És még valamit!
Ha a chopper tetszik (nem a cruiser) akkor a Drag, és a Shadow kiesett.
Úgy látom, kifelé megy a divatból a chopper (a gyártók szerint), mert már csak az említett Suzuki-k, meg a Harley egyes típusai chopperek. (Vagy nem néztem jól körül)
De úgy látom, Te használtban gondolkodsz, abban meg van választék.
Jól gondolod a választást, a 250 szerintem is jó kategória. Itthon nem tudom forgalmazták-e, de a Drag Star-t biztosan. A "Nagymotort kéne venni" topicban mezoornek van, asszem épp árulja.
Én is akartam 250-est is keresni mikor vettem, de nagyon öregek voltak csak (91-92) persze, kinek mi öreg.
A 250 azért jó minimum, mert nem előzgetnek állandóan az autók országúton, meg 2 személylyel jobban megy. Viszont ezzel még városban sem kell beállnod a sorba, előre tudsz meni a kocsik között.
Jövőre pedig az új adóval külön élvezet a nagyok hoz képest.
A Suzukinak is van V2-ese (VL 250), csak nagyon drága. (1,3 körül van az új ára, amikor az 1 hengeres milla alatt)
Hirtelen ennyi jutott eszembe. Ha kérdezel, még mondok "okosakat" (Milyen szerény vagyok)
Köszi a választ el is felejtettem ,hogy te is Virago-s vagy pedig párszor megcsodáltam szép sárkányod.
Azt nem tudod véletlenül,hogy forgalmazták-e itthon a 250-est? Már csak az alkatrész ellátás miatt
Nos,nekem személy szerint kevés tapasztalatom van eről a gépegységrő. Az öcsémé a motor,de mivel ő minden más nap szolgállatban van ezért nehezen tudná eladni a motorját,mert sűrün van kikapcsolva a telója. Nekem shadowom van és ehez képest kevésbé dinamikus. Ha visszalapozol a hozzászólásaimból megtudod,hogy nyiltan kritizáltam mikor még eladásról szó sem volt. Nagyon szépen megkonponált motor a 29 kw. mindent elárul. Nem egy idegbajos. Én akkor jártam vele mikor a tesóm kölcsönkérte az enyémet,hogy levizsgázhasson A- ra. Kezese jószág,kényelmes,csendes,nekem ez sem tetszett:) 2 fővel meg csomaggal belföldi túrákra ajánlanám ,vagy nem autópályás külföldire. Kinek ajánlanám? Mázsa alatti pacákok nyugodt szívvel használhatják,ha nincs még egy szép nagy darab párjuk. Na,az öcsesz az szép szál legény,meg van egy barátosnő is 180 magas,ezért kinőtték averdát gyorsan. Írtam hogy kevés kilóméter van benne,ezt alátámogatom ,mert én hoztam be usából,tavaly lett itt forgalomba helyezve a vám papírok mindent elárulnak. Szóval ha nem szánatni akarsz vele nagyon ajánlom.
Nn is a Viragósok táborát gyarapítom! Igaz -Lapar kollégával szemben-nekem 535-ösöm van nem 125-ös.Viszont az ismeretségi körben van 250 -es és nyugodtan kijelenthetem, hogy az "öreguras" motorozáshoz az is megteszi. Ha az anyagi lehetőségeid korlátozottak, sztem nemigen vehetsz ennél jobbat!
Nah véget ért a honda weekend orfűn!!Péntek napsütéses idő kicsit fújt a szél egy laza motorozással le!!Kb 100-120 motoros lhetett mindez az időnek és annak hogy első tali!!!Kultúrált kemping!!Péntek éjjel végig szakadt másnap reggel néha néha kicsit előbujt a nap de nem volt oylan meleg érkezett egypár motoros és délután írány felvonulni beborult az idő de hála az áégnek nem esett és felvonulá után motorszépségverseny amit egy 1.3 vtx nyert meg a choppyknál!!!UTána sörivó és virsli evő verseny amibe faterom 2. lett:Dés este meg nagíon nagy buli volt ma reggel össze pakolás irány haza
Úgy hozta a sors,hogy végre szeretném én is bőviteni a motorosok ,ezen belül a Chopperesek társaságát-úgy szokták mondani: tartozni valahova.
tanácsokat szeretnék kérni azért pont tőletek,mert talán itt nálatok a legcsaládiasabb a légkör.
A vásárlási lehetőségeim egyrészt anyagi ,másrészt tapasztalati hiányosságok miatt kicsi moci vásárlását teszi lehetővé.ezen belül is 125-250 ccm környéke.Inkább a 250 hogy legyen eggy kis erő is alattam.aztán később majd meglátjuk...
Szimpatikusak a Suzuki Marauder,Honda Rebell,/persze a Shadow is,csak az már húzós kicsit pénzileg./
És a Virago-k.Ezek közül a Yamaha a szimpibb ,az mégis csak v motoros inkább hasonlit eggy "csopira"
Szeretném,ha valamelyikőtöknek lenne valamilyen tapasztalata,tudom ti nagyobbakkal gurultok inkább,
de hátha valami haver,vagy hallomás stb.Talán Lapar kolléga aki "virago-s" köztetek,ha esetleg más valaki is kérem ne tartsa titokban a véleményét.
Előre is köszönöm, Sziasztok.
Gyógyulgatunk,gyógyulgatunk . Sok idő mire rendbejönnek a szervek.
A mocihoz hozzákezdet a szerelő,talán szeptemberre lessz belőle valami. Most mindenki szabadságon,lassú víz partot mos.
Az öcsém eladná a dragját. ha vkit érdekel. 650 es kb 6000 km-er van benne
1.4 az irányár 2002 es
na csáááááááááááááááááá
tengelic nem semmi amit felsoroltál amikor megvettem 200000 körül a kipuffot mindenki nagyonn sokallotta és most látom ez rendesenn ráver arra is . Remélem jól telett a pihenőd és felgyógyultatok már bajaitokból te is és nejed is .
banany voltál vazze Sárváron és nem kerestél meg én pénteken és szombaton is ott voltam sőt fogadtam a shadowosokat mert jöttek ök is páran . Na majd legközelebb azért ha erre jársz írj és dumálunk
csáááááááááááááááá mindenkinek széles utat jó gurulást
Halkan súgom meg,hogy üzem képes a járgány,csak: A kormány görbe,a teló karcos de cserére vették fel ,ugyanez a helyzet a hátsóval is. A kipu karcos de cserés. A szűrő kompleten kuka. A váznak kutya baja,de egy kis ...,és cserére itélt papíron. A hűtő lukas,de javítható. a lábtartók kuka. a tank festésre szorul,minta az első sárvédő. A bowdenek üzemképesek ,de cserére vannak írva,minta fék karés a tartály is. Ezt az árajánlatot kaptam ma a hondától. Na most,ha ezeket összeadod naon sok pénz,a biztosító meg csak 560-at akar fizetni. Ez röhely. Tehát marad a számlás csináltatás. A baj,hogy ezekután totálkárra veszik. Nem tudom mit tegyek.
kipufogó 280.000.-
első sárvédő új ára
61.400.-
e.teleszkópok darabja
109.500.-
h.teleszkópok darabja
62.380.-
váz új ára
447.030.-
kormány
7.300.-
vissza pillantó
10.760.-
gázbowden /db
8.300.-
kuplung bowden
6830.-
irányjelző
7.890.-
fékpedál
14.690.-
konzol
18.060.-
lábtartó
32.660.-
lábtartó taposó
4.540.-
h.lábtartó taposó
8.670.-
légszűrő ház
17.630.-
légszűrő fedél
26.175.-
hengerfej borda /db
23.800.-
üa.tank
139.500.-
fékcső
13.360.-
fékkar
3.800.-
féktartály
52.870.-
hátsó sárvédő
79.900.-
hűtő
107.400.-
kormányvég króm
2.560.-
Na én már nem nyaralok Nyaraltam,de de úgy elszált az idő mint a szél. Ajánlom figyelmetekbe a dalmát tenger gyönyöreit. Rengeteg motoros az utakon,a leg célravezetőbb járgány. Eggyes helyeken parkolóhelyet nem is találsz autónak,de a motor kiválló utitárs. Jövőre ha jóisten is úgyakarja,motoral közelítem meg e remek helyeket.( ez terv) Tudnék mesélni,de ömlengésnek tünne,kemény choperes csávóktól meg nem jönne jól Aki nem járt még ott az ki ne hagyja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Majd rakok fel képet,ha kicsit offolós is lessz,de csak külön kérésre,mert még azt hiszitek dicsekedni akarnék:)
Gépem még nincs,küzdök a biztosítóval:( keveset igértek.
Mindkettő!!!
Legalább is az elmúlt hosszú hétvégén.
Csüt.:Miskolc-Keszthely(alaptábor), érkezés után lepakolás, kis pihenő, Tapolca és környéke.
Péntek:Du.-ig esett, miután elállt, Nagykanizsa, Kis-balaton és környezete.
Szo.:De. indultunk Sárvár motoros találkozó, felvonulás után Kőszeg, vissza Sárvár.
Vas.:Hajnalban vissza Sárvár-Keszthely, de. Keszthely-Miskolc.
Rengeteg esővel és vízzel.
Majd 1300km össztávval.
Hát egy saválló cső és abba belekell rakni egy kissebb csövet kipolírozni kikell tömni vmi saválló nemtom mivel és bileincsel felfogatni és ugyan olyan mint egy highway hawk és letudod szedni de ez a könyöktől kell úgy hajlítod ahogyí akarod
hát ezt nem hiszem e elkeztük csinálni a kipufott és erre tesóm belement egy autósba de autóval és most vmi hüttő gond van és nem foglalkozik már fater a motorral csak a kocsival amit megértek mert azzal keresi a kenyerét!!!
Ha a chopper tetszik (nem a cruiser) akkor a Drag, és a Shadow kiesett.
Úgy látom, kifelé megy a divatból a chopper (a gyártók szerint), mert már csak az említett Suzuki-k, meg a Harley egyes típusai chopperek. (Vagy nem néztem jól körül)
De úgy látom, Te használtban gondolkodsz, abban meg van választék.
Jól gondolod a választást, a 250 szerintem is jó kategória. Itthon nem tudom forgalmazták-e, de a Drag Star-t biztosan. A "Nagymotort kéne venni" topicban mezoornek van, asszem épp árulja.
Én is akartam 250-est is keresni mikor vettem, de nagyon öregek voltak csak (91-92) persze, kinek mi öreg.
A 250 azért jó minimum, mert nem előzgetnek állandóan az autók országúton, meg 2 személylyel jobban megy. Viszont ezzel még városban sem kell beállnod a sorba, előre tudsz meni a kocsik között.
Jövőre pedig az új adóval külön élvezet a nagyok hoz képest.
A Suzukinak is van V2-ese (VL 250), csak nagyon drága. (1,3 körül van az új ára, amikor az 1 hengeres milla alatt)
Hirtelen ennyi jutott eszembe. Ha kérdezel, még mondok "okosakat" (Milyen szerény vagyok)
Azt nem tudod véletlenül,hogy forgalmazták-e itthon a 250-est? Már csak az alkatrész ellátás miatt
Nos,nekem személy szerint kevés tapasztalatom van eről a gépegységrő. Az öcsémé a motor,de mivel ő minden más nap szolgállatban van ezért nehezen tudná eladni a motorját,mert sűrün van kikapcsolva a telója. Nekem shadowom van és ehez képest kevésbé dinamikus. Ha visszalapozol a hozzászólásaimból megtudod,hogy nyiltan kritizáltam mikor még eladásról szó sem volt. Nagyon szépen megkonponált motor a 29 kw. mindent elárul. Nem egy idegbajos. Én akkor jártam vele mikor a tesóm kölcsönkérte az enyémet,hogy levizsgázhasson A- ra. Kezese jószág,kényelmes,csendes,nekem ez sem tetszett:) 2 fővel meg csomaggal belföldi túrákra ajánlanám ,vagy nem autópályás külföldire. Kinek ajánlanám? Mázsa alatti pacákok nyugodt szívvel használhatják,ha nincs még egy szép nagy darab párjuk. Na,az öcsesz az szép szál legény,meg van egy barátosnő is 180 magas,ezért kinőtték averdát gyorsan. Írtam hogy kevés kilóméter van benne,ezt alátámogatom ,mert én hoztam be usából,tavaly lett itt forgalomba helyezve a vám papírok mindent elárulnak. Szóval ha nem szánatni akarsz vele nagyon ajánlom.
Egy bővebb véleményt kaphatok a 650-es dragról ? Mennyire dinamikus, két személlyel csomaggal
kényelem sebesség, futómű stb
köszi
Sajna kicsiben nem tudok segíteni. Valami japcsit vegyél.Eszedbe ne jusson más kínai vagy koreai kütyü.
Úgy hozta a sors,hogy végre szeretném én is bőviteni a motorosok ,ezen belül a Chopperesek társaságát-úgy szokták mondani: tartozni valahova.
tanácsokat szeretnék kérni azért pont tőletek,mert talán itt nálatok a legcsaládiasabb a légkör.
A vásárlási lehetőségeim egyrészt anyagi ,másrészt tapasztalati hiányosságok miatt kicsi moci vásárlását teszi lehetővé.ezen belül is 125-250 ccm környéke.Inkább a 250 hogy legyen eggy kis erő is alattam.aztán később majd meglátjuk...
Szimpatikusak a Suzuki Marauder,Honda Rebell,/persze a Shadow is,csak az már húzós kicsit pénzileg./
És a Virago-k.Ezek közül a Yamaha a szimpibb ,az mégis csak v motoros inkább hasonlit eggy "csopira"
Szeretném,ha valamelyikőtöknek lenne valamilyen tapasztalata,tudom ti nagyobbakkal gurultok inkább,
de hátha valami haver,vagy hallomás stb.Talán Lapar kolléga aki "virago-s" köztetek,ha esetleg más valaki is kérem ne tartsa titokban a véleményét.
Előre is köszönöm, Sziasztok.
A mocihoz hozzákezdet a szerelő,talán szeptemberre lessz belőle valami. Most mindenki szabadságon,lassú víz partot mos.
Az öcsém eladná a dragját. ha vkit érdekel. 650 es kb 6000 km-er van benne
1.4 az irányár 2002 es
tengelic nem semmi amit felsoroltál amikor megvettem 200000 körül a kipuffot mindenki nagyonn sokallotta és most látom ez rendesenn ráver arra is . Remélem jól telett a pihenőd és felgyógyultatok már bajaitokból te is és nejed is .
banany voltál vazze Sárváron és nem kerestél meg én pénteken és szombaton is ott voltam sőt fogadtam a shadowosokat mert jöttek ök is páran . Na majd legközelebb azért ha erre jársz írj és dumálunk
csáááááááááááááááá mindenkinek széles utat jó gurulást
kipufogó 280.000.-
első sárvédő új ára
61.400.-
e.teleszkópok darabja
109.500.-
h.teleszkópok darabja
62.380.-
váz új ára
447.030.-
kormány
7.300.-
vissza pillantó
10.760.-
gázbowden /db
8.300.-
kuplung bowden
6830.-
irányjelző
7.890.-
fékpedál
14.690.-
konzol
18.060.-
lábtartó
32.660.-
lábtartó taposó
4.540.-
h.lábtartó taposó
8.670.-
légszűrő ház
17.630.-
légszűrő fedél
26.175.-
hengerfej borda /db
23.800.-
üa.tank
139.500.-
fékcső
13.360.-
fékkar
3.800.-
féktartály
52.870.-
hátsó sárvédő
79.900.-
hűtő
107.400.-
kormányvég króm
2.560.-
tengelic!
A gépednek a szépséghibákon kívül mi a működésgátló hibája?
Mer attól, hogy karcos, még néha menne vele az ember!
A horvát tengerpart asszem 92 óta nyeri el saz Európa legszebb tengerpartja címet.
Én egytértek vele.
Na én már nem nyaralok Nyaraltam,de de úgy elszált az idő mint a szél. Ajánlom figyelmetekbe a dalmát tenger gyönyöreit. Rengeteg motoros az utakon,a leg célravezetőbb járgány. Eggyes helyeken parkolóhelyet nem is találsz autónak,de a motor kiválló utitárs. Jövőre ha jóisten is úgyakarja,motoral közelítem meg e remek helyeket.( ez terv) Tudnék mesélni,de ömlengésnek tünne,kemény choperes csávóktól meg nem jönne jól Aki nem járt még ott az ki ne hagyja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Majd rakok fel képet,ha kicsit offolós is lessz,de csak külön kérésre,mert még azt hiszitek dicsekedni akarnék:)
Gépem még nincs,küzdök a biztosítóval:( keveset igértek.
Legalább is az elmúlt hosszú hétvégén.
Csüt.:Miskolc-Keszthely(alaptábor), érkezés után lepakolás, kis pihenő, Tapolca és környéke.
Péntek:Du.-ig esett, miután elállt, Nagykanizsa, Kis-balaton és környezete.
Szo.:De. indultunk Sárvár motoros találkozó, felvonulás után Kőszeg, vissza Sárvár.
Vas.:Hajnalban vissza Sárvár-Keszthely, de. Keszthely-Miskolc.
Rengeteg esővel és vízzel.
Majd 1300km össztávval.
Mit szóltok az üléshuzatomhoz?
Esetleg mindkettő együtt?
Részleteket megtudhatunk?