékozatlan?? És be tudták karburálni?Esetleg érzel változást?Gondolom a fogyi majd később látszik.
Igen, szelephézag, és porlasztóbeállítás, 7 kHUF.
Az ár elfogadható lenne, de nem tudták a szelephézagot először, nem tudta, hogy vegye le a tankot egyszerűen, melyik csövet húzza le a benzincsapról, stb. Csavarhúzóval kereste meg a felső holtpontot, pedig nekik igazán tudni kellene, melyik jelölés mit jelent a lendkeréken (generátoron)
Jó ára van az olajadnak.( ócsó)
Én lehet, hogy a sűrűbbet 20W-50, est veszek majd bele, állítólag szebben dolgozik a váltó.
Ez az olajcsere állandó dilemma, mert ha tavasszal cserélsz, akkor egész télen az "öreg" olaj áll benne, melynek az adalékai már nem hatékonyak (korrózióvédelem). Ha meg összel cserélsz, akkor tavasszal az állott, nem friss olajjal kell járni.
"A döntés az Ön kezében van!"
Tegnap voltam a nyíregyházi Yamaha szervízben.
Hát... kerülendő.
Úgy vannak, mint a legtőbb autós márkaszervíz, olajcsere megy nekik magas fokon, a többi nagyon döcögős. (szelephézagállítás)
Részletek érdeklődés esetén.
Úgy tervezem, hogy a téli "leállásig" ~11.500 km legyen a mociba, így ha télen lesz egy-két melegebb nap tudok kicsit motorozni valamennyit, és tavasszal egyből vihetem a 12.000-es szervízre.
Létezik az, hogy mintha így olajcsere után kicsit más lenne a motor hangja, mintha picivel csendesebb szebb lenne a járása!?
Nincs semmilyen feltétel.
Pár hete Sárváron, a felvonulás kellős közepén az egyik faluban megállt az egész menet és ingyen gulyást, pogácsát, üditőt, ásványvizet kinálgattak a falubeliek .
Még nem tudom,hogy akarok-e felvonulni! Még sosem vettem részt ilyenben.Van valami feltétele a felvonulásnak? Különben Te ott leszel? (ha összejön én vagy 4(!) Virágóssal megyek!
Az a helyzet, hogy ha egy 1000-es kisautót hajtasz 120-szal (ha megy annyit), akkor az is fog annyit figyasztani, mint az 1,6-os félgázon (120-szal).
140-150 körül pedig a 3,5 lityi nem hihető! Nem azt momdom, hogy lódítasz, valahol nem pontos a számolás.
(Pl. nehéz pontosan ugyanannyit tankolni)